تو اینستاگرام نوشته بودن بیایید اسم مادربزرگهاتون رو بنویسید. نامهای قشنگ و عجیبی نوشته بودن که الان دیگه اسم هیچ دختری نیست و انگار اون دخترها مال قصههان. اسم یکیشون " رفیقه " بود.
میشه با " رفیقه " هزارتا قصه ساخت. با رفیقه زندگی کرد و پیر شد. عاشقی کرد و نوهدار شد. میشه موهای رفیقه رو بافت. آدمی که مادربزرگش رفیقه باشه لابد آدم راضی و خرسندیه.
هایده رحیمی🍎
عکس : احسان قاسمی
@adelehz
میشه با " رفیقه " هزارتا قصه ساخت. با رفیقه زندگی کرد و پیر شد. عاشقی کرد و نوهدار شد. میشه موهای رفیقه رو بافت. آدمی که مادربزرگش رفیقه باشه لابد آدم راضی و خرسندیه.
هایده رحیمی🍎
عکس : احسان قاسمی
@adelehz
دقیقا دریک لحظه از روز
زیر یک درخت لیمو
وقتی گرمای آفتاب عطر لیمو ها را بلند کرده ست .
من به تو فکر کردم
من البته همیشه به تو فکر میکردم اما این بار متفاوت تر
من به این فکر کردم که چقدر خوب ست اگر مثل عطر لیمو خاطراتت به زندگیم رنگ داده ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
زیر یک درخت لیمو
وقتی گرمای آفتاب عطر لیمو ها را بلند کرده ست .
من به تو فکر کردم
من البته همیشه به تو فکر میکردم اما این بار متفاوت تر
من به این فکر کردم که چقدر خوب ست اگر مثل عطر لیمو خاطراتت به زندگیم رنگ داده ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
«احمد»ی که تو را نفس میکشد
Shamloo-Ayda
به کلام شاملو توجه کنید
وقتی میگه من قبل از ایدا هیچ زنی رو کشف نکرده بودم .
این درحالی ست که شاملو دو بار قبل از ایدا ازدواج کرده بود
این دقیقا همون خاصیت عشق هست
عشق یک بار روح آدم رو لمس میکنه
چنان که حس میکنی قبل و بعدش هرگز چیزی برای کشف کردن وجود نداره ...
@adelehz
وقتی میگه من قبل از ایدا هیچ زنی رو کشف نکرده بودم .
این درحالی ست که شاملو دو بار قبل از ایدا ازدواج کرده بود
این دقیقا همون خاصیت عشق هست
عشق یک بار روح آدم رو لمس میکنه
چنان که حس میکنی قبل و بعدش هرگز چیزی برای کشف کردن وجود نداره ...
@adelehz
ما میتوانستیم
بهم برسیم اگر
تو یک ایستگاه زودتر از قطار پیاده نمی شدی
و من ساده لوحانه تمام شب را در ایستگاه بعدی منتظرت نمی ماندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
بهم برسیم اگر
تو یک ایستگاه زودتر از قطار پیاده نمی شدی
و من ساده لوحانه تمام شب را در ایستگاه بعدی منتظرت نمی ماندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
تو اینستاگرام نوشته بودن بیایید اسم مادربزرگهاتون رو بنویسید. نامهای قشنگ و عجیبی نوشته بودن که الان دیگه اسم هیچ دختری نیست و انگار اون دخترها مال قصههان. اسم یکیشون " رفیقه " بود. میشه با " رفیقه " هزارتا قصه ساخت. با رفیقه زندگی کرد و پیر شد. عاشقی…
جواهر،رباب،خانم جان،سیاره....
اینا چندتا از اسم های مامان بزرگ ها تون بود که از صبح برام فرستادین
چه اسمها و دخترهایی که انگار در زمان گم شدند...
@adelehz
اینا چندتا از اسم های مامان بزرگ ها تون بود که از صبح برام فرستادین
چه اسمها و دخترهایی که انگار در زمان گم شدند...
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
جواهر،رباب،خانم جان،سیاره.... اینا چندتا از اسم های مامان بزرگ ها تون بود که از صبح برام فرستادین چه اسمها و دخترهایی که انگار در زمان گم شدند... @adelehz
چالش اسمهای قدیمی
هر اسم قدیمی زیبایی که توی خانواده یا دوستانتون شنیدین و برام بنویسید
بریم باهم به دنیای دختران خوب قدیم ❤️
@aydel7
هر اسم قدیمی زیبایی که توی خانواده یا دوستانتون شنیدین و برام بنویسید
بریم باهم به دنیای دختران خوب قدیم ❤️
@aydel7
تو خیال میکنی که او همیشه پیر بوده ست ؟
نه به چشمانش بنگر
مطمئنم روزی عاشقی را کوچه به کوچه پشت سرش میگردانده ست ...
#عادله_زمانی
گوهرسلطان
فضّه(نقره)
شمشاد
توران بانو
میمنت بانو
زیور
بیگم
معنا
ايران
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
نه به چشمانش بنگر
مطمئنم روزی عاشقی را کوچه به کوچه پشت سرش میگردانده ست ...
