Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اگه انتخابشو داشتم دوست داشتم این خانوم خرگوشه باشم .
با این دامن پر از پلیسه و چتر و سبد مچ دست
میرفتم تو جنگل تمشک جمع میکردم بعدم میومدم تو کلبه ی چوبیم برای بچه خرگوشا کیک تمشکی درست میکردم .
بعدم یه قهوه درست میکردم روی صندلی گهواره ایم مینشستم و به اواز کلاسیک یه خواننده قدیمی شهر خرگوشها گوش میدادم ...
چیه این زندگی ماشینی مون 😒
#عادله_زمانی
عکس از پیج سیمرغ ❤️
@adelehz
با این دامن پر از پلیسه و چتر و سبد مچ دست
میرفتم تو جنگل تمشک جمع میکردم بعدم میومدم تو کلبه ی چوبیم برای بچه خرگوشا کیک تمشکی درست میکردم .
بعدم یه قهوه درست میکردم روی صندلی گهواره ایم مینشستم و به اواز کلاسیک یه خواننده قدیمی شهر خرگوشها گوش میدادم ...
چیه این زندگی ماشینی مون 😒
#عادله_زمانی
عکس از پیج سیمرغ ❤️
@adelehz
کوچکترکه بودم هروقت کسی میگفت خوابم می آید.مادربزرگ میگفت وقتی بمیری فرصت برای خواب داری حالا ازبیداری ات لذت ببر.
حالا میفهمم فرصت برای غم و غصه خوردن بسیارست همین دم خوشی را دریاب
#عادله_زمانی
@adelehz
حالا میفهمم فرصت برای غم و غصه خوردن بسیارست همین دم خوشی را دریاب
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بارالها
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
و این هم از آخرین روز اردی بهشت ۹۹
البته فرصت نشد که آن طوری که دلمون میخواست ازش لذت ببریم
ولی بازهم این زندگی ست که بی توجه به ما جریان داره ...
و میگه
بگذار و بگذر
@adelehz
البته فرصت نشد که آن طوری که دلمون میخواست ازش لذت ببریم
ولی بازهم این زندگی ست که بی توجه به ما جریان داره ...
و میگه
بگذار و بگذر
@adelehz
یکسری آدمها هستند که یه مدل خاصی اند.
آدمهای صبوری هستند و با مشکلات خوب دست و پنجه نرم میکنند اما گاهی قلبشان پر میشود از خیلی چیزها در نهایت آرامش و همراهی شان ناگهان به حالت انفجار می رسند و اطرافیانشان را بهت زده میکنند .
دیگران تصور میکنند که این یک طغیان آنی ست اما آنها نمی دانند که پشت این طغیان لحظه ای ساعتها و روزها نگرانی نشسته ست .
این آدمها به همان اندازه که ناگهانی طغیان میکنند ناگهانی هم به آرامش برمی گردند.
اینها نه همراهی میخواهند نه متهم شدن به بهانه جویی
اینها فقط میخواهند کسی به آنها بگوید تو حق داری ناراحت باشی اما میگذرد ..همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای صبوری هستند و با مشکلات خوب دست و پنجه نرم میکنند اما گاهی قلبشان پر میشود از خیلی چیزها در نهایت آرامش و همراهی شان ناگهان به حالت انفجار می رسند و اطرافیانشان را بهت زده میکنند .
دیگران تصور میکنند که این یک طغیان آنی ست اما آنها نمی دانند که پشت این طغیان لحظه ای ساعتها و روزها نگرانی نشسته ست .
این آدمها به همان اندازه که ناگهانی طغیان میکنند ناگهانی هم به آرامش برمی گردند.
اینها نه همراهی میخواهند نه متهم شدن به بهانه جویی
اینها فقط میخواهند کسی به آنها بگوید تو حق داری ناراحت باشی اما میگذرد ..همین
#عادله_زمانی
@adelehz
همه مون به یکی نیاز داریم که لازمنباشه بهش بگیم حالمون بده
اینقدر مراقب مون باشه که خودش بفهمه...
توخوبی؟
پست هات و دیدم
اگر مشکلی هست بهم بگو بهت گوش میدم
@adelehz
اینقدر مراقب مون باشه که خودش بفهمه...
توخوبی؟
پست هات و دیدم
اگر مشکلی هست بهم بگو بهت گوش میدم
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدم از نزدیکترین فاصله
خیلی چیزها را درست نمیبیند
گاهی باید دورشوی
تا بفهمی رودی که بهشتی تصورش میکردی
سرابی بیش نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی چیزها را درست نمیبیند
گاهی باید دورشوی
تا بفهمی رودی که بهشتی تصورش میکردی
سرابی بیش نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادربزرگم نظریه ی بسیار جالبی داشت. می گفت هریک از ما با یک قوطی کبریت در وجودمان متولد می شویم اما خودمان قادر نیستیم کبریت ها را روشن کنیم. برای این کار، محتاجِ اکسیژن و شعله هستیم. در این مورد، به عنوان مثال، اکسیژن از نفسِ کسی می آید که دوستش داریم؛ شعله می تواند هر نوع موسیقی، نوازش، کلاک یا صدایی باشد که یکی از چوب کبریت ها را مشتعل می کند..
