خدایا به خاطر رنگ و عطر و طعم توت فرنگی هزاران بارشکر😍
زندگی مجموعه ای از همین دلخوشی های ساده ست .همین مرباهایی که مادرت درست میکند و همین میوه های خوش طعمی که هر سال روانه ی خانه ات میشود
برای شکر گذاری،برای لبخند،برای عاشق زندگی بودن همیشه بهانه ای پیدا خواهد شد 😍❤️🍓
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی مجموعه ای از همین دلخوشی های ساده ست .همین مرباهایی که مادرت درست میکند و همین میوه های خوش طعمی که هر سال روانه ی خانه ات میشود
برای شکر گذاری،برای لبخند،برای عاشق زندگی بودن همیشه بهانه ای پیدا خواهد شد 😍❤️🍓
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی مدرسه می رفتین ساندویچ ماکارونی با خودتون میبردین؟
anonymous poll
تو شهر ما نبود اصلا🥺 – 124
👍👍👍👍👍👍👍 64%
نه زیاد دوست نداشتم😏 – 46
👍👍👍 24%
اره یادش بخیر😍 – 24
👍 12%
👥 194 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
تو شهر ما نبود اصلا🥺 – 124
👍👍👍👍👍👍👍 64%
نه زیاد دوست نداشتم😏 – 46
👍👍👍 24%
اره یادش بخیر😍 – 24
👍 12%
👥 194 people voted so far. Poll closed.
میترسم اینقدر به ماسک زدن عادت کنیم که چند وقت بعد بدون ماسک بیرون رفتن برامون غیر عادی باشه😭🥺
@adelehz
@adelehz
عشق زیباست
اما بودن زیباتر ست .
میتوانید در یک عشق طوفانی قرار بگیرید که یک روز ناگهان چون یک موج فرو می نشیند و یا اینکه کسی را سالها کم اما همیشگی دوست داشته باشید .
من اگر حق انتخاب داشته باشم قطعا میخواهم آدمی باشم که کم دوست داشته میشوم اما طولانی...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما بودن زیباتر ست .
میتوانید در یک عشق طوفانی قرار بگیرید که یک روز ناگهان چون یک موج فرو می نشیند و یا اینکه کسی را سالها کم اما همیشگی دوست داشته باشید .
من اگر حق انتخاب داشته باشم قطعا میخواهم آدمی باشم که کم دوست داشته میشوم اما طولانی...
#عادله_زمانی
@adelehz
من همونی ام که وقتی از جلوی کارگاه شیرینی پزی رد میشم و بوی شیرین ِشیرینی تازه میخوره بهم
لبخند میاد روی لبم 😋😊
#دلخوشیهای_کوچیک
@adelehz
لبخند میاد روی لبم 😋😊
#دلخوشیهای_کوچیک
@adelehz
بارالها
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
عکس از دخترک دریا❤️
شب زیبا
@adelehz
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
عکس از دخترک دریا❤️
شب زیبا
@adelehz
تو صبح عالم افروزي و من شمع سحرگاهي
گريبان باز كن در صبح تا من جان برافشانم
صائب جان تبريزي
صبح زیبا❤️
@adelehz
گريبان باز كن در صبح تا من جان برافشانم
صائب جان تبريزي
صبح زیبا❤️
@adelehz
مثل باران بهاری که نمیگوید کِی؛
بیخبر در بزن و سرزده از راه برس
👤حسین منزوی
عکس دخترک دریا❤️
@adelehz
بیخبر در بزن و سرزده از راه برس
👤حسین منزوی
عکس دخترک دریا❤️
@adelehz
چهار اصطلاح غلطی که نیاز به اصلاح دارد:
۱. خدا بد نده: این کلام بی معرفتی به پروردگار است. زیرا خدای تعالی در قرآن فرموده: هیچ خوبی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خدا و هیچ بدی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خود شما (که بخاطر اعمال خودتان است)
۲. عیسی به دین خود، موسی به دین خود: این جمله معنای صحیحی ندارد. زیرا بین پیامبران خدا، کوچکترین اختلافی نبوده و همه آنها مردم را به توحید و یکتاپرستی دعوت میکردند و عقیدۂ یکسانی داشتند.
