"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
حال خوب
داشتن دوست داشتنی ها نیست
بلکه دوست داشتن داشته هاست ...
#عادله_زمانی

صبح بارانی ..
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
داریم به سمت روزهای گرم و بلند میریم
که عصراش فقط همچین بساطی توی حیاط آب پاشی شده جوابه 😍
@adelehz
واحد شمارش خوشبختی
بوسیدنت بر واحد زمان ست
وقتی که دل مان خوش باشد‌..
#عادله_زمانی
@adelehz
إخفاء الاشتياق
اختناق…

کتمانِ دلتنگی
بند آمدن نفس است…!

جبران خليل جبران

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سرم بازار مسگرهای بلخ است
ای اجل رحمی...😔

علی‌اکبر یاغی‌تبار
@adelehz
زندگی مجموعه ای از اتفاقات مشابه برای تمام آدمهاست
چیزی که آدمها را تبدیل به خوشبختان و نگون بختان میکند در اکثر موارد تفاوت نگاه آنان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک واقعیت تلخ
بعضی از دوستانت
مخفیانه از تو متنفرند 😔

شب زیبا
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود .
انگار ناگهان یک نخ از دل کشیده شود‌میان یک کار عادی بیادم می آیی و چند ثانیه از کار دست می کشم . ناگهان احساس میکنم یک بغض میان گلویم رسوخ میکند اما به خودم می آیم و میگویم به کارت برس ...دلت اگر تنگ شود بین گلوی خودت را می فشارد.
به کارم می رسم در حالی که حس میکنم گوشه ی چشمم خیس تر از قبل شده ست...
#عادله_زمانی
@adelehz
پایان ماجرای دل و عشق روشن است
ای قایق شکسته به دریا خوش آمدی

فاضل نظری
@adelehz
دلتنگ روزهای عاشقی هستم .
روزهایی که رنگ آلبالوهای باغچه بود...
روزهای هم عطر خاک نم زده
روزهای هم آهنگ صدای دریاها...
ای رفته از پیج آخرین کوچه
برگرد
و مهمان آلبالوهای خانه ام شو...
#عادله_زمانی
@adelehz
Audio
خاطرم دریای پر غوغاست...!
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پيراهنت ‌؛
در باد تكان می خورد
اين
تنها پرچمی ست كه
دوستش دارم

گروس عبدالملکیان
@adelehz
خداوندا قلب مان را به آنچه در طالع و تقدیرمان نیست عادت مده .
آمین
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هوس بستنی کرده بودم.
وانیلی،شاید هم شکلاتی با یک تکه تک تک اضافه که خودم روی بستنی می گذارم .
اگر زعفرانی بود هم رد نمی کردم ...
بهرحال با هرطعمی که بود هوس بستنی کرده بودم .
اصلا برایم‌مهم نبود که در ظرف پلاستیکی یک بار مصرف باشد یا درون بستنی خوری کریستال اصل فرانسه
توی پارک روی نیمکت بشینم و بستنی بخورم یا توی بهترین و گران قیمت ترین کافه ی شهر
یک گارسون مودب و خوش تیپ برایم سرو کند یا خودم تا کمر توی یخچال سوپرمارکت محله خم شوم و بستنی را بخرم .
راستش این‌چیزها اصلا مهم نبود .واقعیت این بود که من فقط در آن عصر گرم میانه ی خرداد بستنی میخواستم‌.
راستش زندگی هم چیزی شبیه به همین ست .روزی که بمیری خواهی فهمید که درون قصر یا خانه ی کوچک استجاری،بعنوان یک رئیس یا کارمند پاره وقت قراردادی ،با یک همسر موفق و زیبا یا تا مدتها مجرد ،تفاوتی ندارد تو فقط،میخواستی زندگی کنی و همانطور که لذت و شیرینی یک بستنی کوچک به وجدت می اورد لحظه ای شانس زنده بودن و نفس کشیدن هم خوشحالت میکند .
جزئیات را رها کن و از آنچه هست لذت ببر
شاید خدا هم خوشش بیاید و به تو لبخندی بزند.
#عادله_زمانی
@adelehz
ما به آغوشهایی که مارا میپذیرند نیازمندیم به کسانی که آغوشهایشان را از سر خواستن مان بروی ما میگشایند .به کسانی که آغوششان بوی خوب اطمینان می دهد.نیازهای اساسی ما آب ست وغذا ،مسکن ست و سرپناه عشق ست و آغوش بی منت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد...

فاضل نظری
@adelehz
عقل همواره در پی برهم زدن معادلات دل ست .آنچه را دل میگوید بکن و عقل بر آن خط بطلان میکشد .
هیچ کس نمی تواند منکر شود که زندگی در سایه عقل بدون مشکل ترست .
ولی کیست که بگوید جهان به امتحان سخن دل نمی ارزد؟
#عادله_زمانی
@adelehz