"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من تورا دوست دارم .
جمله ی ساده ای ست ولی
آنقدر تاثیر گذارست که باید یک لحظه قلبت را از طپش باز دارد و اگر این چنین نشد من باید بفهمم که به آدم اشتباهی رازم را گفته ام‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
رمضان می رود وپشت سرش هم دل ما
رفت تا سال دگر زنده بمانیم یا نه ..
عید فطر مبارک ❤️
@adelehz
عید تون مبارک عزیزای دل...
برای خوشحالی دل هم دعا کنیم
و حاجت روایی و دل خوشی هامون
به امید اینکه این عید قلب تک تک تون شاد بشه
و پر از پروانه های رنگی ❤️❤️
@adelehz
حال خوب
داشتن دوست داشتنی ها نیست
بلکه دوست داشتن داشته هاست ...
#عادله_زمانی

صبح بارانی ..
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
داریم به سمت روزهای گرم و بلند میریم
که عصراش فقط همچین بساطی توی حیاط آب پاشی شده جوابه 😍
@adelehz
واحد شمارش خوشبختی
بوسیدنت بر واحد زمان ست
وقتی که دل مان خوش باشد‌..
#عادله_زمانی
@adelehz
إخفاء الاشتياق
اختناق…

کتمانِ دلتنگی
بند آمدن نفس است…!

جبران خليل جبران

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سرم بازار مسگرهای بلخ است
ای اجل رحمی...😔

علی‌اکبر یاغی‌تبار
@adelehz
زندگی مجموعه ای از اتفاقات مشابه برای تمام آدمهاست
چیزی که آدمها را تبدیل به خوشبختان و نگون بختان میکند در اکثر موارد تفاوت نگاه آنان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک واقعیت تلخ
بعضی از دوستانت
مخفیانه از تو متنفرند 😔

شب زیبا
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود .
انگار ناگهان یک نخ از دل کشیده شود‌میان یک کار عادی بیادم می آیی و چند ثانیه از کار دست می کشم . ناگهان احساس میکنم یک بغض میان گلویم رسوخ میکند اما به خودم می آیم و میگویم به کارت برس ...دلت اگر تنگ شود بین گلوی خودت را می فشارد.
به کارم می رسم در حالی که حس میکنم گوشه ی چشمم خیس تر از قبل شده ست...
#عادله_زمانی
@adelehz
پایان ماجرای دل و عشق روشن است
ای قایق شکسته به دریا خوش آمدی

فاضل نظری
@adelehz
دلتنگ روزهای عاشقی هستم .
روزهایی که رنگ آلبالوهای باغچه بود...
روزهای هم عطر خاک نم زده
روزهای هم آهنگ صدای دریاها...
ای رفته از پیج آخرین کوچه
برگرد
و مهمان آلبالوهای خانه ام شو...
#عادله_زمانی
@adelehz
Audio
خاطرم دریای پر غوغاست...!
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پيراهنت ‌؛
در باد تكان می خورد
اين
تنها پرچمی ست كه
دوستش دارم

گروس عبدالملکیان
@adelehz
خداوندا قلب مان را به آنچه در طالع و تقدیرمان نیست عادت مده .
آمین
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هوس بستنی کرده بودم.
وانیلی،شاید هم شکلاتی با یک تکه تک تک اضافه که خودم روی بستنی می گذارم .
اگر زعفرانی بود هم رد نمی کردم ...
بهرحال با هرطعمی که بود هوس بستنی کرده بودم .
اصلا برایم‌مهم نبود که در ظرف پلاستیکی یک بار مصرف باشد یا درون بستنی خوری کریستال اصل فرانسه
توی پارک روی نیمکت بشینم و بستنی بخورم یا توی بهترین و گران قیمت ترین کافه ی شهر
یک گارسون مودب و خوش تیپ برایم سرو کند یا خودم تا کمر توی یخچال سوپرمارکت محله خم شوم و بستنی را بخرم .
راستش این‌چیزها اصلا مهم نبود .واقعیت این بود که من فقط در آن عصر گرم میانه ی خرداد بستنی میخواستم‌.
راستش زندگی هم چیزی شبیه به همین ست .روزی که بمیری خواهی فهمید که درون قصر یا خانه ی کوچک استجاری،بعنوان یک رئیس یا کارمند پاره وقت قراردادی ،با یک همسر موفق و زیبا یا تا مدتها مجرد ،تفاوتی ندارد تو فقط،میخواستی زندگی کنی و همانطور که لذت و شیرینی یک بستنی کوچک به وجدت می اورد لحظه ای شانس زنده بودن و نفس کشیدن هم خوشحالت میکند .
جزئیات را رها کن و از آنچه هست لذت ببر
شاید خدا هم خوشش بیاید و به تو لبخندی بزند.
#عادله_زمانی
@adelehz