۳. ولش کردی به اَمان خدا: این حرف کفر آمیز است. زیرا اگر کسی مال یا فرزند خود را به امان خدا بسپارد که غمی نیست. بهتر است بجای این کلام گفته شود: "ولش کردی به حال خودش"
۴. انسان جایز الخطاست: این حرف نیز غلط است، زیرا انسان برای خطا کردن جایز نیست. بهتر است بگوییم انسان "ممکن الخطا" است. یعنی ممکن است خطا کند و بهترین خطا کنندگان، توبه کنندگان هستند.
دکتر الهی قمشه ای
@adelehz
۱. خدا بد نده: این کلام بی معرفتی به پروردگار است. زیرا خدای تعالی در قرآن فرموده: هیچ خوبی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خدا و هیچ بدی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خود شما (که بخاطر اعمال خودتان است)
۲. عیسی به دین خود، موسی به دین خود: این جمله معنای صحیحی ندارد. زیرا بین پیامبران خدا، کوچکترین اختلافی نبوده و همه آنها مردم را به توحید و یکتاپرستی دعوت میکردند و عقیدۂ یکسانی داشتند.
۳. ولش کردی به اَمان خدا: این حرف کفر آمیز است. زیرا اگر کسی مال یا فرزند خود را به امان خدا بسپارد که غمی نیست. بهتر است بجای این کلام گفته شود: "ولش کردی به حال خودش"
۴. انسان جایز الخطاست: این حرف نیز غلط است، زیرا انسان برای خطا کردن جایز نیست. بهتر است بگوییم انسان "ممکن الخطا" است. یعنی ممکن است خطا کند و بهترین خطا کنندگان، توبه کنندگان هستند.
دکتر الهی قمشه ای
@adelehz
و دوست داشتن همان حال قشنگی ست که وقتی به او فکر میکنی
ناخودآگاه لبخند میزنی ..
ساده،کوتاه اما شیرین
#عادله_زمانی
@adelehz
ناخودآگاه لبخند میزنی ..
ساده،کوتاه اما شیرین
#عادله_زمانی
@adelehz
شب که می رسد
سکوت مطلق باید همه جا را پر کند
چشمانت را ببندی و بگویی
این روز را همتمام کردم
و چیزهایی آمدند و چیزهایی رفتند
اما تنها خدا ست که همچنان اینجاست
همه چیز را به او بسپاری و از او بخواهی باری که فراتر از توان تحمل توست بر دوش تو نگذارد
همین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
سکوت مطلق باید همه جا را پر کند
چشمانت را ببندی و بگویی
این روز را همتمام کردم
و چیزهایی آمدند و چیزهایی رفتند
اما تنها خدا ست که همچنان اینجاست
همه چیز را به او بسپاری و از او بخواهی باری که فراتر از توان تحمل توست بر دوش تو نگذارد
همین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
به این عکس خوب نگاه کنیم
به منظره پیش روی سفره
یعنی وقتی آدم پای این سفره و در چنین فضایی بنشیند دلش هم بخواهد رویش نمیشود که به بدبختی فکر کند .
معماری های قدیمی دلگشا بودند.یعنی رنج دلت گم می شد وقتی چشمت به نور و چهارتا گل توی حیاط می افتاد .
هوای تازه ی شهر می آمد میخورد به صورتت و غصه ات آب میشد .
ما از روزی که شکل خانه های عوض شد دل گیر شدیم.بله آسوده تر شدیم ولی دل شادتر نه نشدیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
به منظره پیش روی سفره
یعنی وقتی آدم پای این سفره و در چنین فضایی بنشیند دلش هم بخواهد رویش نمیشود که به بدبختی فکر کند .
معماری های قدیمی دلگشا بودند.یعنی رنج دلت گم می شد وقتی چشمت به نور و چهارتا گل توی حیاط می افتاد .
هوای تازه ی شهر می آمد میخورد به صورتت و غصه ات آب میشد .
ما از روزی که شکل خانه های عوض شد دل گیر شدیم.بله آسوده تر شدیم ولی دل شادتر نه نشدیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فست فود تابستونی❤️😍
@adelehz
@adelehz