من همونی ام که یه عطر آشنا تو خیابون برای یک لحظه میتونه کاری کنه که لبخند بزنم و عمیق تر نفس بکشم.
#دلخوشیهای_کوچیک
@adelehz
#دلخوشیهای_کوچیک
@adelehz
تورا هر شب قبل از خواب میبوسم.
خواهی خندید اگر این را بشنوی
خواهی گفت وقتی که دورم یا نیستم چگونه ممکن ست ؟
بتو خواهم گفت که بوسیدن روی ماه از زمین هم ممکن ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
خواهی خندید اگر این را بشنوی
خواهی گفت وقتی که دورم یا نیستم چگونه ممکن ست ؟
بتو خواهم گفت که بوسیدن روی ماه از زمین هم ممکن ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه حکایت همان مهمانی ست که همیشه منتظر رسیدنش بودم اما وقتی می رسید چیزی کم می آمد،لذت رسیدن مهمان آب میشد و به زمین می رفت.
جمعه آمدنش خوب ست ولی ماندنش دل را نا آرام میکند وهیچکس نمی داند چرا؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه آمدنش خوب ست ولی ماندنش دل را نا آرام میکند وهیچکس نمی داند چرا؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هم خواب رقیبانی و من تاب ندارم.😔
@adelehz
@adelehz
چقدر آهنگهای قشنگ در اين دنيا وجود داشت كه من نشنيده بودم ، چقدر چهرههای زيبا از برابرم گذشتند كه من آنها را نديدم ، چقدر روياهای عجيب ديدم كه وقتی از خواب بيدار شدم ، هرگز ديگر به يادم نيامد و بوی عطری از دست رفته در دلم چنگ زد كه تا هميشه خودم را نبخشم ...
زندگی يعنی چه؟
هميشه نصفه نيمه ، هميشه ناتمام ، هميشه ناگهان جايی قطع میشدم .
عباس معروفی
@adelehz
زندگی يعنی چه؟
هميشه نصفه نيمه ، هميشه ناتمام ، هميشه ناگهان جايی قطع میشدم .
عباس معروفی
@adelehz
و اگر خداوند اراده خیر درباره تو داشته باشد، هیچکس قادر نیست مانع فضل او گردد.
قران کریم
یونس ایه 107
شب زیبا
@adelehz
قران کریم
یونس ایه 107
شب زیبا
@adelehz
همه چیز از تو شروع و به تو ختم می شود.دنیا از دنیای درونت آغاز میگردد از انرژی زیبایت و از آرامشت و اگر دریای درونت طوفانی باشد .دنیا هم طوفانی خواهد بود به خودت برگرد و ببین که چه از دنیا طلب میکنی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دلم میخواهد روزی مادر پسری شوم.
پسری که سالها بعد مرد بزرگی باشد .دوست دارم روزی که مردعاقلی بود برایش داستان تو را تعریف کنم .
و بگویم که تورا روزی دوست داشتم و تویی که احتمالا نمی شناستت
میخواهم آنقدر عاقل باشد که حرف هایم را بشنود و با من فنجانی قهوه بنوشد و در آخر بگوید مادر چه چیز را باید بیاموزم .
و من بگویم پسرم بیاموز که عشق همیشه رسیدن نیست ولی عشق عشق ست .چیزی ارزشش را نمیکاهد ..
چه خوب اگر بتوانم چنین پسری را تربیت کنم...
#عادله_زمانی
@adelehz
پسری که سالها بعد مرد بزرگی باشد .دوست دارم روزی که مردعاقلی بود برایش داستان تو را تعریف کنم .
و بگویم که تورا روزی دوست داشتم و تویی که احتمالا نمی شناستت
میخواهم آنقدر عاقل باشد که حرف هایم را بشنود و با من فنجانی قهوه بنوشد و در آخر بگوید مادر چه چیز را باید بیاموزم .
و من بگویم پسرم بیاموز که عشق همیشه رسیدن نیست ولی عشق عشق ست .چیزی ارزشش را نمیکاهد ..
چه خوب اگر بتوانم چنین پسری را تربیت کنم...
#عادله_زمانی
@adelehz
خلوتی
گوشهای
دنجی
و ماوایی
در قلبم پنهان است
و صدای تو
تنها صدای تو بدانجا میرسد...
عزیزحاجی علیاری
#شما_فرستادین
@adelehz
گوشهای
دنجی
و ماوایی
در قلبم پنهان است
و صدای تو
تنها صدای تو بدانجا میرسد...
عزیزحاجی علیاری
#شما_فرستادین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
باید یك بار به خاطر همه چیز گریه كرد.
آن قدر كه اشك ها خشك شوند،باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد.
به چیز دیگری فكر كرد. باید پاها را حركت داد و همه چیز را از نو شروع كرد…!
📘من او را دوست داشتم
🖋 آنا گاوالدا
@adelehz
آن قدر كه اشك ها خشك شوند،باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد.
به چیز دیگری فكر كرد. باید پاها را حركت داد و همه چیز را از نو شروع كرد…!
📘من او را دوست داشتم
🖋 آنا گاوالدا
@adelehz
ما هیچکس را بهطورِ تصادفی انتخاب نمیکنیم؛ بلکه ما فقط با آنهایی ملاقات میکنیم که از قبل در ناخودآگاهِ ما حضور داشتهاند.
زیگموند فروید
@adelehz
زیگموند فروید
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ما هیچکس را بهطورِ تصادفی انتخاب نمیکنیم؛ بلکه ما فقط با آنهایی ملاقات میکنیم که از قبل در ناخودآگاهِ ما حضور داشتهاند. زیگموند فروید @adelehz
با این حساب من جدا برای ناخودآگاه خودم متاسفم :))))
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزتون زیبا و گل گلی😍❤️
@adelehz
@adelehz