"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خیلی‌ها زندگیشان بی معناست!
به نظر نیمه خواب می‌رسند، حتی وقتی کاری را می‌کنند که به اعتقادشان مهم است، انگار در خواب و بیداری هستند، به این دلیل است که خواسته اشتباه دارند...

برای این که به زندگی خود معنا بدهید باید دیگران را عاشقانه دوست بدارید، خودتان را وقف دنیای پیرامونتان بکنید، چیزی خلق کنید که به شما معنا و هدف بدهد...

📚 سه شنبه ها با موری
👤 میچ آلبوم

@adelehz
با منِ خسته مهربان تر باش
من همانم که دوستت دارد...

غلامرضا رنجبری
@adelehz
اینجا آرامگاه خواجه عبدالله انصاری معروف به پیر هرات،در شهر هرات ست .
این زیارتگاه روزانه میزبان صدها نفر خصوصا زنان بیشماری ست ‌.رسم زنان حاجتمند هرات این ست که برای حاجت روا شدن یا حاجت گرفتن نان و حلوا به این زیارت می آورند. حلوای خانه پز و نان تازه و گرم .زنان دیگر با احترام تکه ای از نان و حلوای حاجت گشا را میگیرند و میخورند .این نان و حلوا نمادی از آرزوهای های زنانه ست .این روزها حال دنیا بد ست کاش میتوانستم حلوایی بپزم و نانی گرم کنارش بگذارم و به زیارتی ببرم این توان زنانه را بکار بگیرم و امیدوار باشم که خداوند حلوای سلامتی و نان آسودگی را باز به جهان بازگرداند...
#عادله_زمانی
@adelehz
باید یك بار به خاطر همه چیز گریه كرد.
آن قدر كه اشك ها خشك شوند،باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد.
به چیز دیگری فكر كرد. باید پاها را حركت داد و همه چیز را از نو شروع كرد…!

📘من او را دوست داشتم
🖋 آنا گاوالدا
@adelehz
‏بعد از کرونا میرم اسم و فامیلم رو تغییر میدم به کوکب خانم، زن باسلیقه و تمیز😑
@adelehz
دوست داشتنت
طعم شیرین
اولین بوسه ی کودکی
خام و تازه و بکر
دلهره آور و شادی بخش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انگار چه تصوری از ببر داشته که با دیدن عروسکش اینقدر ترسید:)))
@adelehz
خوشحالم اکر بتونم حتی به اندازه ی لحظه ای باعث و بانی حال خوب تون باشم❤️
ممنونم❤️
@adelehz
بعد از مردنمان از ما چه چیز باقی خواهدماند ..جز عشقی که ورزیدیم و یا نورزیدیم و بوسه هایی که گرفتیم یا نگرفتیم ...
ازما جز عشق چه چیز خواهد ماند!؟
#عادله_زمانی
@adelehz
چو طِفلى گُم شده ست ام مَن، ميانِ كوى و بازارى،
كه اين بازار و اين كو را،نميدانم! نمیدانم...!

مولانای جان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من که بعد قرنطینه همه رو بغل میکنم
این از من
شما خود دانید
@adelehz
آمین یا رب العالمین
شب خوش
@adelehz


درون توست اگر خلوتی و انجمنی‌ست
برون ز خویش‌کجا می‌روی جهان خالیست

بیدل دهلوی
@adelehz
تو صبر کن ...
شاید سخت باشد اما ممکن ست
بلاخره یک روز یک جایی کاکتوس زندگیت شروع به گل دادن می کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
در ﻋﺼﺮ ﯾﺨﺒﻨﺪﺍﻥ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﯾﺦ ﺯﺩﻧﺪ ﻭ ﻣﺮﺩﻧﺪ.
ﺧﺎﺭﭘﺸﺘﻬﺎ ﻭﺧﺎﻣﺖ ﺍﻭﺿﺎﻉ ﺭﺍ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﻨﺪ
ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ :
ﺩﻭﺭﻫﻢ ﺟﻤﻊ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺑﺪﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﮐﻨﻨﺪ.
ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺰﺩﯾﮑﺘﺮ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮔﺮﻣﺘﺮ ﻣﯽ ﺷﺪﻧﺪ. ﻭﻟﯽ ﺧﺎﺭﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺯﺧﻤﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ، ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺩﻭﺭ ﺷﻮﻧﺪ، ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎ ﯾﺦ ﺯﺩﻩ ﻣﯽ ﻣﺮﺩﻧﺪ.
ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﺮﮔﺰﯾﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﻫﺎﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻨﺪ، ﯾﺎ ﻧﺴﻠﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺮ ﮐﻨﺪﻩ ﺷﻮﺩ .
ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﮔﺮﺩﻫﻢ ﺁﯾﻨﺪ. ﺁﻣﻮﺧﺘﻨﺪ ﮐﻪ
ﺑﺎ ﺯﺧﻢ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﺰﯾﺴﺘﯽ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻮﺟﻮﺩ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﻬﻤﺘﺮ ﺍﺳﺖ .
ﻭ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ...

ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺷﺨﺎﺹ ﺑﯽ ﻋﯿﺐ ﻭ ﻧﻘﺺ ﺭﺍ ﮔﺮﺩ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ، ﺑﻠﮑﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻫﺮ ﻓﺮﺩ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯﺩ ﺑﺎ ﻣﻌﺎﯾﺐ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﮐﻨﺎﺭ ﺁﯾﺪ ﻭ ﻣﺤﺎﺳﻦ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﻧﻤﺎﯾﺪ.

ژان پل سارتر
@adelehz
دنیا و حال خوب و خوشش عاید شما ❤️
@adelehz