"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آدم عاشق مظلوم ست.میتواند دعوا کند بحث کند جدال کند اما در نهایت با غصه یک گوشه بنشیند و دلش آشوب شود ..
میدانی بهار بی جهت که نمی گوید دادرس عاشق مظلوم خداست ..
بیچاره آدم عاشق
گلایه اش هم به مزاق بقیه تلخ می آید
ولی همین عاشق یک روز گم میشود
خسته میشود و میگذارد و می رود دیگر نیست که گلایه کند
همین غم انگیزست
اما یک روز شاید کسی دلش برای گلایه های او هم تنگ شود
اما...
#عادله_زمانی
@adelehz
دلتنگ یک لیوان چای هستم با یک دوست
و سالها حرف ناگفته
شاید میانه ی حرفهایم اشکی هم ریختم کسی چه میداند...
ولی نه چای دم کشیده
و نه دوستم به خانه رسیده ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
برایت آرزو میکنم
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
همچون گل ها شكر گزار آفتاب باش
آن چنان كه در گرماي بي نهايتش
مي رويند و قد مي كشند ، بايد زيست و شاكر بود .....

فارغ از نيك و بد زمانه
به بالندگي بينديش .....

سپيده صابري
@adelehz
هزاران رازم اندر سینه پژمرد
دریغا و دریغا محرمی نیست


مهدی اخوان ثالث
@adelehz
بعد از سه ماه بچه رو از قرنطینه بردن بیرون
اینم رفته کلاه بافتنی و کاپشن شو پوشیده
هرچی گفتن فصل تموم شده این فصل جدیده نباید کاپشن بپوشی .
بچه نمی فهمیده 😁
@adelehz
اردیبهشت، شیراز ، حافظ ، غزل سرودن
یا در کنار سعدی ، شعر تو را ستودن

بیگانه نیست اینجا ، هرکس غزل‌شناس است
خوش باد شعر بودن ، خوش باد واژه بودن

من در بهار نارنج ، غرقم بهارگونه
شیراز شهر عشق است ، بی حرف و آزمودن

یارا بیا و بنگر ، حیف است گر نبینی
اردیبهشت شیراز ، حافظ ، غزل‌ سرودن

۱۵ اردیبهشت ، روز شیراز همایون باد.
باغ ارم از کمی دورتر
شهرزاد اسدالهی
@adelehz
هرگز مهربانی را دست کم نگیر
مهربانی میتواند همچون ریشه ای در میان محکم ترین سنگها نفوذ کند و سنگ را بشکند .
هرگز جادوی مهربانی را دست کم نگیر...
#عادله_زمانی
📷غلام نجاتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا تو دنیات دیگه چی باید ببینیم که ندیدیم 😐
میمون ترک موتور اومد تو کوچه بچه رو بدزده 😶

@adelehz
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟
نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر میخواستی حالا چرا؟
شهریار
@adelehz
من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی؟؟

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلا یاران سه قسمند گر بدانی

زبانی اند و نانی اند و جانی.

به نانی نان بده از در برانش.

محبت کن به یاران زبانی.

ولیکن یار جانی را نگه دار.

به پایش جان بده تا میتوانی.


شب زیبا❤️

@adelehz
دخترعمویی داشتم که آرزو داشت ماما بشود،نمیدانم چرا،اما این خاطره که با چه اشتیاقی از تولد یک کودک حرف میزد را هنوز به یاد دارم،چشمان سیاه و درشتش می درخشید و با لذت برایمان از شادی های این کار می گفت،بماند که هیچوقت ماما نشد،نه اینکه نمی توانست،نه،خودش نخواست،ازدواج کرد و بعدها رشته تربیت بدنی را در دانشگاه انتخاب کرد،یکی دو سال معلم ورزش بود،اما بیماری ام اس اورا خانه نشین کرد،چندسال است که ندیدمش،مهاجرت کرده و ساکن مونترال است،از همان ابتدا دختر آرامی بود، اگر ساعت ها کنارش می نشستی سکوت را نمی شکست،خیلی مهربان بود اما دیگر هیچ وقت چشمانش موقع حرف زدن از چیزی ندرخشیدند،
شاید اگر به دنبال آرزویش می رفت هنوز با تولد هر کودک ستاره چشمانش برق می زدند و زیبایی چهره اش و برق نگاهش را آن بیماری لعنتی نمیدزدید.
#شما_فرستادین
@adelehz
کوچۀ لولاگر، تنها کوچۀ تمام‌قرینۀ تهران
که تمام خانه‌ها و نماها، بالکن‌ها و ساباط‌ها و پنجره‌های آن و حتی درخت‌های کاشته‌شده در حیاط خانه‌هایش هم قرینه‌اند.
@adelehz
تو قرنطینه وزن اضافه کردید ؟
anonymous poll

نه تغییری نکردم😊 – 120
👍👍👍👍👍👍👍 60%

بله😥 – 80
👍👍👍👍👍 40%

👥 200 people voted so far. Poll closed.
توبندگی چون گدایان به شرط مزدمکن
که خواجه خود روش بنده پروری داند...
@adelehz