#عادله_زمانی
گوهرسلطان
فضّه(نقره)
شمشاد
توران بانو
میمنت بانو
زیور
بیگم
معنا
ايران
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
به دریا بنگرم دریا تو بینم
به صحرا بنگرم صحرا تو بینم
به هرجا بنگرم کوه و در و دشت
نشان از قامت رعنای تو بینم
كوكب
گوهر
زرين تاج
فانوس
قشنگ
زَراَنگیس
ماه خانم
ماه پاره
گلبهار
زرافشان
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
به صحرا بنگرم صحرا تو بینم
به هرجا بنگرم کوه و در و دشت
نشان از قامت رعنای تو بینم
كوكب
گوهر
زرين تاج
فانوس
قشنگ
زَراَنگیس
ماه خانم
ماه پاره
گلبهار
زرافشان
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
ای دو چشمانت رهی روشن به سوی شهر زیبایی
ای نگاهت باده ای در جام مینایی
آه ، بشتاب ای لبت همرنگ خون لالهٔ خوشرنگ صحرایی
ره ، بسی دور است
لیک در پایان این ره
قصر پر نور است
فروغ فرخزاد
عکس از پریسا راغیان
@adelehz
ای نگاهت باده ای در جام مینایی
آه ، بشتاب ای لبت همرنگ خون لالهٔ خوشرنگ صحرایی
ره ، بسی دور است
لیک در پایان این ره
قصر پر نور است
فروغ فرخزاد
عکس از پریسا راغیان
@adelehz
خداوندا
آنچه را در نصیب مان نمی گذاری
بر سر راهمان قرار مده
و میانه ی یک دو راهی ترسناک بروم یا نروم مگذار ما را
قدرتی اعطا کن تا بتوانیم بهترین را برگزینیم
و آرامشی که حاصل همان انتخاب مان باشد
#عادله_زمانی
@adelehz
آنچه را در نصیب مان نمی گذاری
بر سر راهمان قرار مده
و میانه ی یک دو راهی ترسناک بروم یا نروم مگذار ما را
قدرتی اعطا کن تا بتوانیم بهترین را برگزینیم
و آرامشی که حاصل همان انتخاب مان باشد
#عادله_زمانی
@adelehz
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند
بلبل شوقم هوای نغمه خوانی می کند
شهريار
گل اندام
قدم خیر
خانم ناز
ماه بانو
گیسیا(گیس سیاه)
گل بانو
رخساره
طلیسه(خوشه ی انگور)
سلطانه
خورده خانم
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
بلبل شوقم هوای نغمه خوانی می کند
شهريار
گل اندام
قدم خیر
خانم ناز
ماه بانو
گیسیا(گیس سیاه)
گل بانو
رخساره
طلیسه(خوشه ی انگور)
سلطانه
خورده خانم
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
سالها میگذرد
من پیر میشوم
و عشقت جوان می ماند...
#عادله_زمانی
مانی
رعنا
آمنه
تاج ور
خاور
سَرور
نور بی بی
فلکناز
سرو ناز
سلطنت
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
من پیر میشوم
و عشقت جوان می ماند...
#عادله_زمانی
مانی
رعنا
آمنه
تاج ور
خاور
سَرور
نور بی بی
فلکناز
سرو ناز
سلطنت
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
اکنون که ارغوان به تو نفروخت گل فروش
پیراهنی به رنگ گل ارغوان بپوش
فاضل نظری
📷دخترک دریا
محصول لیموترش بندرعباس❤️
@adelehz
پیراهنی به رنگ گل ارغوان بپوش
فاضل نظری
📷دخترک دریا
محصول لیموترش بندرعباس❤️
@adelehz
مرا به نگاهی اسیر کردی
و به نیم نگاهی آزاد
چه میتوانم بگویم جز اینکه
چشمانت راه را بر هرچه باید بدانم و ندانم می بندد.
#عادله_زمانی
@adelehz
و به نیم نگاهی آزاد
چه میتوانم بگویم جز اینکه
چشمانت راه را بر هرچه باید بدانم و ندانم می بندد.
#عادله_زمانی
@adelehz
کس نیست در این گوشه فراموش تر از من
وز گوشه نشینان توخاموشتر از من
هر کس به خیالیست هم آغوش و کسی نیست
ای گل به خیال تو هم آغوشتر از من
شهریار
ملکه
خانم جان
ماه وستاره
پریزاد
نازآفرین
دل آرا
نازاره
نازارطلا
(نازار به کوردی یعنی داری ناز و زیبایی)
گل جمال
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz
وز گوشه نشینان توخاموشتر از من
هر کس به خیالیست هم آغوش و کسی نیست
ای گل به خیال تو هم آغوشتر از من
شهریار
ملکه
خانم جان
ماه وستاره
پریزاد
نازآفرین
دل آرا
نازاره
نازارطلا
(نازار به کوردی یعنی داری ناز و زیبایی)
گل جمال
#قدیمی_تر_صدایم_کن
@adelehz