"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
یک طايفه هر صبح
به اميد تو برخاست
يك سلسله هر شام
به سوداى تو افتاد...

فروغى بسطامى
صبح شنبه بخیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خلاصه خیلی دنبال تکنولوژی نباشید 😄
@adelehz
خدا من و ببخشه ولی اعتراف میکنم که خوشحال شدم تعطیلی پنجشنبه های مدارس کنسل شد 😂😄
@adelehz
ز وصال تو خمارم سر مخلوق ندارم
چون تو را صید و شکارم چه کنم تیر و کمان را

مولانای جان

@adelehz
جنگیدن زیباتر از پیروزیه.
به سمت مقصد رفتن، از رسیدن به اون با ارزش‌تره. وقتی برنده می‌شی یا به مقصد می‌رسی یه خلأ رو تو خودت حس می‌کنی؛ واسه پُر کردن همین خلأ باید دوباره راه بیفتی و مقصد تازه‌ای پیدا کنی ...

📚 نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
👤 اوریانا فالاچی
@adelehz
میتوانستم عاشق آدمی باشم که عشق به او یک سراب ناپایدار و یک گودال عمیق برای نابودی،بود.باور کن با وجود بی مقصد بودن این عشق وسوسه گر می نمود.اما این کار را نکردم‌.دقیقا مثل همان کودکی ‌که به شیرینی نگاه میکند وسوسه میشود ولی چون میداند که عقوبت بدی در انتظارش خواهد بود از خیر خوردنش میگذرد.
در جدال عقل و دل گرچه دل حرفهای زیباتری برای گفتن دارد اما آنچه نجاتت خواهد داد عقل ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
الهی ما را بشنو که جز تو شنونده نخواهیم
و مارا ببین که جز تو بیننده نخواهیم
و مارا حفظ کن که جز تو حافظ نخواهیم
الهی مارا دست گیر که جز تو دست گیر نخواهیم
الهی خانه مان را روشن کن که جز تو چراغ نخواهیم....
آمین
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
بخند.
میدانم شاید بگویی زندگی چیزی برای خندیدن ندارد
اما میدانی که اینطورها هم نیست
فعلا لبخندی گوشه لبت سنجاق کن بهانه اش کم کم پیدا خواهد شد.

#عادله_زمانی

صبح به خیر و خوشی
@adelehz
پایان آخرین بهار قرن
و آغاز آخرین‌تابستان قرن
اگر شانس بودن در چنین زمانی را داری یعنی انتخاب شده ای برای موهبت ارزشمند زندگی
از آن لذت ببر و با سردی از کنارش عبور مکن.
این آخرین تابستان قرن را گرمتر بگذران .
تنها خدا میداند فردا چه خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاه‌ نشین چشم من تکیه گه خیال توست

جای دعاست شاه من بی تو مباد جای تو

حافظ

@adelehz
لحظه‌های ناب زندگیتون‌ رو ثبت کنید
چون از کجا مطمئنید که یک روز دلتون، حتی برای سبزی پاک کردنِ مامان وسطِ یه روز از تابستون تنگ نشه؟
لحظه‌ها رو ثبت کن..
#شما_فرستادین

@adelehz
😢1
بیا سر در گریبان هم از دنیا بیاساییم
مگر ما را خدا «باهم» در آن دنیا برانگیزد..

فاضل نظری
@adelehz
فرزندم یک چیز را خوب بیاد بسپار
هیچ کس به تو تعهد نداده ست که تا ابد دوستت داشته باشد،به تو اهمیت دهد و برایش مهم باشی
ببین چه میکنی و چه رفتاری از خود نشان میدهی
به این امید مباش که هرچه کنی بازهم دوست داشته خواهی شد این حماقت بزرگی ست.
ناگهان به خودت می آیی و میبینی که حتی به اندازه یک بیگانه هم برایش مهم نیستی
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز هم خبر قتل یک پسر بدست پدرش اومده چرا جدیدا باباها اینقدر خطرناک شدند 😐
@adelehz
وقتی کسی را به خودت وابسته میکنی .آغوشت دیگر متعلق به تو نخواهد بود .آغوشت پناهگاه کسی ست که راهش را به قلبت گشوده ای
هرآنچه مال اوست به او بازگردان...
#عادله_زمانی
@adelehz
منتظر روزهای خوب نباش
هیچ روز مطلقا خوبی هرگز وجود ندارد
چشمانت را بگشا در روزهای معمولی بدنبال چیزهای خوب بگرد
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM