This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امکان خریدن زولبیا بامیه امسال ماه رمضان ریسک داره
اینکه کم کم شروع کنیم تو خونه یاد بگیریم
@adelehz
اینکه کم کم شروع کنیم تو خونه یاد بگیریم
@adelehz
کتاب بخوان و بگرد و عاشق شو
زندگی فقط مجموعه ی همین کارهای کوچک اما در باطن بسیار بزرگ ست..
زندگی عشق را فریاد زدن خواندن کتابی نو زیر باران قدم زدن و خوردن چایی تازه دم ست.
زندگی را سخت نگیر و زندگی کن...
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی فقط مجموعه ی همین کارهای کوچک اما در باطن بسیار بزرگ ست..
زندگی عشق را فریاد زدن خواندن کتابی نو زیر باران قدم زدن و خوردن چایی تازه دم ست.
زندگی را سخت نگیر و زندگی کن...
#عادله_زمانی
@adelehz
• ما انسان ها شاید مهره های یک بازی هستیم.
یک بازی عجیب ،یک بازی سخت
شاید ما مهره های منچ هستیم.
قبل از شروع بـازی همه چیز برابرِ،
رنگ های مختلفی داریم با اسم های متفاوت، اما ذاتمان یکیست.
همه چیز از اونجایی شروع میشه که اون بـالا قرار به بازی میشه.
پای ما مهره ها میاد وسط، از خوش شانسی یا بد شانسی شش میاد و وارد بازی می شیم
در این بـازی تاس همه کاره است،
باید شانس داشته باشی
بازی که شروع شد کم کم عوض میشی. دیگه اون مهره ی ساده نیستی.
می شی مثل تمام مهره ها.
فقط به بردن خودت فکر می کنی
تاس _سرنوشت_ تو رو حرکت میده.
گاهی بـاید کسی رو از دور خارج کنی تا به هدفت برسی، سرنوشت خودخواهت می کنه.
گاهی میخوان از دور خارجت کنن. سرنوشت فراریت میده.
بارها و بارها بـاید از اول شروع کنی...
خسته می شی اما باید ادامه بدی، تا به خانه ات برسی...باید صبور باشی!
بعضی از خانه ها امن هستن و بعضی دیگه خطرناک. درست مثل آغوش انسان ها.
هر روز چشم هات رو به تاس میدوزی به سرنوشت، تا ببینی چه خوابی برات دیده.
این بار نابود می کنی یا نابود می شی.
بازی بی رحمی ست. اگه خانه هاتون یکی باشه یک مهره بـاید از دور بازی خارج بشه.. نمیزارن با هم بمونیم.
بـعضی ها شش میارن و از دیگران جلو می افتن ولی درست نزدیک رسیدن به هدفشون متوقف میشن. چون حالا فقط یک میخوان.
همیشه هم شش آوردن به معنی پیروزی نیست.
نا امید نشو چون گاهی فقط :یک اتفاق کوچک تو' رو پیروز می کنه.
حسین حائریان
@adelehz
یک بازی عجیب ،یک بازی سخت
شاید ما مهره های منچ هستیم.
قبل از شروع بـازی همه چیز برابرِ،
رنگ های مختلفی داریم با اسم های متفاوت، اما ذاتمان یکیست.
همه چیز از اونجایی شروع میشه که اون بـالا قرار به بازی میشه.
پای ما مهره ها میاد وسط، از خوش شانسی یا بد شانسی شش میاد و وارد بازی می شیم
در این بـازی تاس همه کاره است،
باید شانس داشته باشی
بازی که شروع شد کم کم عوض میشی. دیگه اون مهره ی ساده نیستی.
می شی مثل تمام مهره ها.
فقط به بردن خودت فکر می کنی
تاس _سرنوشت_ تو رو حرکت میده.
گاهی بـاید کسی رو از دور خارج کنی تا به هدفت برسی، سرنوشت خودخواهت می کنه.
گاهی میخوان از دور خارجت کنن. سرنوشت فراریت میده.
بارها و بارها بـاید از اول شروع کنی...
خسته می شی اما باید ادامه بدی، تا به خانه ات برسی...باید صبور باشی!
بعضی از خانه ها امن هستن و بعضی دیگه خطرناک. درست مثل آغوش انسان ها.
هر روز چشم هات رو به تاس میدوزی به سرنوشت، تا ببینی چه خوابی برات دیده.
این بار نابود می کنی یا نابود می شی.
بازی بی رحمی ست. اگه خانه هاتون یکی باشه یک مهره بـاید از دور بازی خارج بشه.. نمیزارن با هم بمونیم.
بـعضی ها شش میارن و از دیگران جلو می افتن ولی درست نزدیک رسیدن به هدفشون متوقف میشن. چون حالا فقط یک میخوان.
