الهی
از كوی تو بيرون نشود پای خيالم
نكند فرق به حالم
که برانی
چه بخوانی
چه به اوجم برسانی
چه به خاكم بكشانی
نه من آنم كه برنجم
نه تو آنی كه برانی...
نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد، نروم باز به جايی
پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهی
كس به غير از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️
پیر هرات
شب زیبا
@adelehz
از كوی تو بيرون نشود پای خيالم
نكند فرق به حالم
که برانی
چه بخوانی
چه به اوجم برسانی
چه به خاكم بكشانی
نه من آنم كه برنجم
نه تو آنی كه برانی...
نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد، نروم باز به جايی
پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهی
كس به غير از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️
پیر هرات
شب زیبا
@adelehz
گلدانهای بالا
قلمه هایی از گلدانهای پایین ست .خوبی چنین حالتی دارد تکثیر میشود فقط باید کمی صبور باشی و وقتی خوبی میکنی مطمئن باشی که به سویت بر خواهی گشت .
خوبی چون هوای پاک و سرسبزی لازمه ی حیات ست به آن امیدوار باش
#عادله_زمانی
عکس KF
@adelehz
قلمه هایی از گلدانهای پایین ست .خوبی چنین حالتی دارد تکثیر میشود فقط باید کمی صبور باشی و وقتی خوبی میکنی مطمئن باشی که به سویت بر خواهی گشت .
خوبی چون هوای پاک و سرسبزی لازمه ی حیات ست به آن امیدوار باش
#عادله_زمانی
عکس KF
@adelehz
وقتی بچه ایم پدر و مادرمان بزرگترین و قوی ترین آدمهای زندگی ما هستند .نمیدانم چه میشود که در بزرگسالی تصور میکنیم از آنها قوی تر شده ایم و میتوانیم برایشان صدا بالا ببریم ...
چیزی تغییر نکرده شاید آنها از نظر جسمی ضعیف تر شده باشند اما فراموش نکنیم که آنها همان انسانهایی هستند که روزی برای زنده ماندنمان هم محتاج شان بودیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چیزی تغییر نکرده شاید آنها از نظر جسمی ضعیف تر شده باشند اما فراموش نکنیم که آنها همان انسانهایی هستند که روزی برای زنده ماندنمان هم محتاج شان بودیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر امروز همان روزی نیست که رویاهایت را تحقق یافته ببینی
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
می گویند زمان، آدمها را عوض میڪند،
اشتباه نڪن..!!
زمان
حقیقت آدمها را روشن می سازد،
زمان
قیمت رفاقت ها را معلوم می ڪند،
زمان
" عشق "را از " هوس "جدا می سازد،
و راستی را از دروغ،،،،،،
اشتباه نڪن.
زمان
هرگز آدمها را عوض نمی ڪند!
@adelehz
اشتباه نڪن..!!
زمان
حقیقت آدمها را روشن می سازد،
زمان
قیمت رفاقت ها را معلوم می ڪند،
زمان
" عشق "را از " هوس "جدا می سازد،
و راستی را از دروغ،،،،،،
اشتباه نڪن.
زمان
هرگز آدمها را عوض نمی ڪند!
@adelehz
چشم اگر اين است و ابرو اين و ناز و عشوه اين
الوداع ای صبر و تقوا، الوداع ای عقل و دين
كمال خجندی
@adelehz
الوداع ای صبر و تقوا، الوداع ای عقل و دين
كمال خجندی
@adelehz
گاهى اوقات تصمیم به تمام کردن یک رابطه، حتى اگر به قیمت شکسته شدن قلبتان تمام شود، بزرگترین لطف در حق خودتان است.
📕 خودت باش دختر
ریچل هالیس
@adelehz
📕 خودت باش دختر
ریچل هالیس
@adelehz
زندگی به من آموخت آدمها نه دروغ میگویند، نه زیر حرفشان میزنند؛
اگر چیزی میگویند صرفا احساسشان در همان لحظه است، نباید رویش حساب کرد!
👤 کارلوس فوئنتس
📚 خانوادههای خوشبخت
@adelehz
اگر چیزی میگویند صرفا احساسشان در همان لحظه است، نباید رویش حساب کرد!
