Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هرگز با خود نگو وای باز صبح شد.
بلکه تکرار کن چه خوب باز،صبح شد.
تفاوت یک مکث کوتاه ست ولی به اندازه تمام روز میتواند اثرگذار باشد .
روز را هرگونه و با هر فکری که شروع کنی با همان حال و فکر به پایان خواهی رساند.پس قوی و مثبت و شاد آغازش کن .
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
@adelehz
بلکه تکرار کن چه خوب باز،صبح شد.
تفاوت یک مکث کوتاه ست ولی به اندازه تمام روز میتواند اثرگذار باشد .
روز را هرگونه و با هر فکری که شروع کنی با همان حال و فکر به پایان خواهی رساند.پس قوی و مثبت و شاد آغازش کن .
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
@adelehz
از هرکس در مورد عشق سوال میکنی
آه می کشد و میگوید که رفت !
راستی کسی میداند شهر این معشوقه گان،این رفتگان بی بازگشت کجاست ؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
آه می کشد و میگوید که رفت !
راستی کسی میداند شهر این معشوقه گان،این رفتگان بی بازگشت کجاست ؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
صاحبش ۴۶ روز پیش روی این پل خودکشی کرده 😔حالا سگش ۴۶ روزه منتظرشه که برگرده
قلبم واقعا شکست 😔💔
@adelehz
قلبم واقعا شکست 😔💔
@adelehz
اصـلاً زن ها را نمی شـود به امـانِ خـدا رهـا كرد..
هر چقـدر هم كه بگویی لـوس می شوند
رويشـان زيـاد می شود
باز بايـد چـهـار چشمـی هـوايشان را داشتـه باشـی
خـــودت را نگـاه نكن..
با يک دود كردنِ سيــگار
با يک قـدم زدن
با يک موسـيقـی
می شوی مثـلِ روزِ اولـت...
زن ها اما دلشـان يک آغــوش می خواهد و بـس...
علی قاضی نظام
@adelehz
هر چقـدر هم كه بگویی لـوس می شوند
رويشـان زيـاد می شود
باز بايـد چـهـار چشمـی هـوايشان را داشتـه باشـی
خـــودت را نگـاه نكن..
با يک دود كردنِ سيــگار
با يک قـدم زدن
با يک موسـيقـی
می شوی مثـلِ روزِ اولـت...
زن ها اما دلشـان يک آغــوش می خواهد و بـس...
علی قاضی نظام
@adelehz
میپذیریم که عشق
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح یک روز بهاری عاشقت شده بودم یا پاییزی به یاد ندارم.
فقط میدانم یک روز صبح که از خواب برخواستم دیگر هیچ چیز در دنیا شبیه قبل نبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط میدانم یک روز صبح که از خواب برخواستم دیگر هیچ چیز در دنیا شبیه قبل نبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
نور خاصیت زیبایی دارد...
او شکافنده ی تاریکی هاست و قاتل سرما،وقتی دل شب در میان سرما وتنهایی نشسته ای هرگز گمان نخواهی کرد که ممکن ست ازاین شب تیره جان به سلامت بری.ولی نور همان معجزه ی لمس شدنی زندگی ست وقتی در صبح به خانه می تابد و شبت را می کشد.
نور باش گاهی برای زندگی خودت گاهی برای زندگی دیگران
شب سیاه زندگی شان را به قهقرا ببر ..
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
صبح پر از نور
@adelehz
او شکافنده ی تاریکی هاست و قاتل سرما،وقتی دل شب در میان سرما وتنهایی نشسته ای هرگز گمان نخواهی کرد که ممکن ست ازاین شب تیره جان به سلامت بری.ولی نور همان معجزه ی لمس شدنی زندگی ست وقتی در صبح به خانه می تابد و شبت را می کشد.
نور باش گاهی برای زندگی خودت گاهی برای زندگی دیگران
شب سیاه زندگی شان را به قهقرا ببر ..
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
صبح پر از نور
@adelehz
سعی کن حتیالمقدور هم نوع خودت را دوست بداری و به تدریج که در این عشق پیشرفت کردی به وجود خدا و جاودانی خودت ایمان خواهی آورد ...
