شب ها
از آن ساعتی که خیابانها خلوت و صداها کم میشود
از آن ساعتی که چراغ ها خاموش میگردد
و فقط صدای جاروی رفتگر میان کوچه به گوش می رسد...آدم حس میکند لازم ست برگردد به خودِخودش
خودِخودش که میشناسدش و میداند چه میخواهد
برگردد و خودِخودش را تحویل خدا بدهد و بگوید این امانتت
من میخوابم تو خودت به دردهایش مرهم بگذار
اصلا من عاشق شبم به همین خاطر که
وقت تحویل خودت و دلت به خداست همین
#عادله_زمانی
@adelehz
از آن ساعتی که خیابانها خلوت و صداها کم میشود
از آن ساعتی که چراغ ها خاموش میگردد
و فقط صدای جاروی رفتگر میان کوچه به گوش می رسد...آدم حس میکند لازم ست برگردد به خودِخودش
خودِخودش که میشناسدش و میداند چه میخواهد
برگردد و خودِخودش را تحویل خدا بدهد و بگوید این امانتت
من میخوابم تو خودت به دردهایش مرهم بگذار
اصلا من عاشق شبم به همین خاطر که
وقت تحویل خودت و دلت به خداست همین
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
جهان پر از اتفاقات جدید ست .پر از آدمهایی که ندیده ای شان پر از روزهایی که منتظرشانی و بالاخره به تو خواهند رسید .
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
عکس غلامنجاتی
بازار تهران❤️
@adelehz
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
عکس غلامنجاتی
بازار تهران❤️
@adelehz
آه اگر می دانستی یک لبخند
یک کلام آرام و محبت آمیز
یک لحظه صبوری و با آرامش به سخن کسی گوش دادن
چقدر میتواند معجزه گر باشد
هرگز آن را از کسی دریغ نمی کردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یک کلام آرام و محبت آمیز
یک لحظه صبوری و با آرامش به سخن کسی گوش دادن
چقدر میتواند معجزه گر باشد
هرگز آن را از کسی دریغ نمی کردی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیخواهم بگویم خودخواه باش
نمیخواهم بگویم اگر اخلاق بدی داری کنار نگذار
فقط میخواهم بگویم خودت را
خود خسته و غمگین و گاهی ویرانت را دوست بدار
از کنار خودت بسادگی نگذر
گرچه این خود اشتباه کند کنارش بمان تا بتواند خطایش را جبران کند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیخواهم بگویم اگر اخلاق بدی داری کنار نگذار
فقط میخواهم بگویم خودت را
خود خسته و غمگین و گاهی ویرانت را دوست بدار
از کنار خودت بسادگی نگذر
گرچه این خود اشتباه کند کنارش بمان تا بتواند خطایش را جبران کند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
مايیم که از بادهی بیجام خوشیم!
هر صبح منوریم و هر شام خوشیم...
گویند سرانجام ندارید شما،
مايیم که بی هیچ سرانجام خوشیم...
مولانای جان
صبح تون شکر❤️❤️
عکس ریحانه جان از شیراز❤️
@adelehz
هر صبح منوریم و هر شام خوشیم...
گویند سرانجام ندارید شما،
مايیم که بی هیچ سرانجام خوشیم...
مولانای جان
صبح تون شکر❤️❤️
عکس ریحانه جان از شیراز❤️
@adelehz
خدایا به خاطر رنگ و عطر و طعم توت فرنگی هزاران بارشکر😍
زندگی مجموعه ای از همین دلخوشی های ساده ست .همین مرباهایی که مادرت درست میکند و همین میوه های خوش طعمی که هر سال روانه ی خانه ات میشود
برای شکر گذاری،برای لبخند،برای عاشق زندگی بودن همیشه بهانه ای پیدا خواهد شد 😍❤️🍓
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی مجموعه ای از همین دلخوشی های ساده ست .همین مرباهایی که مادرت درست میکند و همین میوه های خوش طعمی که هر سال روانه ی خانه ات میشود
برای شکر گذاری،برای لبخند،برای عاشق زندگی بودن همیشه بهانه ای پیدا خواهد شد 😍❤️🍓
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی مدرسه می رفتین ساندویچ ماکارونی با خودتون میبردین؟
anonymous poll
تو شهر ما نبود اصلا🥺 – 124
👍👍👍👍👍👍👍 64%
نه زیاد دوست نداشتم😏 – 46
👍👍👍 24%
اره یادش بخیر😍 – 24
👍 12%
👥 194 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
تو شهر ما نبود اصلا🥺 – 124
👍👍👍👍👍👍👍 64%
نه زیاد دوست نداشتم😏 – 46
👍👍👍 24%
اره یادش بخیر😍 – 24
👍 12%
👥 194 people voted so far. Poll closed.
میترسم اینقدر به ماسک زدن عادت کنیم که چند وقت بعد بدون ماسک بیرون رفتن برامون غیر عادی باشه😭🥺
@adelehz
@adelehz
عشق زیباست
اما بودن زیباتر ست .
میتوانید در یک عشق طوفانی قرار بگیرید که یک روز ناگهان چون یک موج فرو می نشیند و یا اینکه کسی را سالها کم اما همیشگی دوست داشته باشید .
من اگر حق انتخاب داشته باشم قطعا میخواهم آدمی باشم که کم دوست داشته میشوم اما طولانی...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما بودن زیباتر ست .
میتوانید در یک عشق طوفانی قرار بگیرید که یک روز ناگهان چون یک موج فرو می نشیند و یا اینکه کسی را سالها کم اما همیشگی دوست داشته باشید .
من اگر حق انتخاب داشته باشم قطعا میخواهم آدمی باشم که کم دوست داشته میشوم اما طولانی...
#عادله_زمانی
@adelehz
من همونی ام که وقتی از جلوی کارگاه شیرینی پزی رد میشم و بوی شیرین ِشیرینی تازه میخوره بهم
لبخند میاد روی لبم 😋😊
#دلخوشیهای_کوچیک
@adelehz
لبخند میاد روی لبم 😋😊
#دلخوشیهای_کوچیک
@adelehz