"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبانه های مرا
می شود سحر باشی...؟

و می‌شود که از این نیز
خوبتر باشی...؟

#محمد_علی_بهمنی

شب خوشگل❤️
هرچیزی که آدم میخواهدش ساعت دارد.
یعنی سرهمان ساعت بایدبیاید..
اگرازساعتش بگذرد حتی اگر بدستش بیاوری
هم شادنمی شوی...چون ساعتش گذشته است..
#عادله_زمانی
@adelehz
همه را بیازمودم،
ز تو خوشترم نیامد ...
#مولانا
@adelehz
بعضی لحظات در زندگی
به هیچ کس نیاز نداری...
به جز خودت..
همان کسی که هرگز
ترکت نمیکند حتی اگر ترکش کنی
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زودبیا تو
تا مامانم نیومده😊😁💋
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موزیک شب قطعه من عاشقم هنوز از فریدون آسرایی عزیز ❤️💋🎧🎼 میشنوید با ما 🍂🎼🎧👇 @adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح شده 😊❤️ورزش و صبحانه کامل یادتون نره❤️🍩🍫☕️⚽️🏊🎾
صبح بخیر💋
@adelehz
راستی که انتظار کشیدن کار ساده لوحانه ایست !انچه باید بشود ...ان کس که باید بیاید اگر قرار باشد میشود ومی آید...واین انتظار جانکاه زندگی سوز هیچ چیز را تغییر نمیدهد.. #عادله_زمانی
بچه تر که بودم فکر میکردم مردن یعنی نفس نکشیدن!!
سالها طول کشید تا توانستم بفهمم مردن یعنی
امیدت را ازدست دادن و ازمعجزات خدا غافل شدن...
#عادله_زمانی
پ.ن زندگیتان سرشارازامید های رنگی🌹
@adelehz
تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را


#مولانا
@adelehz
گر او نمی آید،
بگو
آن دل که بردی
باز ده ...
#مولانا
@adelehz
درپایان روز
یک بادکنک بادکنید..
ازدلهره ها دلتنگی ها غصه هایتان😔
وبه آسمان بفرستید..
بگذارید به دست خدا برسد..
قطعا خودش تاصبح تمامشان رابرایتان
ازبین میبرد..
به اواعتمادکنید
شب بخیر❤️
@adelehz
برای خوش حال بودن
دنبال بهانه نمیگردم.همین که هستم خودش
دلیل محکمی ست برای شادی...
صبح بخیر💋💋
@adelehz
به ده کشور اول توجه کنید!
برای شاد بودن انگار ثروت و رفاه
معیار واقعی نیست !!!
@adelehz
عشقت را درقفسه
سینه ام پنهان کرده ام...
شبیه آخرین گنج پادشاهی شکست
خورده پنهان شده درقصری ویران
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بدترین شکل ممکن می دانی چیست؟
بدترین شکل ممکن منم .
که نه دل رفتن دارم و
ونه امید ماندن...
#عادله_زمانی
@adelehz
هنوز قهری؟
نه،فقط دلم گرفته...
@adelehz
بازهم
شب دیگریست..
ومن آماده خواب...
میخوابم فقط به این امید
که به خوابم بیایی واین رویا
تاخودصبح عطر یاس بگیرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر❤️❤️❤️