وقتی میخواهی زیبا شوی درد میکشی
ممکن ست ورزش کنی و بخاطرش تمام بدنت به درد بیاید .یا به آرایشگاه بروی و ساعتها اذیت شوی تا زیباتر شوی اما نتیجه اش زیبایی ست.
حالا به مشکلات زندگی به چشم همان پیش زمینه های زیبایی نگاه کن اگر درد نکشی روحت زیبا نمیشود.هربار که مشکلی را پشت
گذاشتی به زیبا شدن شخصیتت فکر کن.
#عادله_زمانی
@adelehz
ممکن ست ورزش کنی و بخاطرش تمام بدنت به درد بیاید .یا به آرایشگاه بروی و ساعتها اذیت شوی تا زیباتر شوی اما نتیجه اش زیبایی ست.
حالا به مشکلات زندگی به چشم همان پیش زمینه های زیبایی نگاه کن اگر درد نکشی روحت زیبا نمیشود.هربار که مشکلی را پشت
گذاشتی به زیبا شدن شخصیتت فکر کن.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
🌿یکبار برای همیشه !
در رابطه ای که قرارست همیشه اشتباهات طرف مقابل را ببخشید، یک بار خودت را برای انتخابِ اشتباهت ببخش و تمامش کن...
@adelehz
در رابطه ای که قرارست همیشه اشتباهات طرف مقابل را ببخشید، یک بار خودت را برای انتخابِ اشتباهت ببخش و تمامش کن...
@adelehz
يك زن
اگر با تابش و سرخوشىاش
با خندههايش بتواند
عقل از سرتان بيرون كند؛
اگر چشمانش،
راز چشمانتان را بخواند
اگر بتواند
اندوه و شادمانىتان را شريك شود
" آن زن" ،شراب شماست
ناظم حكمت
@adelehz
اگر با تابش و سرخوشىاش
با خندههايش بتواند
عقل از سرتان بيرون كند؛
اگر چشمانش،
راز چشمانتان را بخواند
اگر بتواند
اندوه و شادمانىتان را شريك شود
" آن زن" ،شراب شماست
ناظم حكمت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهت آرامش و حال قشنگ ❤️
@adelehz
@adelehz
از گردش افلاک كجا دل گله دارد
اين خانه ويران چه غم از زلزله دارد!
صائب تبریزی
گلبانو
بدری
گل آفتاب
خاتون
گل جمال
کتایون
گل گیس
ملک بانو
ماه سلطان
گلفام
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
اين خانه ويران چه غم از زلزله دارد!
صائب تبریزی
گلبانو
بدری
گل آفتاب
خاتون
گل جمال
کتایون
گل گیس
ملک بانو
ماه سلطان
گلفام
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
قدیم ترها عشق ها خیلی رنگی تربود .خیلی عشق تربود ...
نیمه های شب هیچ پیامی رد وبدل نمیشد.و هیچ کس برای چک کردن دیگری اخرین بازدید تلگرامش را دید نمی زد .قدیم ترها عشق یعنی اتفاقی یک بار توی کوچه ببینی اش وقتی سرظهر ازمدرسه برمیگردی و کنار درخت کاج ته کوچه ایستاده ست .ان زمانها عشق معنی اش عمیق تربود ان زمانها عشق این پیام های صدبار ادیت شده ی تلگرامی و پاسخ های محبوری نبود.عشق همان نام معشوق بود که با اب پیاز روی کاغذ مینویشتیش و تا رمز کار را نمیدانست و کاغذ را روی حرارت نمیگرفت هیچ چیز دیده نمیشد.
عشق های قدیمی نه مزه نوتلا میداد نه شکلات های خارجی ..ان زمانها ک عشق هایمان مزه ی اصیل و خاص باقلوای ترکی میدادند ...خاص وبیادماندنی و بی تکرار
قدیم ترها که میگویم منظورم قرن دقیانوس کبیر نیست البته ...شاید همین ده سال پیش شاید کمی بیشتر کمی کمتر آن زمانها که هنوز اصالت بود هنوز خیلی از مرزها رد نشده بود هنوز بوی خوب عشق اصیل و دورازهوس هر ظهر از پنجره خانه ها به مشام می رسید.
همان زمانهایی که عشق گلهای رز هلندی توی گل فروشی ها نبود بلکه همین چند شاخه شمعدانی و گل محمدی توی باغچه هایمان بود ..
ما شاید اخرین نسلی بودیم که عشق را مزه کردیم ...دل دادیم و راحت دل نکنیدم ..اخرین نسلی که عشقش بوی هوس نداد و عشق بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
نیمه های شب هیچ پیامی رد وبدل نمیشد.و هیچ کس برای چک کردن دیگری اخرین بازدید تلگرامش را دید نمی زد .قدیم ترها عشق یعنی اتفاقی یک بار توی کوچه ببینی اش وقتی سرظهر ازمدرسه برمیگردی و کنار درخت کاج ته کوچه ایستاده ست .ان زمانها عشق معنی اش عمیق تربود ان زمانها عشق این پیام های صدبار ادیت شده ی تلگرامی و پاسخ های محبوری نبود.عشق همان نام معشوق بود که با اب پیاز روی کاغذ مینویشتیش و تا رمز کار را نمیدانست و کاغذ را روی حرارت نمیگرفت هیچ چیز دیده نمیشد.
