"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اصفهان در روزهای قرنطینه
جهانِ زیبای بدون انسان
@adelehz
گرم وصال نبخشند خوش‌دلم به خیال
که دل به درد تو خو کرد و این دوا دانست

[هوشنگ ابتهاج]

@adelehz
لبخند تذهيب زندگى ست.
و بوسه يى ست بر دست هاى نرم محبّت.

نادرابراهيمى
@adelehz
در این مدت قریب به دو ماهی که در خانه قرنطینه ام به خیلی چیزها فکر کردم..
به خیابانهایی که روزی درونشان قدم میزدم و حالا ماه ها ست ندیده ام شان ..سنگفرش شان را فراموش کرده ام ..
در آستانه ی اردیبهشت به درختان توت راه مدرسه کودکی ام که چند خیابان بالاتر از خانه مان ست فکر کردم سالهای قبل این روزها میزدم بیرون فقط به عشق دیدن همان درختان توت ...
حتی به دوست و دوستی هفت ساله ام به خاطرات قشنگ مان فکر کردم به روزی که با من غریبه شد فکر کردم.
به خوابهای محالی که دیده بودم به اتفاقی که نیفتاد فکر کردم ..
به کسی که قرار بود ابدی باشد ولی نبود فکر کردم..
به کفشهای پاشنه بلندی که با شوق خریدم شان فکر کردم ..
به آن زنجیر پا فکر کردم که خریدمش همانی که یک پر کوچک طلایی کنار قفلش آویزان بود و حالا مدتهاست ته کمدم در تاریکی نشسته بدون که شوق آن روزی که خریدمش را داشته باشم...
این روزها خیلی سخت میگذرد نه به خاطر کرونا نه به خاطر قرنطینه به خاطر دلتنگ شدن به خاطر این بغض های لعنتی که حالا برای فراموش کردنشان نمیتوانیم حتی قدم بزنیم ..
دلم برای حالی خوب تنگ شده ست
خدایا ...
ای قاصد روزهای خوب
روزهای خوب تر را برسان
لطفا ....
#عادله_زمانی
@adelehz
روزهای قشنگ تر روزهای خنده از ته دل روزهای پر از عشق می آید؟؟؟؟؟
anonymous poll

بله،اندکی صبر سحر نزدیک ست. – 161
👍👍👍👍👍👍👍 81%

نه،ما فراموش شدگان روزهای غریبانه ایم – 38
👍👍 19%

👥 199 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با خودم در این فکرم که اگر عمرم هم حباب است، اینگونه باشم!...


پریسا راغیان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی کردن هنرست و آنکه بفهمد معنی واقعی زندگی چیست هنرمند .
اما حقیقت ان ست که هنرمندان در این دنیا انگشت شمارند .انهایی که به راز بزرگ پی بردند
راز بزرگ زندگی رها کردن و سخت نگرفتن
لذت بردن ازچیرهای کوچک و دل خوشی های کم و بیش
#عادله_زمانی
@adelehz
تنها یک نظافت چی
در این روزها توانسته است در کعبه نماز بخواند ...
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد...
@adelehz

چقدر واقعیت
@adelehz
تصویر من از زندگی، یک رقص است. این ذات رقصیدن است که لذت بخش است و ما با رقصیدن نمی خواهیم به جایی برسیم.

موقع رقصیدن، به گذشته و آینده فکر نمی کنیم، بلکه فقط در زمان حال هستیم.
کسی که می رقصد، لزوما نیازی به همراه و تماشاگر ندارد و به تنهایی هم از این کار لذت می برد.
در رقصیدن، به دنبال هیچ پاداشی نیستیم و فقط بخاطر لذت بردن، آن را انجام می دهیم.

رقص زمانی زیباست که در آن هماهنگی وجود داشته باشد. زندگی نیز همین گونه است. یکی سلامتی را فدای کار می کند. یکی خانواده را فدای قدرت و ثروت می کند. دیگری جایی برای تفریح در زندگی نمی گذارد. همه اینها عدم هماهنگی است، اما اگر زندگی مان رقص گونه باشد، همه چیز را در هماهنگی و تعادل نگه می داریم.

#شما_فرستادین
@adelehz
دل
یک گل تازه شکفته ی زیباست
که هروز باید کنارش بنشینی و برایش حرف بزنی و آب بدهی به خاک خشکش...
که اگر اینچنین کردی دل هرروز زیباتر میشود
اما اگر یک روز و دو روز و صد روز سراغش نرفتی و حرفش را نشنیدی و حرفت را برایش نگفتی
پژمرده میشود و میمیرد ..
دل گل کم طاقتی ست ..
#عادله_زمانی
عکس فاطمه
@adelehz
اینا رو یادتونه ؟
:)))))
@adelehz
اناستازیا
داستان شاهدختی گمشده بود که باوجود فقر و بی کسی هرگز باور نمی کرد که متعلق به آن جایی ست که حضور دارد.انقدر براین باور اصرار ورزید تا اینکه فکرش به حقیقت پیوست و به کاخ شاهی برگشت .
گاهی احساس میکنی متعلق به جایی که حضور داری نیستی ناامید نشو باورت را دنبال کن شاید تو هم اناستازیا باشی...
#عادله_زمانی
@adelehz
کدام ؟
anonymous poll

دیرکردی،نیمه ی عاشق ترم را بادبرد. – 35
👍👍👍👍👍👍👍 29%

عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم – 32
👍👍👍👍👍👍 27%

غم‌مخور،دادرسِ عاشقِ مظلوم خداست. – 28
👍👍👍👍👍👍 23%

چون دوست دشمن ست شکایت کجا برم؟ – 25
👍👍👍👍👍 21%

👥 120 people voted so far. Poll closed.
چه کرده ای
که از پشت فرسنگها و سالها فاصله
بی آنکه ببینمت
بی آنکه لمست کنم
بی آنکه هرگز بوسیده باشمت
ازآنِ تو شدم
متعهدترین لااُبالی دنیا...

افشین یداللهی
@adelehz
سپیده که سر بزند
در این بیشه‌زار (خزان‌زده) شاید گلی بروید
شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی
هرگز نگو هرگز!


پل الوار

صبح بخیر
@adelehz
دیدید پیتزا هم که اینقدر عاشقش بودید تنهاهاتون گذاشت؟
ولی اونی که هیچ وقت پشت تون و خالی نکرد چایی بود چایی😀
@adelehz
حضرت عشق
صبح شده ست
چشم بگشا
بگذار روز من از مشرق دوچشمت راهش را آغاز کند.
#عادله_زمانی
@adelehz