روز معلم بر اون آدمهایی که اومدن توی زندگی مون و به ما یاد دادن اعتماد کردن بیجا دوست داشتن بدون دلیل و باور داشتن به حرفهای قشنگی که میشنویم اشتباهه...
هم مبارک !!!
@adelehz
هم مبارک !!!
@adelehz
پدرِ من کارگر بود
پدرِ او معلم
ما پولِ جهاز نداشتیم
آنها پولِ عروسی
به هم نرسیدیم
سالها سپری شد
او پزشک شدو من معلم ورزش
دخترش دانش آموزم شده
و گاهی من بیمارش میشوم
اما آنچه هم "درد" و هم "درمان"مان شد
پولِ کمِ حلالِ پدرانمان بود.
روز معلم و روز جهانی کارگر مبارک❤️
@adelehz
پدرِ او معلم
ما پولِ جهاز نداشتیم
آنها پولِ عروسی
به هم نرسیدیم
سالها سپری شد
او پزشک شدو من معلم ورزش
دخترش دانش آموزم شده
و گاهی من بیمارش میشوم
اما آنچه هم "درد" و هم "درمان"مان شد
پولِ کمِ حلالِ پدرانمان بود.
روز معلم و روز جهانی کارگر مبارک❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو چشماش یه اقیانوس سیاهه ^_^
@adelehz
@adelehz
میخواستم از کسی گلایه کنم
از نبودنش و کم رنگ بودنش
اما دستم را نگه داشتم و از خودم سوال کردم چرا ؟
چرا باید گلایه کنم ؟
به خودم جواب دادم چون من و او دوستیم
و بعد پرسیدم مگر دوست داشتن را یاد اوری میکنند؟
جوابی نداشتم بدهم
سکوت کردم و البته حرف حق جواب ندارد...
#عادله_زمانی
@adelehz
از نبودنش و کم رنگ بودنش
اما دستم را نگه داشتم و از خودم سوال کردم چرا ؟
چرا باید گلایه کنم ؟
به خودم جواب دادم چون من و او دوستیم
و بعد پرسیدم مگر دوست داشتن را یاد اوری میکنند؟
جوابی نداشتم بدهم
سکوت کردم و البته حرف حق جواب ندارد...
#عادله_زمانی
@adelehz
الهی
از كوی تو بيرون نشود پای خيالم
نكند فرق به حالم
که برانی
چه بخوانی
چه به اوجم برسانی
چه به خاكم بكشانی
نه من آنم كه برنجم
نه تو آنی كه برانی...
نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد، نروم باز به جايی
پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهی
كس به غير از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️
پیر هرات
شب زیبا
@adelehz
از كوی تو بيرون نشود پای خيالم
نكند فرق به حالم
که برانی
چه بخوانی
چه به اوجم برسانی
چه به خاكم بكشانی
نه من آنم كه برنجم
نه تو آنی كه برانی...
نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد، نروم باز به جايی
پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهی
كس به غير از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️
پیر هرات
شب زیبا
@adelehz
گلدانهای بالا
قلمه هایی از گلدانهای پایین ست .خوبی چنین حالتی دارد تکثیر میشود فقط باید کمی صبور باشی و وقتی خوبی میکنی مطمئن باشی که به سویت بر خواهی گشت .
خوبی چون هوای پاک و سرسبزی لازمه ی حیات ست به آن امیدوار باش
#عادله_زمانی
عکس KF
@adelehz
قلمه هایی از گلدانهای پایین ست .خوبی چنین حالتی دارد تکثیر میشود فقط باید کمی صبور باشی و وقتی خوبی میکنی مطمئن باشی که به سویت بر خواهی گشت .
خوبی چون هوای پاک و سرسبزی لازمه ی حیات ست به آن امیدوار باش
#عادله_زمانی
عکس KF
@adelehz
وقتی بچه ایم پدر و مادرمان بزرگترین و قوی ترین آدمهای زندگی ما هستند .نمیدانم چه میشود که در بزرگسالی تصور میکنیم از آنها قوی تر شده ایم و میتوانیم برایشان صدا بالا ببریم ...
چیزی تغییر نکرده شاید آنها از نظر جسمی ضعیف تر شده باشند اما فراموش نکنیم که آنها همان انسانهایی هستند که روزی برای زنده ماندنمان هم محتاج شان بودیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چیزی تغییر نکرده شاید آنها از نظر جسمی ضعیف تر شده باشند اما فراموش نکنیم که آنها همان انسانهایی هستند که روزی برای زنده ماندنمان هم محتاج شان بودیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر امروز همان روزی نیست که رویاهایت را تحقق یافته ببینی
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
نه بترس نه ناامید شو
کسی از فردا خبر ندارد .
راهت را ادامه بده ....
#عادله_زمانی
@adelehz
می گویند زمان، آدمها را عوض میڪند،
اشتباه نڪن..!!
زمان
حقیقت آدمها را روشن می سازد،
زمان
قیمت رفاقت ها را معلوم می ڪند،
زمان
" عشق "را از " هوس "جدا می سازد،
و راستی را از دروغ،،،،،،
اشتباه نڪن.
زمان
هرگز آدمها را عوض نمی ڪند!
@adelehz
اشتباه نڪن..!!
زمان
حقیقت آدمها را روشن می سازد،
زمان
قیمت رفاقت ها را معلوم می ڪند،
زمان
" عشق "را از " هوس "جدا می سازد،
و راستی را از دروغ،،،،،،
اشتباه نڪن.
زمان
هرگز آدمها را عوض نمی ڪند!
@adelehz
چشم اگر اين است و ابرو اين و ناز و عشوه اين
الوداع ای صبر و تقوا، الوداع ای عقل و دين
كمال خجندی
@adelehz
الوداع ای صبر و تقوا، الوداع ای عقل و دين
كمال خجندی
@adelehz
گاهى اوقات تصمیم به تمام کردن یک رابطه، حتى اگر به قیمت شکسته شدن قلبتان تمام شود، بزرگترین لطف در حق خودتان است.
📕 خودت باش دختر
ریچل هالیس
@adelehz
📕 خودت باش دختر
ریچل هالیس
@adelehz
زندگی به من آموخت آدمها نه دروغ میگویند، نه زیر حرفشان میزنند؛
اگر چیزی میگویند صرفا احساسشان در همان لحظه است، نباید رویش حساب کرد!
👤 کارلوس فوئنتس
📚 خانوادههای خوشبخت
@adelehz
اگر چیزی میگویند صرفا احساسشان در همان لحظه است، نباید رویش حساب کرد!
👤 کارلوس فوئنتس
📚 خانوادههای خوشبخت
@adelehz
بیاد دارم که یک بار از خودم سوال کردم آیا دوست داشتن اشتباه ست ؟
بعداز مدتها پاسخ گرفتم که نه دوست داشتن به ذات اشتباه نیست .
بار دیگر پرسیدم پس چرا حال ما بعد از دوست داشتن بعضی آدمها بد میشود ؟
و کسی در فراسوی زمان به من پاسخ داد که چون تو آدم اشتباهی را دوست داشتی و این یعنی اشتباه
#عادله_زمانی
@adelehz
بعداز مدتها پاسخ گرفتم که نه دوست داشتن به ذات اشتباه نیست .
بار دیگر پرسیدم پس چرا حال ما بعد از دوست داشتن بعضی آدمها بد میشود ؟
و کسی در فراسوی زمان به من پاسخ داد که چون تو آدم اشتباهی را دوست داشتی و این یعنی اشتباه
#عادله_زمانی
@adelehz
ای عشقِ از یاد رفته!
گمگشته، بر باد رفته!
باز آمدی، داد از تو
فریاد، فریاد از تو...
مهدی اخوانثالث
@adelehz
گمگشته، بر باد رفته!
باز آمدی، داد از تو
فریاد، فریاد از تو...
مهدی اخوانثالث
@adelehz