👤 کارلوس فوئنتس
📚 خانوادههای خوشبخت
@adelehz
بیاد دارم که یک بار از خودم سوال کردم آیا دوست داشتن اشتباه ست ؟
بعداز مدتها پاسخ گرفتم که نه دوست داشتن به ذات اشتباه نیست .
بار دیگر پرسیدم پس چرا حال ما بعد از دوست داشتن بعضی آدمها بد میشود ؟
و کسی در فراسوی زمان به من پاسخ داد که چون تو آدم اشتباهی را دوست داشتی و این یعنی اشتباه
#عادله_زمانی
@adelehz
بعداز مدتها پاسخ گرفتم که نه دوست داشتن به ذات اشتباه نیست .
بار دیگر پرسیدم پس چرا حال ما بعد از دوست داشتن بعضی آدمها بد میشود ؟
و کسی در فراسوی زمان به من پاسخ داد که چون تو آدم اشتباهی را دوست داشتی و این یعنی اشتباه
#عادله_زمانی
@adelehz
ای عشقِ از یاد رفته!
گمگشته، بر باد رفته!
باز آمدی، داد از تو
فریاد، فریاد از تو...
مهدی اخوانثالث
@adelehz
گمگشته، بر باد رفته!
باز آمدی، داد از تو
فریاد، فریاد از تو...
مهدی اخوانثالث
@adelehz
آدم عاشق مظلوم ست.میتواند دعوا کند بحث کند جدال کند اما در نهایت با غصه یک گوشه بنشیند و دلش آشوب شود ..
میدانی بهار بی جهت که نمی گوید دادرس عاشق مظلوم خداست ..
بیچاره آدم عاشق
گلایه اش هم به مزاق بقیه تلخ می آید
ولی همین عاشق یک روز گم میشود
خسته میشود و میگذارد و می رود دیگر نیست که گلایه کند
همین غم انگیزست
اما یک روز شاید کسی دلش برای گلایه های او هم تنگ شود
اما...
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی بهار بی جهت که نمی گوید دادرس عاشق مظلوم خداست ..
بیچاره آدم عاشق
گلایه اش هم به مزاق بقیه تلخ می آید
ولی همین عاشق یک روز گم میشود
خسته میشود و میگذارد و می رود دیگر نیست که گلایه کند
همین غم انگیزست
اما یک روز شاید کسی دلش برای گلایه های او هم تنگ شود
اما...
#عادله_زمانی
@adelehz
دلتنگ یک لیوان چای هستم با یک دوست
و سالها حرف ناگفته
شاید میانه ی حرفهایم اشکی هم ریختم کسی چه میداند...
ولی نه چای دم کشیده
و نه دوستم به خانه رسیده ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
و سالها حرف ناگفته
شاید میانه ی حرفهایم اشکی هم ریختم کسی چه میداند...
ولی نه چای دم کشیده
و نه دوستم به خانه رسیده ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
برایت آرزو میکنم
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
که دستانت پر شود از آرزوهایی که در دلت داری .
که بتوانی بهانه ی محکمی برای خوشحالی پیدا کنی .
که باخودت بگویی بلاخره درست شد.
که هرچقدر دور هرچقدر دیر آرزویت به دستت برسد...
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
همچون گل ها شكر گزار آفتاب باش
آن چنان كه در گرماي بي نهايتش
مي رويند و قد مي كشند ، بايد زيست و شاكر بود .....
فارغ از نيك و بد زمانه
به بالندگي بينديش .....
سپيده صابري
@adelehz
آن چنان كه در گرماي بي نهايتش
مي رويند و قد مي كشند ، بايد زيست و شاكر بود .....
فارغ از نيك و بد زمانه
به بالندگي بينديش .....
سپيده صابري
@adelehz
بعد از سه ماه بچه رو از قرنطینه بردن بیرون
اینم رفته کلاه بافتنی و کاپشن شو پوشیده
هرچی گفتن فصل تموم شده این فصل جدیده نباید کاپشن بپوشی .
بچه نمی فهمیده 😁
@adelehz
اینم رفته کلاه بافتنی و کاپشن شو پوشیده
هرچی گفتن فصل تموم شده این فصل جدیده نباید کاپشن بپوشی .
بچه نمی فهمیده 😁
@adelehz