آدم باید به این کشف و شهود برسد که چه عاملی آتش درونش را پیوسته شعله ور نگه می دارد.. آن آتش، غذای روح است. اگر کسی به موقع در نیابد که چه چیزی آتشِ درون را شعله ور می کند، قوطی کبریت وجودش، نم بر میدارد و هیچ یک از چوب کبریت هایش هیچ وقت روشن نمی شود ...
📗 مثل آب برای شکلات
✍🏻 لورا اسکوئیل
@adelehz
آدم باید به این کشف و شهود برسد که چه عاملی آتش درونش را پیوسته شعله ور نگه می دارد.. آن آتش، غذای روح است. اگر کسی به موقع در نیابد که چه چیزی آتشِ درون را شعله ور می کند، قوطی کبریت وجودش، نم بر میدارد و هیچ یک از چوب کبریت هایش هیچ وقت روشن نمی شود ...
📗 مثل آب برای شکلات
✍🏻 لورا اسکوئیل
@adelehz
تخصصی هم دارید ؟
بله،تخصص من دوست داشتن آدمهای نادرست ست .
یعنی این آدمها در ذات بد نیستند ها
نه خیر،اشتباه نفرمایید .اینها آدمهای خوبی هستند ولی بدرد بنده نمی خورند.
شما اینطور تصور کن که یکتکه مخمل سرخ را بدوزند وسط یک حریر خاکستری !!!
چه خواهد شد ؟
فاجعه :))))
#عادله_زمانی
@adelehz
بله،تخصص من دوست داشتن آدمهای نادرست ست .
یعنی این آدمها در ذات بد نیستند ها
نه خیر،اشتباه نفرمایید .اینها آدمهای خوبی هستند ولی بدرد بنده نمی خورند.
شما اینطور تصور کن که یکتکه مخمل سرخ را بدوزند وسط یک حریر خاکستری !!!
چه خواهد شد ؟
فاجعه :))))
#عادله_زمانی
@adelehz
سر یک راه دو راه شد وای برمن
رفیق از من جدا شد وای بر من
رفیق از من جدا شد ،رفت به غربت
به غربت آشنا شد وای بر من ...
صفیه
تاجی
بانو
حوا
صاحب جان
شیشه
بهار نارنج
خرامان
خان زاده بیگم
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
رفیق از من جدا شد وای بر من
رفیق از من جدا شد ،رفت به غربت
به غربت آشنا شد وای بر من ...
صفیه
تاجی
بانو
حوا
صاحب جان
شیشه
بهار نارنج
خرامان
خان زاده بیگم
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
➰
دیوانِه تَرین دلبَر این شَهر تو بودی
ای وای بِه حال دلِ دیوانِه پَسَندَم...
مولانای جان
یک پرتره از قرن هجدهم
@adelehz
دیوانِه تَرین دلبَر این شَهر تو بودی
ای وای بِه حال دلِ دیوانِه پَسَندَم...
مولانای جان
یک پرتره از قرن هجدهم
@adelehz
باید به فکر ساختن یک بادبادک بود،
هنوز هم با مشتی نخ و کمی کاغذ
میشود به گیس طلای خورشید رسید.
کودکی که با مسلسل بازی کند،
جهان را نجات نخواهد داد ...
📗 یک مرد
✍🏻 #اوریانا_فالاچی
@adelehz
هنوز هم با مشتی نخ و کمی کاغذ
میشود به گیس طلای خورشید رسید.
کودکی که با مسلسل بازی کند،
جهان را نجات نخواهد داد ...
📗 یک مرد
✍🏻 #اوریانا_فالاچی
@adelehz
امروز روز جهانی چایی هست
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
من روزی تصور میکردم که تورا بسیار دوست دارم.
و این درست بود
ولی تا زمانی که یاد نگرفتم تا در هر حالی مراقب حالت باشم اسم خودم را عاشق نگذاشتم.
کسی باید باشد تا به همه ی ما بگوئید که عشق به جای حرف عمل لازم دارد...
#عادله_زمانی
@adelehz
و این درست بود
ولی تا زمانی که یاد نگرفتم تا در هر حالی مراقب حالت باشم اسم خودم را عاشق نگذاشتم.
کسی باید باشد تا به همه ی ما بگوئید که عشق به جای حرف عمل لازم دارد...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آغاز سلسله خردادیان :)))))
ایشالله خرداد پربرکتی برای همه مون باشه سراسر خیر و شادی و دل شاد...
@adelehz
ایشالله خرداد پربرکتی برای همه مون باشه سراسر خیر و شادی و دل شاد...
@adelehz
اون روز استاد تو دانشگاه بهم گفت هر هفت سال کل پوست بدن عوض میشه.
نمیدونی چقدر خوشحال شدم که روزی بدنی خواهم داشت که تو هرگز لمسش نکردی.
پ.ن این و خوندم دلم گرفت.چرا باید یه نفر رو اینقدر برنجونیم که این همه مظلوم بشه و همچین فکری بکنه ...
دلم گرفت
@adelehz
نمیدونی چقدر خوشحال شدم که روزی بدنی خواهم داشت که تو هرگز لمسش نکردی.
پ.ن این و خوندم دلم گرفت.چرا باید یه نفر رو اینقدر برنجونیم که این همه مظلوم بشه و همچین فکری بکنه ...
دلم گرفت
@adelehz