همه چیز از تو شروع و به تو ختم می شود.دنیا از دنیای درونت آغاز میگردد از انرژی زیبایت و از آرامشت و اگر دریای درونت طوفانی باشد .دنیا هم طوفانی خواهد بود به خودت برگرد و ببین که چه از دنیا طلب میکنی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دلم میخواهد روزی مادر پسری شوم.
پسری که سالها بعد مرد بزرگی باشد .دوست دارم روزی که مردعاقلی بود برایش داستان تو را تعریف کنم .
و بگویم که تورا روزی دوست داشتم و تویی که احتمالا نمی شناستت
میخواهم آنقدر عاقل باشد که حرف هایم را بشنود و با من فنجانی قهوه بنوشد و در آخر بگوید مادر چه چیز را باید بیاموزم .
و من بگویم پسرم بیاموز که عشق همیشه رسیدن نیست ولی عشق عشق ست .چیزی ارزشش را نمیکاهد ..
چه خوب اگر بتوانم چنین پسری را تربیت کنم...
#عادله_زمانی
@adelehz
پسری که سالها بعد مرد بزرگی باشد .دوست دارم روزی که مردعاقلی بود برایش داستان تو را تعریف کنم .
و بگویم که تورا روزی دوست داشتم و تویی که احتمالا نمی شناستت
میخواهم آنقدر عاقل باشد که حرف هایم را بشنود و با من فنجانی قهوه بنوشد و در آخر بگوید مادر چه چیز را باید بیاموزم .
و من بگویم پسرم بیاموز که عشق همیشه رسیدن نیست ولی عشق عشق ست .چیزی ارزشش را نمیکاهد ..
چه خوب اگر بتوانم چنین پسری را تربیت کنم...
#عادله_زمانی
@adelehz
خلوتی
گوشهای
دنجی
و ماوایی
در قلبم پنهان است
و صدای تو
تنها صدای تو بدانجا میرسد...
عزیزحاجی علیاری
#شما_فرستادین
@adelehz
گوشهای
دنجی
و ماوایی
در قلبم پنهان است
و صدای تو
تنها صدای تو بدانجا میرسد...
عزیزحاجی علیاری
#شما_فرستادین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
باید یك بار به خاطر همه چیز گریه كرد.
آن قدر كه اشك ها خشك شوند،باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد.
به چیز دیگری فكر كرد. باید پاها را حركت داد و همه چیز را از نو شروع كرد…!
📘من او را دوست داشتم
🖋 آنا گاوالدا
@adelehz
آن قدر كه اشك ها خشك شوند،باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد.
به چیز دیگری فكر كرد. باید پاها را حركت داد و همه چیز را از نو شروع كرد…!
📘من او را دوست داشتم
🖋 آنا گاوالدا
@adelehz
ما هیچکس را بهطورِ تصادفی انتخاب نمیکنیم؛ بلکه ما فقط با آنهایی ملاقات میکنیم که از قبل در ناخودآگاهِ ما حضور داشتهاند.
زیگموند فروید
@adelehz
زیگموند فروید
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ما هیچکس را بهطورِ تصادفی انتخاب نمیکنیم؛ بلکه ما فقط با آنهایی ملاقات میکنیم که از قبل در ناخودآگاهِ ما حضور داشتهاند. زیگموند فروید @adelehz
با این حساب من جدا برای ناخودآگاه خودم متاسفم :))))
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزتون زیبا و گل گلی😍❤️
@adelehz
@adelehz
boat of dream
Haleh Seyfizadeh
قايقِ رويا ⛵️
شاعر: بانو ثريا قِزِل اياغ
خواننده :هاله سيفى زاده
آهنگساز :محمد فرشته نژاد
این لالایی و بشنوید و اصلا براتون مهم نباشه که کودک نیستید چون ما آدم بزرگها گاهی به لالایی نیاز داریم❤️
@adelehz
شاعر: بانو ثريا قِزِل اياغ
خواننده :هاله سيفى زاده
آهنگساز :محمد فرشته نژاد
این لالایی و بشنوید و اصلا براتون مهم نباشه که کودک نیستید چون ما آدم بزرگها گاهی به لالایی نیاز داریم❤️
@adelehz
اتفاقات بد پيش ميان
تا بزرگت كنن
اونقدر كه هربار بتونى
خاطرات تلخ ترى رو هضم كنى
يک روزى، يک كم سن و سالى
ميشينه رو به روت
و بهت ميگه تو از حالم
از عشقى كه بهش دچارم،
هيچ نميفهى
و تو با بغض بهش لبخند ميزنی...