هر گاه در ابراز عشق به دیگران به مرحلهای برسی که خود را به کلی فراموش کنی، آنگاه با نهایت اعتماد ایمان خواهی آورد و کمترین شکی به روح تو راه نخواهد یافت ...
داستایوفسکی
@adelehz
هر گاه در ابراز عشق به دیگران به مرحلهای برسی که خود را به کلی فراموش کنی، آنگاه با نهایت اعتماد ایمان خواهی آورد و کمترین شکی به روح تو راه نخواهد یافت ...
داستایوفسکی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
کودکان را دوست بدارید
کودکان کار را بیشتر ،
چـرا کـه از آنـهـا
کودکیشان را دزدیدهاند ...
👤جوزف گوبلز
روزجهانی کودکان کار
@adelehz
کودکان کار را بیشتر ،
چـرا کـه از آنـهـا
کودکیشان را دزدیدهاند ...
👤جوزف گوبلز
روزجهانی کودکان کار
@adelehz
- چطور با کودکان دستفروش برخورد کنیم؟
- چیزی نخرید!
بیشتر این بچهها رو خونوادههاشورن روزانه اجاره میدن.
پولی که به اونها میدین و تموم کردن چیزایی که دستشونه باعث نمیشه اونا رو زودتر بفرستن خونه. به محض تموم شدن یک بسته چسب، یکی دیگه میدن که بفروشه.
- بهشون بی اعتنایی نکنین!
نادیده نگیرینشون. بیاعتنا نباشین. راهتونو نکشین و نرین. شیشه ماشین رو ندین بالا.
این کارا باعث میشه اون بچه با تنفر از اجتماع بزرگ بشه.
صبور باشین و توضیح بدین که اون وسیله رو لازم ندارين. خشونت به خرج ندین.
اون بچه بزرگ میشه و این خشونت رو به جامعه برمیگردونه.
- براشون دلسوزی الکی نکنین.
اگه کاری از دستتون بر نمیاد الکی بچه رو گیج نکنین.
سوال الکی نپرسین که مجبور بشه دروغ بگه.
اونها خانواده دارن اما مجبورن دروغ بگن.
نگین دوست داری بچه من بشی؟ این جور حرفها باعث میشه بچه آزار روانیه ببینه.
- چه کاری از دستمون بر میاد؟
- بهشون خوراکی بدین
اکثر این بچه ها سو تغذیه دارن براشون خوراکی های مقوی بخرین و بهشون بدین و مطمئن بشین که میخورن.
مثلا بسته کوچیک شیر یا موز، ساندویچ گوشت یا مرغ. نارنگی یا پرتقال. اگه بهشون پول بدین ازشون میگیرن.
چیزی بدین که باعث بشه بدنشون تو این سرما مقاومت بیشتری داشته باشه و مریض نشن.
لباس بهشون ندین چون ازشون میگیرن و وادارشون میکنن با لباس کم تو خیابون باشن که مردم دلشون بسوزه.
- مثل یک فروشنده باهاشون برخورد کنین.
نذارین ازتون گدایی کنن.
اگه داره التماس میکنه توضیح بدین که باید جنسش رو ببینین که آیا لازم دارین یا نه.
یادتون باشه که شما مددکار اجتماعی نیستین و کاری هم از دستتون در همون لحظه بر نمیاد پس صبور باشین و سعی کنید لااقل مثل یک انسان با اون بچه برخورد کنید.
- از کلمات مودبانه استفاده کنین.
این بچه ها چیزی غیر از فحش و کلمات زشت و جمله هایی که مناسب سنشون نیست نمیشنون.
باهاشون با احترام برخورد کنین تا همیشه تو ذهنشون بمونه که اجتماع دشمن اونها نیست.
با ١٢٣ تماس بگيريد.
نگید که فایده ای نداره چون داره! اگر میزان گزارشات مردمی از جایی تعدادش بالا باشه اونها از بهزیستی تقاضای واحد جمع آوری متکدیان میکنن.
در حال حاضر بهزیستی این امکان رو داره که بتونه بعضی از این بچه ها رو به عنوان بد سرپرستی از خونواده هاشون بگیره.
(میتونید توی گزارشتون بگین که میترسید از این بچه ها سواستفاده جنسی بشه) اونها وظیفه دارن که گزارش شما رو ثبت کنن.
