Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح زیبایت بخیر
هرکجا که هستی..
چه ببینمت چه نه..
گرم باشد زندگیت شبیه چایی
که برایت می ریزد..
صبح به خیر❤️
@adelehz
هرکجا که هستی..
چه ببینمت چه نه..
گرم باشد زندگیت شبیه چایی
که برایت می ریزد..
صبح به خیر❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چقدر خانه هایمان شبیه خودمان شده است.
قدیمها خانه ها بزرگ بودند و دلگشا وآدمها هم..
وحالا خانه هایمان کوچکند و دلگیر
و آدمها هم...😔
#عادله_زمانی
@adelehz
قدیمها خانه ها بزرگ بودند و دلگشا وآدمها هم..
وحالا خانه هایمان کوچکند و دلگیر
و آدمها هم...😔
#عادله_زمانی
@adelehz
انتظار کشیدن کار بیهوده ایست..
هیچ کس آن قدر احمق نیست.
که راه بازگشت را گم کند
مگرآنکه خودش نخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کس آن قدر احمق نیست.
که راه بازگشت را گم کند
مگرآنکه خودش نخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من برای تو هرشب نامه مینویسم.
وتمبر های زیبارویش میکوبم .
توی پاکت رزهای خشک شده می ریزم
مهم همین است ودیگر چه اهمیتی دارد
که هیچ آدرسی ازتو ندارم تا برایت پست
کنم نامه ام را...
#عادله_زمانی
@adelehz
وتمبر های زیبارویش میکوبم .
توی پاکت رزهای خشک شده می ریزم
مهم همین است ودیگر چه اهمیتی دارد
که هیچ آدرسی ازتو ندارم تا برایت پست
کنم نامه ام را...
#عادله_زمانی
@adelehz
ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ دلمان ﺑﺮﺍﯼ کسانی ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭیمشان ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ.
ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ
ﭼﻘﺪﺭ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻌﻀﯿﻬﺎ ﺭﻭ ﺯﯾﺎﺩ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ.
ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﮐﻬﻦ،
ﻳﺎﺩ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ
ﻭﻗﺘﺸﺎﻥ ﻭ ﻣﮑﺎﻧﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺟﺪﺍﺳﺖ ..
ﻳﺎﺩ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﺸﺎﻥ ﻣﻴﺸﻮﻳﻢ ..
ﻳﺎﺩ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﻳﻢ ..
ﺩﻟﻤﺎﻥ ﮔﺮﻡ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﭘﺪﺭﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ،
ﻣﺎﺩﺭﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ..
ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺍﺯﭘﺪﺭﻭﻣﺎﺩﺭﺷﺎﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ...
ﺩﻟﻤﺎﻥ ﮔﺮﻡ
ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﺮﻫﺎ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺳﻔﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ ..
ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺁﻥ ﻋﺸﻖ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﺭ ﺑﺴﺘﻪ ..
ﻓﺎﺗﺤﻪ ﺍﻱ ﺭﻩ ﺗﻮﺷﻪ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ ..
ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﺑﻴﺎﻣﺮﺯﺩﺷﺎﻥ ﻭ ﺑﻴﺎﻣﺮﺯﺩﻣﺎﻥ...
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
@adelehz
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ دلمان ﺑﺮﺍﯼ کسانی ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭیمشان ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ.
ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ
ﭼﻘﺪﺭ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻌﻀﯿﻬﺎ ﺭﻭ ﺯﯾﺎﺩ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ.
ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﮐﻬﻦ،
ﻳﺎﺩ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ
ﻭﻗﺘﺸﺎﻥ ﻭ ﻣﮑﺎﻧﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺟﺪﺍﺳﺖ ..
ﻳﺎﺩ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﺸﺎﻥ ﻣﻴﺸﻮﻳﻢ ..
ﻳﺎﺩ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﻳﻢ ..
ﺩﻟﻤﺎﻥ ﮔﺮﻡ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﭘﺪﺭﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ،
ﻣﺎﺩﺭﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ..
ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺍﺯﭘﺪﺭﻭﻣﺎﺩﺭﺷﺎﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ...
ﺩﻟﻤﺎﻥ ﮔﺮﻡ
ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﺮﻫﺎ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺳﻔﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ ..
ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺁﻥ ﻋﺸﻖ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﺭ ﺑﺴﺘﻪ ..
ﻓﺎﺗﺤﻪ ﺍﻱ ﺭﻩ ﺗﻮﺷﻪ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ ..
ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﺑﻴﺎﻣﺮﺯﺩﺷﺎﻥ ﻭ ﺑﻴﺎﻣﺮﺯﺩﻣﺎﻥ...
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
@adelehz
بازهم نصف شب وتاب وتبی تکراری
دلبرم همنفسم ،بازتوهم بیداری ؟
گل شب بوی غزل ریز,مزاحم نشوم
وقت داری کمی از روی غمم برداری ؟
@adelehz
شب تون پراز رویا❤️
دلبرم همنفسم ،بازتوهم بیداری ؟
گل شب بوی غزل ریز,مزاحم نشوم
وقت داری کمی از روی غمم برداری ؟
@adelehz
شب تون پراز رویا❤️
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از آشپزی زن تعریف کن
تاخودش را برایت پای اجاق
گاز قربانی کند...
پ.ن آشپزی کردن برای کسی که دوسش داری معرکس😊
@adelehz
تاخودش را برایت پای اجاق
گاز قربانی کند...
پ.ن آشپزی کردن برای کسی که دوسش داری معرکس😊
@adelehz
زودتر برگرد
این فنجان چای عصرانه
ازبس ندیدتت
یخ کرده است!
برگرد تا همه چیز گرم شود...
هم فنجان چای هم قلب من
#عادله_زمانی
@adelehz
این فنجان چای عصرانه
ازبس ندیدتت
یخ کرده است!
برگرد تا همه چیز گرم شود...
هم فنجان چای هم قلب من
#عادله_زمانی
@adelehz
هرشب به رویاهایت فکر کن..
خداوند شب را برای ارامش
ودلخوشی آفریده است...
به غم فردا هدرش نده😊
شب زیبا❤️💋
@adelehz
خداوند شب را برای ارامش
ودلخوشی آفریده است...
به غم فردا هدرش نده😊
شب زیبا❤️💋
@adelehz
من به عسل کنار سفره صبحانه اعتقادی
ندارم!
اگرمیخواهی شیرین بشود صبحانه ام ..
توفقط بخند...
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر❤️بوی پاییز داره میادها🍁
@adelehz
ندارم!
اگرمیخواهی شیرین بشود صبحانه ام ..
توفقط بخند...
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر❤️بوی پاییز داره میادها🍁
@adelehz