همیشه هم شش آوردن به معنی پیروزی نیست.
نا امید نشو چون گاهی فقط :یک اتفاق کوچک تو' رو پیروز می کنه.
حسین حائریان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید کسی باشد که به خواب هایت سَرَک بکشد، جایِ فصلها را عوض کند، ستارهها را بچیند رویِ بالشتَت، دردهایت را بتکاند، ترسهایت را فراری دهد، دست به موهایت بکشد، و آرام در آغوش بگیردَت، و بگوید آرام بخواب، بیدار که شدی، من اینجا هستم …
@adelehz
@adelehz
هر دختری در دنیا
میتواند جودی ابوت باشد .رویاهای رنگی داشته باشد دلنگرانی های خنده دار،لحظه های خاص ولی برای هر دختری در دنیا وجود یک بابالنگ دراز واجب ست .که او را بفهمد و سر حوصله نامه هایش را بخواند و نامه ای برایش بنگارد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
میتواند جودی ابوت باشد .رویاهای رنگی داشته باشد دلنگرانی های خنده دار،لحظه های خاص ولی برای هر دختری در دنیا وجود یک بابالنگ دراز واجب ست .که او را بفهمد و سر حوصله نامه هایش را بخواند و نامه ای برایش بنگارد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
ْآهای همسفر شعرهای پاییزی...
در استکان غزل چای گرم می ریزی؟!
ببین صدای سکوتم گرفته مثل دلم...
بیا به خاطر من حرف تازه ای چیزی...!
نغمه مستشار
@adelehz
در استکان غزل چای گرم می ریزی؟!
ببین صدای سکوتم گرفته مثل دلم...
بیا به خاطر من حرف تازه ای چیزی...!
نغمه مستشار
@adelehz
در این مدت قریب به دو ماهی که در خانه قرنطینه ام به خیلی چیزها فکر کردم..
به خیابانهایی که روزی درونشان قدم میزدم و حالا ماه ها ست ندیده ام شان ..سنگفرش شان را فراموش کرده ام ..
در آستانه ی اردیبهشت به درختان توت راه مدرسه کودکی ام که چند خیابان بالاتر از خانه مان ست فکر کردم سالهای قبل این روزها میزدم بیرون فقط به عشق دیدن همان درختان توت ...
حتی به دوست و دوستی هفت ساله ام به خاطرات قشنگ مان فکر کردم به روزی که با من غریبه شد فکر کردم.
به خوابهای محالی که دیده بودم به اتفاقی که نیفتاد فکر کردم ..
به کسی که قرار بود ابدی باشد ولی نبود فکر کردم..
به کفشهای پاشنه بلندی که با شوق خریدم شان فکر کردم ..
به آن زنجیر پا فکر کردم که خریدمش همانی که یک پر کوچک طلایی کنار قفلش آویزان بود و حالا مدتهاست ته کمدم در تاریکی نشسته بدون که شوق آن روزی که خریدمش را داشته باشم...
این روزها خیلی سخت میگذرد نه به خاطر کرونا نه به خاطر قرنطینه به خاطر دلتنگ شدن به خاطر این بغض های لعنتی که حالا برای فراموش کردنشان نمیتوانیم حتی قدم بزنیم ..
دلم برای حالی خوب تنگ شده ست
خدایا ...
ای قاصد روزهای خوب
روزهای خوب تر را برسان
لطفا ....
#عادله_زمانی
@adelehz
به خیابانهایی که روزی درونشان قدم میزدم و حالا ماه ها ست ندیده ام شان ..سنگفرش شان را فراموش کرده ام ..
در آستانه ی اردیبهشت به درختان توت راه مدرسه کودکی ام که چند خیابان بالاتر از خانه مان ست فکر کردم سالهای قبل این روزها میزدم بیرون فقط به عشق دیدن همان درختان توت ...
حتی به دوست و دوستی هفت ساله ام به خاطرات قشنگ مان فکر کردم به روزی که با من غریبه شد فکر کردم.
به خوابهای محالی که دیده بودم به اتفاقی که نیفتاد فکر کردم ..
به کسی که قرار بود ابدی باشد ولی نبود فکر کردم..
به کفشهای پاشنه بلندی که با شوق خریدم شان فکر کردم ..
به آن زنجیر پا فکر کردم که خریدمش همانی که یک پر کوچک طلایی کنار قفلش آویزان بود و حالا مدتهاست ته کمدم در تاریکی نشسته بدون که شوق آن روزی که خریدمش را داشته باشم...
این روزها خیلی سخت میگذرد نه به خاطر کرونا نه به خاطر قرنطینه به خاطر دلتنگ شدن به خاطر این بغض های لعنتی که حالا برای فراموش کردنشان نمیتوانیم حتی قدم بزنیم ..
دلم برای حالی خوب تنگ شده ست
خدایا ...
ای قاصد روزهای خوب
روزهای خوب تر را برسان
لطفا ....
#عادله_زمانی
@adelehz
روزهای قشنگ تر روزهای خنده از ته دل روزهای پر از عشق می آید؟؟؟؟؟
anonymous poll
بله،اندکی صبر سحر نزدیک ست. – 161
👍👍👍👍👍👍👍 81%
نه،ما فراموش شدگان روزهای غریبانه ایم – 38
👍👍 19%
👥 199 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله،اندکی صبر سحر نزدیک ست. – 161
👍👍👍👍👍👍👍 81%
نه،ما فراموش شدگان روزهای غریبانه ایم – 38
👍👍 19%
👥 199 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی کردن هنرست و آنکه بفهمد معنی واقعی زندگی چیست هنرمند .
اما حقیقت ان ست که هنرمندان در این دنیا انگشت شمارند .انهایی که به راز بزرگ پی بردند
راز بزرگ زندگی رها کردن و سخت نگرفتن
لذت بردن ازچیرهای کوچک و دل خوشی های کم و بیش
#عادله_زمانی
@adelehz
اما حقیقت ان ست که هنرمندان در این دنیا انگشت شمارند .انهایی که به راز بزرگ پی بردند
راز بزرگ زندگی رها کردن و سخت نگرفتن
لذت بردن ازچیرهای کوچک و دل خوشی های کم و بیش
#عادله_زمانی
@adelehz
تنها یک نظافت چی
در این روزها توانسته است در کعبه نماز بخواند ...
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد...
@adelehz
در این روزها توانسته است در کعبه نماز بخواند ...
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد...
@adelehz
تصویر من از زندگی، یک رقص است. این ذات رقصیدن است که لذت بخش است و ما با رقصیدن نمی خواهیم به جایی برسیم.
موقع رقصیدن، به گذشته و آینده فکر نمی کنیم، بلکه فقط در زمان حال هستیم.
کسی که می رقصد، لزوما نیازی به همراه و تماشاگر ندارد و به تنهایی هم از این کار لذت می برد.
در رقصیدن، به دنبال هیچ پاداشی نیستیم و فقط بخاطر لذت بردن، آن را انجام می دهیم.
رقص زمانی زیباست که در آن هماهنگی وجود داشته باشد. زندگی نیز همین گونه است. یکی سلامتی را فدای کار می کند. یکی خانواده را فدای قدرت و ثروت می کند. دیگری جایی برای تفریح در زندگی نمی گذارد. همه اینها عدم هماهنگی است، اما اگر زندگی مان رقص گونه باشد، همه چیز را در هماهنگی و تعادل نگه می داریم.
#شما_فرستادین
@adelehz
موقع رقصیدن، به گذشته و آینده فکر نمی کنیم، بلکه فقط در زمان حال هستیم.
کسی که می رقصد، لزوما نیازی به همراه و تماشاگر ندارد و به تنهایی هم از این کار لذت می برد.
در رقصیدن، به دنبال هیچ پاداشی نیستیم و فقط بخاطر لذت بردن، آن را انجام می دهیم.
رقص زمانی زیباست که در آن هماهنگی وجود داشته باشد. زندگی نیز همین گونه است. یکی سلامتی را فدای کار می کند. یکی خانواده را فدای قدرت و ثروت می کند. دیگری جایی برای تفریح در زندگی نمی گذارد. همه اینها عدم هماهنگی است، اما اگر زندگی مان رقص گونه باشد، همه چیز را در هماهنگی و تعادل نگه می داریم.
#شما_فرستادین
@adelehz
دل
یک گل تازه شکفته ی زیباست
که هروز باید کنارش بنشینی و برایش حرف بزنی و آب بدهی به خاک خشکش...
که اگر اینچنین کردی دل هرروز زیباتر میشود
اما اگر یک روز و دو روز و صد روز سراغش نرفتی و حرفش را نشنیدی و حرفت را برایش نگفتی
پژمرده میشود و میمیرد ..
دل گل کم طاقتی ست ..
#عادله_زمانی
عکس فاطمه
@adelehz
یک گل تازه شکفته ی زیباست
که هروز باید کنارش بنشینی و برایش حرف بزنی و آب بدهی به خاک خشکش...
که اگر اینچنین کردی دل هرروز زیباتر میشود
اما اگر یک روز و دو روز و صد روز سراغش نرفتی و حرفش را نشنیدی و حرفت را برایش نگفتی
پژمرده میشود و میمیرد ..
دل گل کم طاقتی ست ..
#عادله_زمانی
عکس فاطمه
@adelehz