سمیرا مهدوی،
فعال اجتـماعی
پینوشت: لطفا بخاطر کودکانی که کودکی نمیکنند، این یادداشت را برای همه بفرستید، تا همهمان سهمی در بهبود فرهنگ رفتاری جامعه داشته باشیم.
@adelehz
- چیزی نخرید!
بیشتر این بچهها رو خونوادههاشورن روزانه اجاره میدن.
پولی که به اونها میدین و تموم کردن چیزایی که دستشونه باعث نمیشه اونا رو زودتر بفرستن خونه. به محض تموم شدن یک بسته چسب، یکی دیگه میدن که بفروشه.
- بهشون بی اعتنایی نکنین!
نادیده نگیرینشون. بیاعتنا نباشین. راهتونو نکشین و نرین. شیشه ماشین رو ندین بالا.
این کارا باعث میشه اون بچه با تنفر از اجتماع بزرگ بشه.
صبور باشین و توضیح بدین که اون وسیله رو لازم ندارين. خشونت به خرج ندین.
اون بچه بزرگ میشه و این خشونت رو به جامعه برمیگردونه.
- براشون دلسوزی الکی نکنین.
اگه کاری از دستتون بر نمیاد الکی بچه رو گیج نکنین.
سوال الکی نپرسین که مجبور بشه دروغ بگه.
اونها خانواده دارن اما مجبورن دروغ بگن.
نگین دوست داری بچه من بشی؟ این جور حرفها باعث میشه بچه آزار روانیه ببینه.
- چه کاری از دستمون بر میاد؟
- بهشون خوراکی بدین
اکثر این بچه ها سو تغذیه دارن براشون خوراکی های مقوی بخرین و بهشون بدین و مطمئن بشین که میخورن.
مثلا بسته کوچیک شیر یا موز، ساندویچ گوشت یا مرغ. نارنگی یا پرتقال. اگه بهشون پول بدین ازشون میگیرن.
چیزی بدین که باعث بشه بدنشون تو این سرما مقاومت بیشتری داشته باشه و مریض نشن.
لباس بهشون ندین چون ازشون میگیرن و وادارشون میکنن با لباس کم تو خیابون باشن که مردم دلشون بسوزه.
- مثل یک فروشنده باهاشون برخورد کنین.
نذارین ازتون گدایی کنن.
اگه داره التماس میکنه توضیح بدین که باید جنسش رو ببینین که آیا لازم دارین یا نه.
یادتون باشه که شما مددکار اجتماعی نیستین و کاری هم از دستتون در همون لحظه بر نمیاد پس صبور باشین و سعی کنید لااقل مثل یک انسان با اون بچه برخورد کنید.
- از کلمات مودبانه استفاده کنین.
این بچه ها چیزی غیر از فحش و کلمات زشت و جمله هایی که مناسب سنشون نیست نمیشنون.
باهاشون با احترام برخورد کنین تا همیشه تو ذهنشون بمونه که اجتماع دشمن اونها نیست.
با ١٢٣ تماس بگيريد.
نگید که فایده ای نداره چون داره! اگر میزان گزارشات مردمی از جایی تعدادش بالا باشه اونها از بهزیستی تقاضای واحد جمع آوری متکدیان میکنن.
در حال حاضر بهزیستی این امکان رو داره که بتونه بعضی از این بچه ها رو به عنوان بد سرپرستی از خونواده هاشون بگیره.
(میتونید توی گزارشتون بگین که میترسید از این بچه ها سواستفاده جنسی بشه) اونها وظیفه دارن که گزارش شما رو ثبت کنن.
سمیرا مهدوی،
فعال اجتـماعی
پینوشت: لطفا بخاطر کودکانی که کودکی نمیکنند، این یادداشت را برای همه بفرستید، تا همهمان سهمی در بهبود فرهنگ رفتاری جامعه داشته باشیم.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با تمام سیاهی ها و بدی هایی که در جهان وجود دارد انسانیت و مهربانی هنوز هم نفس میکشد و پرتو افشانی میکند. دعوت میکنم شما رو به دیدن دو دقیقه ی نفس گیر تلاش یک آتش نشان، مرد خوب خدا برای نجات مخلوق ناتوان خدا ❤️
@adelehz
@adelehz