➰
دیوانِه تَرین دلبَر این شَهر تو بودی
ای وای بِه حال دلِ دیوانِه پَسَندَم...
مولانای جان
یک پرتره از قرن هجدهم
@adelehz
دیوانِه تَرین دلبَر این شَهر تو بودی
ای وای بِه حال دلِ دیوانِه پَسَندَم...
مولانای جان
یک پرتره از قرن هجدهم
@adelehz
باید به فکر ساختن یک بادبادک بود،
هنوز هم با مشتی نخ و کمی کاغذ
میشود به گیس طلای خورشید رسید.
کودکی که با مسلسل بازی کند،
جهان را نجات نخواهد داد ...
📗 یک مرد
✍🏻 #اوریانا_فالاچی
@adelehz
هنوز هم با مشتی نخ و کمی کاغذ
میشود به گیس طلای خورشید رسید.
کودکی که با مسلسل بازی کند،
جهان را نجات نخواهد داد ...
📗 یک مرد
✍🏻 #اوریانا_فالاچی
@adelehz
امروز روز جهانی چایی هست
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
من روزی تصور میکردم که تورا بسیار دوست دارم.
و این درست بود
ولی تا زمانی که یاد نگرفتم تا در هر حالی مراقب حالت باشم اسم خودم را عاشق نگذاشتم.
کسی باید باشد تا به همه ی ما بگوئید که عشق به جای حرف عمل لازم دارد...
#عادله_زمانی
@adelehz
و این درست بود
ولی تا زمانی که یاد نگرفتم تا در هر حالی مراقب حالت باشم اسم خودم را عاشق نگذاشتم.
کسی باید باشد تا به همه ی ما بگوئید که عشق به جای حرف عمل لازم دارد...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آغاز سلسله خردادیان :)))))
ایشالله خرداد پربرکتی برای همه مون باشه سراسر خیر و شادی و دل شاد...
@adelehz
ایشالله خرداد پربرکتی برای همه مون باشه سراسر خیر و شادی و دل شاد...
@adelehz
اون روز استاد تو دانشگاه بهم گفت هر هفت سال کل پوست بدن عوض میشه.
نمیدونی چقدر خوشحال شدم که روزی بدنی خواهم داشت که تو هرگز لمسش نکردی.
پ.ن این و خوندم دلم گرفت.چرا باید یه نفر رو اینقدر برنجونیم که این همه مظلوم بشه و همچین فکری بکنه ...
دلم گرفت
@adelehz
نمیدونی چقدر خوشحال شدم که روزی بدنی خواهم داشت که تو هرگز لمسش نکردی.
پ.ن این و خوندم دلم گرفت.چرا باید یه نفر رو اینقدر برنجونیم که این همه مظلوم بشه و همچین فکری بکنه ...
دلم گرفت
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدم عاشق مظلوم ست.میتواند دعوا کند بحث کند جدال کند اما در نهایت با غصه یک گوشه بنشیند و دلش آشوب شود ..
میدانی بهار بی جهت که نمی گوید دادرس عاشق مظلوم خداست ..
بیچاره آدم عاشق
گلایه اش هم به مزاق بقیه تلخ می آید
ولی همین عاشق یک روز گم میشود
خسته میشود و میگذارد و می رود دیگر نیست که گلایه کند
همین غم انگیزست
اما یک روز شاید کسی دلش برای گلایه های او هم تنگ شود
اما...
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی بهار بی جهت که نمی گوید دادرس عاشق مظلوم خداست ..
بیچاره آدم عاشق
گلایه اش هم به مزاق بقیه تلخ می آید
ولی همین عاشق یک روز گم میشود
خسته میشود و میگذارد و می رود دیگر نیست که گلایه کند
همین غم انگیزست
اما یک روز شاید کسی دلش برای گلایه های او هم تنگ شود
اما...
#عادله_زمانی
@adelehz
من تورا دوست دارم .
جمله ی ساده ای ست ولی
آنقدر تاثیر گذارست که باید یک لحظه قلبت را از طپش باز دارد و اگر این چنین نشد من باید بفهمم که به آدم اشتباهی رازم را گفته ام.
#عادله_زمانی
@adelehz
جمله ی ساده ای ست ولی
آنقدر تاثیر گذارست که باید یک لحظه قلبت را از طپش باز دارد و اگر این چنین نشد من باید بفهمم که به آدم اشتباهی رازم را گفته ام.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
عید تون مبارک عزیزای دل...
برای خوشحالی دل هم دعا کنیم
و حاجت روایی و دل خوشی هامون
به امید اینکه این عید قلب تک تک تون شاد بشه
و پر از پروانه های رنگی ❤️❤️
@adelehz
برای خوشحالی دل هم دعا کنیم
و حاجت روایی و دل خوشی هامون
به امید اینکه این عید قلب تک تک تون شاد بشه
و پر از پروانه های رنگی ❤️❤️
@adelehz
حال خوب
داشتن دوست داشتنی ها نیست
بلکه دوست داشتن داشته هاست ...
#عادله_زمانی
صبح بارانی ..
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
داشتن دوست داشتنی ها نیست
بلکه دوست داشتن داشته هاست ...
#عادله_زمانی
صبح بارانی ..
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
زندگی مجموعه ای از اتفاقات مشابه برای تمام آدمهاست
چیزی که آدمها را تبدیل به خوشبختان و نگون بختان میکند در اکثر موارد تفاوت نگاه آنان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
چیزی که آدمها را تبدیل به خوشبختان و نگون بختان میکند در اکثر موارد تفاوت نگاه آنان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz