"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مردن فقط سقوط از مرتفع ترین
ساختمانها نیست..
گاهی افتادن از چشم کسی ست
که روزی عاشقت بوده است..
#عادله_زمانی
@adelehz
حرفی ندارم
اما اشک...😔
پ.ن آلان وعمران کودکان جنگ زده سوری
@adelehz
موزیک شب قطعه "مگیرش ازمن "از زنده یاد مهستی عزیز🎼❤️🎧خدای من تورا قسم به حرمت شکوه وغم مگیرش ازمن 😔 @adelehz
لبخند بزن جانا
لبخند تو یعنی عشق

صبح به شادی💋❤️
@adelehz
روزهایی که نیستی
باید هزارشاخه گل فراموشم نکن
را بچپانم توی شیشه و بگذارم روبروی
پنجره...
تابتوان با عطرش نفس کشید
زندگی کرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
"آخرخانه"

ازکوچه صدای باران می اید.
پنجره هارا میبندم !بادبا من سر ستیز دارد انگار..هرچه سعی میکنم پنجره را محکم ببندم باد محکمتر هلش میدهد هواتاریک است..بوی نم خاک تمام اتاقم را پرکرده است.
خوش به حال اسمان که اشک میریزد مرا ببین بایک دنیا بغض ناشکسته....
به زور با دستان نحیفم چمدان قدیمی ام را اززیر تخت بیرون میکشم
میاندازمش روی تخت، اخ واقعا یادم نمی اید اخرین بارکی باهم به سفر رفتیم.وقتی بلند میشوم در کمد را بازکنم...حس تلخی تمام وجودم را پرمیکند.
دوباره روی تخت مینشینم..
باخودم میگویم احمق نشو توقلبت رادراینخانه میگذاری حالا چه چیزرامیخواهی برداری؟
تنهابرو...
امانمیشود این حس است عقل میگوید لازم است چندتکه ای برداری...
شایدم باید یادگاری هایم راببرم بگذاردرخانه ای خالی ازیادمن نفس بکشد..
خانه بوی غم میدهد.
تلفنت هم مثل همیشه خاموش است..
نگاهم به ایینه می افتد امان ازاین اینه ها....یکروز تمام ایینه هارا میشکنم..
دلم میخواهد هیچ ایینه ای وسعت دردمرا منعکس نسازد..
پیرشده ام...ای مرد پیرم کردی بدون انکه بفهمی، دلم میخواهدکنارهروسیله ی خانه ی بی روحت یک یادداشت بگذارم تا تمام نبودنها وخیانتهایت رابه رخ بکشم.
حواست هست من همانی هستم که روزی بی من نفس نمیکشیدی حالا امروزچه کسی نفست شده که مرا دور انداخته ای... آه.
همین ۴تکه وسیله کافیست تن پوشی که وسعت دردم رابپوشاند،
شانه ای که گیسوان غم اندودم را شانه زند ،آینه ای که تکرارغم نبودنت درچشمانم باشد.وعطری که مرا به یاد اغوشت بیندازد همان اغوشی که حالا
به روی دیگری بازاست...
پالتوی سیاهم رابه تن میکشم دکمه هایش را یکی پس ازدیگری میبندم.
چکمه های بلندم را به پامیکنم راهی دراز در پیش است...
روسری ام رابه سر میندازم تاسیمای زن غمزده ی ایینه تکمیل گردد.
سالهاست ارایش کردن را فراموش کرده ام ازهمان روزی که
رژلبم راباپشت دست پاک کردم وقتی دیدم لب اورا میبوسی...
میخواهم امروز بروم تا زن خانه کم شود ازمحاسبات صاحبخانه
گم شود در جاده های بی کسی...
به اخر خانه میرسم!دم درهمان دری که روزی با عشق گشودمش اما...
قبل ازاینکه بروم یک امانتی دارم که باید بگذارم و بروم.
حلقه ام را که حالا کدرشده استجلوی ایینه میگذارم امانتی ات را پس میدهم
این تو واین تمام دنیایی که برای این زن ساخته ای...
صدای بسته شدن در را پشت سرم میشنوم.
پادرخیابان که میگذارم باد سردی به چهره ام میخورداهمیتی ندارد...سالهاست این بادها می وزند برزندگی آشیانه وقلب خاکستری من..
تیرماه1391
#عادله_زمانی
#داستان_کوتاه
@adelehz
ای که گفتی امتداد این جدایی منطقی است

نه! خدایی! شاعران کی اهل منطق بوده‌اند؟؟؟

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه اینکه نخواهی
نمیشود..
جای خالی بعضی آدمها را
در دلت پرکنی..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح زیبایت بخیر
هرکجا که هستی..
چه ببینمت چه نه..
گرم باشد زندگیت شبیه چایی
که برایت می ریزد..
صبح به خیر❤️
@adelehz
به فردا فکر نکن..
خدای امروز فردا هم حضورخواهد داشت
به او اعتماد کن..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ینی لذت
تو تک تک اعضای چهرش موج میزنه
عزیزم😊
😊💋😍🙈
@adelehz
چقدر خانه هایمان شبیه خودمان شده است.
قدیمها خانه ها بزرگ بودند و دلگشا وآدمها هم..
وحالا خانه هایمان کوچکند و دلگیر
و آدمها هم...😔
#عادله_زمانی
@adelehz
انتظار کشیدن کار بیهوده ایست..
هیچ کس آن قدر احمق نیست.
که راه بازگشت را گم کند
مگرآنکه خودش نخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
باز هم روزی بی تو گذشت
شبی بی تو شروع شد...
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر جانا..هرکجا هستی سایه ات برپا @adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
+خدایا خواهش میکنم امروز هم مثل
همیشه مراقب زندگی مون باش😊❤️😊❤️
صبح بخیر💋
@adelehz
دلم ایران و تو اسکندر طاییس اطوار

زدی و سوختی و کُشتی و غارت کردی...

#اخوان
@adelehz
من برای تو هرشب نامه مینویسم.
وتمبر های زیبارویش میکوبم .
توی پاکت رزهای خشک شده می ریزم
مهم همین است ودیگر چه اهمیتی دارد
که هیچ آدرسی ازتو ندارم تا برایت پست
کنم نامه ام را...
#عادله_زمانی
@adelehz