اميرعلى قنبری
@adelehz
تا بزرگت كنن
اونقدر كه هربار بتونى
خاطرات تلخ ترى رو هضم كنى
يک روزى، يک كم سن و سالى
ميشينه رو به روت
و بهت ميگه تو از حالم
از عشقى كه بهش دچارم،
هيچ نميفهى
و تو با بغض بهش لبخند ميزنی...
اميرعلى قنبری
@adelehz
روز با سیب اگر شروع شود خوب ست .
سیب سرخ لبانش یا سیب زرد و خوش عطر نگاهش ..
دلم برای یک سیب تنگ شده ست .سیبی که کفاره ی خوردنش بیرون رانده شدن از بهشت نباشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
سیب سرخ لبانش یا سیب زرد و خوش عطر نگاهش ..
دلم برای یک سیب تنگ شده ست .سیبی که کفاره ی خوردنش بیرون رانده شدن از بهشت نباشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
رؤیاهایی که دارید احمقانه نیستند؛
آنها نقشه راهی هستند که شما را به مقصد الهی و کسی که مقدر شده باشید میرسانند!
از رؤیاهایتان دست نکشید.
اجازه ندهید نظر دیگران در مورد شما ارزشتان را تعیین کند. شانس زندگی فوق العادهای را که پیش رو دارید از دست ندهید.
شما برای کوچک بودن آفریده نشدهاید.
👤ریچل هالیس
@adelehz
آنها نقشه راهی هستند که شما را به مقصد الهی و کسی که مقدر شده باشید میرسانند!
از رؤیاهایتان دست نکشید.
اجازه ندهید نظر دیگران در مورد شما ارزشتان را تعیین کند. شانس زندگی فوق العادهای را که پیش رو دارید از دست ندهید.
شما برای کوچک بودن آفریده نشدهاید.
👤ریچل هالیس
@adelehz
یک شهر از من سوال کردند آرزویت چیست ؟
اما تنها قاصدک می دانست که من تورا آرزو کردم...
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
@adelehz
اما تنها قاصدک می دانست که من تورا آرزو کردم...
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
@adelehz
وقتی تصمیم می گیری یک احساس را به سرانجامی به نام ازدواج برسانی ، اولین حرکت مفید این است که از خودت بپرسی: آیا واقعاً باور داری که تا سنین پیری از سخن گفتن با این زن، لذت خواهی برد؟
سخن گفتن ؛ و نه همخوابگی! تمامی مسائل دیگر در ازدواج موقت و گذرا است. تا زمانی که دو نفر حرفی برای گفتن و گوشی برای شنیدن دارند ، می شود به عمر ارتباطشان امید داشت.
👤فردریش نیچه
@adelehz
سخن گفتن ؛ و نه همخوابگی! تمامی مسائل دیگر در ازدواج موقت و گذرا است. تا زمانی که دو نفر حرفی برای گفتن و گوشی برای شنیدن دارند ، می شود به عمر ارتباطشان امید داشت.
👤فردریش نیچه
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
تو میوه ی ممنوعه ی زندگی منی
که هرشب در رویای من چیده میشوی
ومن هرشب تا صبح از بهشت آغوشت برون می مانم....
#عادله_زمانی
@adelehz
که هرشب در رویای من چیده میشوی
ومن هرشب تا صبح از بهشت آغوشت برون می مانم....
#عادله_زمانی
@adelehz