من تورا دوست دارم .
جمله ی ساده ای ست ولی
آنقدر تاثیر گذارست که باید یک لحظه قلبت را از طپش باز دارد و اگر این چنین نشد من باید بفهمم که به آدم اشتباهی رازم را گفته ام.
#عادله_زمانی
@adelehz
جمله ی ساده ای ست ولی
آنقدر تاثیر گذارست که باید یک لحظه قلبت را از طپش باز دارد و اگر این چنین نشد من باید بفهمم که به آدم اشتباهی رازم را گفته ام.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
عید تون مبارک عزیزای دل...
برای خوشحالی دل هم دعا کنیم
و حاجت روایی و دل خوشی هامون
به امید اینکه این عید قلب تک تک تون شاد بشه
و پر از پروانه های رنگی ❤️❤️
@adelehz
برای خوشحالی دل هم دعا کنیم
و حاجت روایی و دل خوشی هامون
به امید اینکه این عید قلب تک تک تون شاد بشه
و پر از پروانه های رنگی ❤️❤️
@adelehz
حال خوب
داشتن دوست داشتنی ها نیست
بلکه دوست داشتن داشته هاست ...
#عادله_زمانی
صبح بارانی ..
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
داشتن دوست داشتنی ها نیست
بلکه دوست داشتن داشته هاست ...
#عادله_زمانی
صبح بارانی ..
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
زندگی مجموعه ای از اتفاقات مشابه برای تمام آدمهاست
چیزی که آدمها را تبدیل به خوشبختان و نگون بختان میکند در اکثر موارد تفاوت نگاه آنان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
چیزی که آدمها را تبدیل به خوشبختان و نگون بختان میکند در اکثر موارد تفاوت نگاه آنان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود .
انگار ناگهان یک نخ از دل کشیده شودمیان یک کار عادی بیادم می آیی و چند ثانیه از کار دست می کشم . ناگهان احساس میکنم یک بغض میان گلویم رسوخ میکند اما به خودم می آیم و میگویم به کارت برس ...دلت اگر تنگ شود بین گلوی خودت را می فشارد.
به کارم می رسم در حالی که حس میکنم گوشه ی چشمم خیس تر از قبل شده ست...
#عادله_زمانی
@adelehz
انگار ناگهان یک نخ از دل کشیده شودمیان یک کار عادی بیادم می آیی و چند ثانیه از کار دست می کشم . ناگهان احساس میکنم یک بغض میان گلویم رسوخ میکند اما به خودم می آیم و میگویم به کارت برس ...دلت اگر تنگ شود بین گلوی خودت را می فشارد.
به کارم می رسم در حالی که حس میکنم گوشه ی چشمم خیس تر از قبل شده ست...
#عادله_زمانی
@adelehz
دلتنگ روزهای عاشقی هستم .
روزهایی که رنگ آلبالوهای باغچه بود...
روزهای هم عطر خاک نم زده
روزهای هم آهنگ صدای دریاها...
ای رفته از پیج آخرین کوچه
برگرد
و مهمان آلبالوهای خانه ام شو...
#عادله_زمانی
@adelehz
روزهایی که رنگ آلبالوهای باغچه بود...
روزهای هم عطر خاک نم زده
روزهای هم آهنگ صدای دریاها...
ای رفته از پیج آخرین کوچه
برگرد
و مهمان آلبالوهای خانه ام شو...
#عادله_زمانی
@adelehz
هوس بستنی کرده بودم.
وانیلی،شاید هم شکلاتی با یک تکه تک تک اضافه که خودم روی بستنی می گذارم .
اگر زعفرانی بود هم رد نمی کردم ...
بهرحال با هرطعمی که بود هوس بستنی کرده بودم .
اصلا برایممهم نبود که در ظرف پلاستیکی یک بار مصرف باشد یا درون بستنی خوری کریستال اصل فرانسه
توی پارک روی نیمکت بشینم و بستنی بخورم یا توی بهترین و گران قیمت ترین کافه ی شهر
یک گارسون مودب و خوش تیپ برایم سرو کند یا خودم تا کمر توی یخچال سوپرمارکت محله خم شوم و بستنی را بخرم .
راستش اینچیزها اصلا مهم نبود .واقعیت این بود که من فقط در آن عصر گرم میانه ی خرداد بستنی میخواستم.
راستش زندگی هم چیزی شبیه به همین ست .روزی که بمیری خواهی فهمید که درون قصر یا خانه ی کوچک استجاری،بعنوان یک رئیس یا کارمند پاره وقت قراردادی ،با یک همسر موفق و زیبا یا تا مدتها مجرد ،تفاوتی ندارد تو فقط،میخواستی زندگی کنی و همانطور که لذت و شیرینی یک بستنی کوچک به وجدت می اورد لحظه ای شانس زنده بودن و نفس کشیدن هم خوشحالت میکند .
جزئیات را رها کن و از آنچه هست لذت ببر
شاید خدا هم خوشش بیاید و به تو لبخندی بزند.
#عادله_زمانی
@adelehz
وانیلی،شاید هم شکلاتی با یک تکه تک تک اضافه که خودم روی بستنی می گذارم .
اگر زعفرانی بود هم رد نمی کردم ...
بهرحال با هرطعمی که بود هوس بستنی کرده بودم .
اصلا برایممهم نبود که در ظرف پلاستیکی یک بار مصرف باشد یا درون بستنی خوری کریستال اصل فرانسه
توی پارک روی نیمکت بشینم و بستنی بخورم یا توی بهترین و گران قیمت ترین کافه ی شهر
یک گارسون مودب و خوش تیپ برایم سرو کند یا خودم تا کمر توی یخچال سوپرمارکت محله خم شوم و بستنی را بخرم .
راستش اینچیزها اصلا مهم نبود .واقعیت این بود که من فقط در آن عصر گرم میانه ی خرداد بستنی میخواستم.
راستش زندگی هم چیزی شبیه به همین ست .روزی که بمیری خواهی فهمید که درون قصر یا خانه ی کوچک استجاری،بعنوان یک رئیس یا کارمند پاره وقت قراردادی ،با یک همسر موفق و زیبا یا تا مدتها مجرد ،تفاوتی ندارد تو فقط،میخواستی زندگی کنی و همانطور که لذت و شیرینی یک بستنی کوچک به وجدت می اورد لحظه ای شانس زنده بودن و نفس کشیدن هم خوشحالت میکند .
جزئیات را رها کن و از آنچه هست لذت ببر
شاید خدا هم خوشش بیاید و به تو لبخندی بزند.
#عادله_زمانی
@adelehz