بتو فکر میکنم و سرم بوی جنگل های باران خورده ی شمال را میگیرد .
بتو فکر میکنم و عطر خوب بهارنارنج در سرم می پیچد
بتو فکر میکنم و هزار شاخه مریم برایم خودنمایی می کند ...
چه خوب ست سالها بعد هم به یادت مریم ها عطر بیفشانند
آنچنان که فراموش نشوی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
بتو فکر میکنم و عطر خوب بهارنارنج در سرم می پیچد
بتو فکر میکنم و هزار شاخه مریم برایم خودنمایی می کند ...
چه خوب ست سالها بعد هم به یادت مریم ها عطر بیفشانند
آنچنان که فراموش نشوی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
راه مان سالها ست جدا شده
در زندگی بعدی
یا در دنیای دیگر
شاید دوباره هم را ببینیم
گاهی از خود می پرسم
اگر در دنیای دیگر دوباره عاشق هم شدیم
چه برای گفتن بهم خواهیم داشت ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
در زندگی بعدی
یا در دنیای دیگر
شاید دوباره هم را ببینیم
گاهی از خود می پرسم
اگر در دنیای دیگر دوباره عاشق هم شدیم
چه برای گفتن بهم خواهیم داشت ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هرگز با خود نگو وای باز صبح شد.
بلکه تکرار کن چه خوب باز،صبح شد.
تفاوت یک مکث کوتاه ست ولی به اندازه تمام روز میتواند اثرگذار باشد .
روز را هرگونه و با هر فکری که شروع کنی با همان حال و فکر به پایان خواهی رساند.پس قوی و مثبت و شاد آغازش کن .
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
@adelehz
بلکه تکرار کن چه خوب باز،صبح شد.
تفاوت یک مکث کوتاه ست ولی به اندازه تمام روز میتواند اثرگذار باشد .
روز را هرگونه و با هر فکری که شروع کنی با همان حال و فکر به پایان خواهی رساند.پس قوی و مثبت و شاد آغازش کن .
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
@adelehz
از هرکس در مورد عشق سوال میکنی
آه می کشد و میگوید که رفت !
راستی کسی میداند شهر این معشوقه گان،این رفتگان بی بازگشت کجاست ؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
آه می کشد و میگوید که رفت !
راستی کسی میداند شهر این معشوقه گان،این رفتگان بی بازگشت کجاست ؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
صاحبش ۴۶ روز پیش روی این پل خودکشی کرده 😔حالا سگش ۴۶ روزه منتظرشه که برگرده
قلبم واقعا شکست 😔💔
@adelehz
قلبم واقعا شکست 😔💔
@adelehz
اصـلاً زن ها را نمی شـود به امـانِ خـدا رهـا كرد..
هر چقـدر هم كه بگویی لـوس می شوند
رويشـان زيـاد می شود
باز بايـد چـهـار چشمـی هـوايشان را داشتـه باشـی
خـــودت را نگـاه نكن..
با يک دود كردنِ سيــگار
با يک قـدم زدن
با يک موسـيقـی
می شوی مثـلِ روزِ اولـت...
زن ها اما دلشـان يک آغــوش می خواهد و بـس...
علی قاضی نظام
@adelehz
هر چقـدر هم كه بگویی لـوس می شوند
رويشـان زيـاد می شود
باز بايـد چـهـار چشمـی هـوايشان را داشتـه باشـی
خـــودت را نگـاه نكن..
با يک دود كردنِ سيــگار
با يک قـدم زدن
با يک موسـيقـی
می شوی مثـلِ روزِ اولـت...
زن ها اما دلشـان يک آغــوش می خواهد و بـس...
علی قاضی نظام
@adelehz
میپذیریم که عشق
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چیز جالبی ست
اما همیشه اگر قرعه ی عشق به نامت بیفتد الزاما نباید خوشحال باشی.
همه ی عشقها راه ساز یا خوشبخت کننده نیستند.برعکس گاهی عشق همان درد بی درمانی ست که روزگاری بدخواهان کسی آرزو میکردند نصیب آدمی شود .
پس بگذار برایت آرزو کنم که دچار عشق شوی اما عشقی که آبادت کند نه ویرانت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح یک روز بهاری عاشقت شده بودم یا پاییزی به یاد ندارم.
فقط میدانم یک روز صبح که از خواب برخواستم دیگر هیچ چیز در دنیا شبیه قبل نبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط میدانم یک روز صبح که از خواب برخواستم دیگر هیچ چیز در دنیا شبیه قبل نبود.
#عادله_زمانی
@adelehz