عشق های قدیمی نه مزه نوتلا میداد نه شکلات های خارجی ..ان زمانها ک عشق هایمان مزه ی اصیل و خاص باقلوای ترکی میدادند ...خاص وبیادماندنی و بی تکرار
قدیم ترها که میگویم منظورم قرن دقیانوس کبیر نیست البته ...شاید همین ده سال پیش شاید کمی بیشتر کمی کمتر آن زمانها که هنوز اصالت بود هنوز خیلی از مرزها رد نشده بود هنوز بوی خوب عشق اصیل و دورازهوس هر ظهر از پنجره خانه ها به مشام می رسید.
همان زمانهایی که عشق گلهای رز هلندی توی گل فروشی ها نبود بلکه همین چند شاخه شمعدانی و گل محمدی توی باغچه هایمان بود ..
ما شاید اخرین نسلی بودیم که عشق را مزه کردیم ...دل دادیم و راحت دل نکنیدم ..اخرین نسلی که عشقش بوی هوس نداد و عشق بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
نهال غم به جانم کرده ریشه
به درگاه خدا نالم همیشه
رفیقان قدر یکدیگر بدانید
اجل سنگ ست و آدم مثل شیشه
گل بوته
دلبر
عذرا سلطان
صاحب سلطان
طلعت
عالم
یاقوت
مروارید
خانم تاج
اختر
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
به درگاه خدا نالم همیشه
رفیقان قدر یکدیگر بدانید
اجل سنگ ست و آدم مثل شیشه
گل بوته
دلبر
عذرا سلطان
صاحب سلطان
طلعت
عالم
یاقوت
مروارید
خانم تاج
اختر
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
عشق اگر عشق باشد
راهش را در هرجا و نقطه و بن بستی پیدا خواهد کرد .
امان از آن که عشق نباشد .تو هربار که تنفس مصنوعی بدهی به آن بازهم زنده نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
راهش را در هرجا و نقطه و بن بستی پیدا خواهد کرد .
امان از آن که عشق نباشد .تو هربار که تنفس مصنوعی بدهی به آن بازهم زنده نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
➰
اشتباه نکن،نه زيبايي تو، نه محبوبیت تو
مرا مجذوب خود نکرد.
تنها آن هنگام که روح زخمي مرا بوسيدي،
من عاشقت شدم.
شمس لنگرودی
@adelehz
اشتباه نکن،نه زيبايي تو، نه محبوبیت تو
مرا مجذوب خود نکرد.
تنها آن هنگام که روح زخمي مرا بوسيدي،
من عاشقت شدم.
شمس لنگرودی
@adelehz
می گفتی دلت انار شده دانه شده و ریخته بر زمین باغ مان
می گفتی مرا که دیدی دلت مثل دانه های انار هری ریخته ست.
من به تو ان پاییز نگفتم اما من همیشه عاشق دانه های سرخ انار بودم.
#عادله_زمانی
@adelehz
می گفتی مرا که دیدی دلت مثل دانه های انار هری ریخته ست.
من به تو ان پاییز نگفتم اما من همیشه عاشق دانه های سرخ انار بودم.
#عادله_زمانی
@adelehz
دعا کنیم؛
برای همه آدمهای جهان
که خدا، جای نان
"عشق" بدهد
چرا که عشق باشد
نان، اضافه می آید . . .
عکس پریسا جان راغیان❤️
@adelehz
برای همه آدمهای جهان
که خدا، جای نان
"عشق" بدهد
چرا که عشق باشد
نان، اضافه می آید . . .
عکس پریسا جان راغیان❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر روزی
جایی از شهر
نسیمی آهسته صورتت را نوازش کرد و رفت
مرا بیاد اور
شاید روحم را سوار بر باد برای بوسیدنت فرستاده باشم.
#عادله_زمانی
فیلم زهراجان❤
شیراز
@adelehz
جایی از شهر
نسیمی آهسته صورتت را نوازش کرد و رفت
مرا بیاد اور
شاید روحم را سوار بر باد برای بوسیدنت فرستاده باشم.
#عادله_زمانی
فیلم زهراجان❤
شیراز
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پارسال این موقع ها شهر پر از پروانه بود
کاش دوباره می اومدن ❤️❤️❤️
حال قشنگی به شهر داده بودند...
@adelehz
کاش دوباره می اومدن ❤️❤️❤️
حال قشنگی به شهر داده بودند...
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوست داشتنت
بوییدن سیب سرخی میانه ی حال خوب ِبهارست..
سیب سرخی که در دستانم جا میگیرد و خوشبخت عالمم میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
بوییدن سیب سرخی میانه ی حال خوب ِبهارست..
سیب سرخی که در دستانم جا میگیرد و خوشبخت عالمم میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz