Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرچیزی که آدم میخواهدش ساعت دارد.
یعنی سرهمان ساعت بایدبیاید..
اگرازساعتش بگذرد حتی اگر بدستش بیاوری
هم شادنمی شوی...چون ساعتش گذشته است..
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی سرهمان ساعت بایدبیاید..
اگرازساعتش بگذرد حتی اگر بدستش بیاوری
هم شادنمی شوی...چون ساعتش گذشته است..
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی لحظات در زندگی
به هیچ کس نیاز نداری...
به جز خودت..
همان کسی که هرگز
ترکت نمیکند حتی اگر ترکش کنی
#عادله_زمانی
@adelehz
به هیچ کس نیاز نداری...
به جز خودت..
همان کسی که هرگز
ترکت نمیکند حتی اگر ترکش کنی
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موزیک شب قطعه من عاشقم هنوز از فریدون آسرایی عزیز ❤️💋🎧🎼 میشنوید با ما 🍂🎼🎧👇 @adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راستی که انتظار کشیدن کار ساده لوحانه ایست !انچه باید بشود ...ان کس که باید بیاید اگر قرار باشد میشود ومی آید...واین انتظار جانکاه زندگی سوز هیچ چیز را تغییر نمیدهد.. #عادله_زمانی
بچه تر که بودم فکر میکردم مردن یعنی نفس نکشیدن!!
سالها طول کشید تا توانستم بفهمم مردن یعنی
امیدت را ازدست دادن و ازمعجزات خدا غافل شدن...
#عادله_زمانی
پ.ن زندگیتان سرشارازامید های رنگی🌹
@adelehz
سالها طول کشید تا توانستم بفهمم مردن یعنی
امیدت را ازدست دادن و ازمعجزات خدا غافل شدن...
#عادله_زمانی
پ.ن زندگیتان سرشارازامید های رنگی🌹
@adelehz
درپایان روز
یک بادکنک بادکنید..
ازدلهره ها دلتنگی ها غصه هایتان😔
وبه آسمان بفرستید..
بگذارید به دست خدا برسد..
قطعا خودش تاصبح تمامشان رابرایتان
ازبین میبرد..
به اواعتمادکنید
شب بخیر❤❤️
@adelehz
یک بادکنک بادکنید..
ازدلهره ها دلتنگی ها غصه هایتان😔
وبه آسمان بفرستید..
بگذارید به دست خدا برسد..
قطعا خودش تاصبح تمامشان رابرایتان
ازبین میبرد..
به اواعتمادکنید
شب بخیر❤❤️
@adelehz
عشقت را درقفسه
سینه ام پنهان کرده ام...
شبیه آخرین گنج پادشاهی شکست
خورده پنهان شده درقصری ویران
#عادله_زمانی
@adelehz
سینه ام پنهان کرده ام...
شبیه آخرین گنج پادشاهی شکست
خورده پنهان شده درقصری ویران
#عادله_زمانی
@adelehz
بدترین شکل ممکن می دانی چیست؟
بدترین شکل ممکن منم .
که نه دل رفتن دارم و
ونه امید ماندن...
#عادله_زمانی
@adelehz
بدترین شکل ممکن منم .
که نه دل رفتن دارم و
ونه امید ماندن...
#عادله_زمانی
@adelehz
بازهم
شب دیگریست..
ومن آماده خواب...
میخوابم فقط به این امید
که به خوابم بیایی واین رویا
تاخودصبح عطر یاس بگیرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر❤️❤️❤️
شب دیگریست..
ومن آماده خواب...
میخوابم فقط به این امید
که به خوابم بیایی واین رویا
تاخودصبح عطر یاس بگیرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر❤️❤️❤️