جهان پر از اتفاقات جدید ست .پر از آدمهایی که ندیده ای شان پر از روزهایی که منتظرشانی و بالاخره به تو خواهند رسید .
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
عکس غلامنجاتی
بازار تهران❤️
@adelehz
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
عکس غلامنجاتی
بازار تهران❤️
@adelehz
آه اگر می دانستی یک لبخند
یک کلام آرام و محبت آمیز
یک لحظه صبوری و با آرامش به سخن کسی گوش دادن
چقدر میتواند معجزه گر باشد
هرگز آن را از کسی دریغ نمی کردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یک کلام آرام و محبت آمیز
یک لحظه صبوری و با آرامش به سخن کسی گوش دادن
چقدر میتواند معجزه گر باشد
هرگز آن را از کسی دریغ نمی کردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیخواهم بگویم خودخواه باش
نمیخواهم بگویم اگر اخلاق بدی داری کنار نگذار
فقط میخواهم بگویم خودت را
خود خسته و غمگین و گاهی ویرانت را دوست بدار
از کنار خودت بسادگی نگذر
گرچه این خود اشتباه کند کنارش بمان تا بتواند خطایش را جبران کند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیخواهم بگویم اگر اخلاق بدی داری کنار نگذار
فقط میخواهم بگویم خودت را
خود خسته و غمگین و گاهی ویرانت را دوست بدار
از کنار خودت بسادگی نگذر
گرچه این خود اشتباه کند کنارش بمان تا بتواند خطایش را جبران کند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
مايیم که از بادهی بیجام خوشیم!
هر صبح منوریم و هر شام خوشیم...
گویند سرانجام ندارید شما،
مايیم که بی هیچ سرانجام خوشیم...
مولانای جان
صبح تون شکر❤️❤️
عکس ریحانه جان از شیراز❤️
@adelehz
هر صبح منوریم و هر شام خوشیم...
گویند سرانجام ندارید شما،
مايیم که بی هیچ سرانجام خوشیم...
مولانای جان
صبح تون شکر❤️❤️
عکس ریحانه جان از شیراز❤️
@adelehz
خدایا به خاطر رنگ و عطر و طعم توت فرنگی هزاران بارشکر😍
زندگی مجموعه ای از همین دلخوشی های ساده ست .همین مرباهایی که مادرت درست میکند و همین میوه های خوش طعمی که هر سال روانه ی خانه ات میشود
برای شکر گذاری،برای لبخند،برای عاشق زندگی بودن همیشه بهانه ای پیدا خواهد شد 😍❤️🍓
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی مجموعه ای از همین دلخوشی های ساده ست .همین مرباهایی که مادرت درست میکند و همین میوه های خوش طعمی که هر سال روانه ی خانه ات میشود
برای شکر گذاری،برای لبخند،برای عاشق زندگی بودن همیشه بهانه ای پیدا خواهد شد 😍❤️🍓
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی مدرسه می رفتین ساندویچ ماکارونی با خودتون میبردین؟
anonymous poll
تو شهر ما نبود اصلا🥺 – 124
👍👍👍👍👍👍👍 64%
نه زیاد دوست نداشتم😏 – 46
👍👍👍 24%
اره یادش بخیر😍 – 24
👍 12%
👥 194 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
تو شهر ما نبود اصلا🥺 – 124
👍👍👍👍👍👍👍 64%
نه زیاد دوست نداشتم😏 – 46
👍👍👍 24%
اره یادش بخیر😍 – 24
👍 12%
👥 194 people voted so far. Poll closed.
میترسم اینقدر به ماسک زدن عادت کنیم که چند وقت بعد بدون ماسک بیرون رفتن برامون غیر عادی باشه😭🥺
@adelehz
@adelehz
عشق زیباست
اما بودن زیباتر ست .
میتوانید در یک عشق طوفانی قرار بگیرید که یک روز ناگهان چون یک موج فرو می نشیند و یا اینکه کسی را سالها کم اما همیشگی دوست داشته باشید .
من اگر حق انتخاب داشته باشم قطعا میخواهم آدمی باشم که کم دوست داشته میشوم اما طولانی...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما بودن زیباتر ست .
میتوانید در یک عشق طوفانی قرار بگیرید که یک روز ناگهان چون یک موج فرو می نشیند و یا اینکه کسی را سالها کم اما همیشگی دوست داشته باشید .
من اگر حق انتخاب داشته باشم قطعا میخواهم آدمی باشم که کم دوست داشته میشوم اما طولانی...
#عادله_زمانی
@adelehz
من همونی ام که وقتی از جلوی کارگاه شیرینی پزی رد میشم و بوی شیرین ِشیرینی تازه میخوره بهم
لبخند میاد روی لبم 😋😊
#دلخوشیهای_کوچیک
@adelehz
لبخند میاد روی لبم 😋😊
#دلخوشیهای_کوچیک
@adelehz
بارالها
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
عکس از دخترک دریا❤️
شب زیبا
@adelehz
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
عکس از دخترک دریا❤️
شب زیبا
@adelehz
تو صبح عالم افروزي و من شمع سحرگاهي
گريبان باز كن در صبح تا من جان برافشانم
صائب جان تبريزي
صبح زیبا❤️
@adelehz
گريبان باز كن در صبح تا من جان برافشانم
صائب جان تبريزي
صبح زیبا❤️
@adelehz
مثل باران بهاری که نمیگوید کِی؛
بیخبر در بزن و سرزده از راه برس
👤حسین منزوی
عکس دخترک دریا❤️
@adelehz
بیخبر در بزن و سرزده از راه برس
👤حسین منزوی
عکس دخترک دریا❤️
@adelehz