"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
همه ی دختران
باید شعری داشته باشند
که برای آن ها نوشته شده باشد
حتی اگر برای این کار
آسمان به زمین بیاید

👤ریچارد براتیگان

عکس دختر دریا❤️
@adelehz
بعضی مردها بوی عشق می دهند.
رفتارشان با معشوقشان نخ به نخ عشق ست .
پولدار و سرشناس و خوش تیپ ترین مرد دنیا نیستند.ولی عاشقند
نگرانند،نگران دلخوشی های زنانه ی دخترکی هستند که به آنها امید بسته ست .
میدانند غر زدن هایش از دلتنگی ست و وقتی نمیتواند بغض هایش را بشکند .شروع میکند به غر زدن
از سکوتش می ترسند به خاطر همین گلایه هایش را با لبخند می شنوند.
صبورند هرچه بشود اهل رها کردن دست معشوق نیستند .
حمایت گرند،هرچه شود هرکه با تو نسازد دلت به حمایت آنها خوش ست .
این ها،این مردان معمولی عاشق همان کسانی هستند که جهان زنانه را زیباتر میکنند.
جهان زنانه نه مرد ثروتمند میخواهد نه مرد قدرتمند نه خوش قیافه ترین مرد را می طلبد
جهان زنانه حامی ترین،صبورترین ،مهربان ترین و عاشق ترین مرد را میخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
به خدا اعتماد کن
او نه فراموش کار ست
نه هم زیر عهدش میزند
وقتی عهد کرده که دستت را رها نکند رها نخواهد کرد
توکل کن و آرام باش
اویی که تورا درون دریای متلاطم بطن مادر رها نکرده ست اینجا هم رها نخواهد کرد ...
آرام باش
#عادله_زمانی

شب زیبا
@adelehz
کی بر این کلبه طوفان زده
سر خواهی زد
ای پرستو که پیام آور فروردینی

شهریار


@adelehz

صبح به خیر ❤️
خیلی‌ها زندگیشان بی معناست!
به نظر نیمه خواب می‌رسند، حتی وقتی کاری را می‌کنند که به اعتقادشان مهم است، انگار در خواب و بیداری هستند، به این دلیل است که خواسته اشتباه دارند...

برای این که به زندگی خود معنا بدهید باید دیگران را عاشقانه دوست بدارید، خودتان را وقف دنیای پیرامونتان بکنید، چیزی خلق کنید که به شما معنا و هدف بدهد...

📚 سه شنبه ها با موری
👤 میچ آلبوم

@adelehz
با منِ خسته مهربان تر باش
من همانم که دوستت دارد...

غلامرضا رنجبری
@adelehz
اینجا آرامگاه خواجه عبدالله انصاری معروف به پیر هرات،در شهر هرات ست .
این زیارتگاه روزانه میزبان صدها نفر خصوصا زنان بیشماری ست ‌.رسم زنان حاجتمند هرات این ست که برای حاجت روا شدن یا حاجت گرفتن نان و حلوا به این زیارت می آورند. حلوای خانه پز و نان تازه و گرم .زنان دیگر با احترام تکه ای از نان و حلوای حاجت گشا را میگیرند و میخورند .این نان و حلوا نمادی از آرزوهای های زنانه ست .این روزها حال دنیا بد ست کاش میتوانستم حلوایی بپزم و نانی گرم کنارش بگذارم و به زیارتی ببرم این توان زنانه را بکار بگیرم و امیدوار باشم که خداوند حلوای سلامتی و نان آسودگی را باز به جهان بازگرداند...
#عادله_زمانی
@adelehz
باید یك بار به خاطر همه چیز گریه كرد.
آن قدر كه اشك ها خشك شوند،باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد.
به چیز دیگری فكر كرد. باید پاها را حركت داد و همه چیز را از نو شروع كرد…!

📘من او را دوست داشتم
🖋 آنا گاوالدا
@adelehz
‏بعد از کرونا میرم اسم و فامیلم رو تغییر میدم به کوکب خانم، زن باسلیقه و تمیز😑
@adelehz
دوست داشتنت
طعم شیرین
اولین بوسه ی کودکی
خام و تازه و بکر
دلهره آور و شادی بخش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انگار چه تصوری از ببر داشته که با دیدن عروسکش اینقدر ترسید:)))
@adelehz
خوشحالم اکر بتونم حتی به اندازه ی لحظه ای باعث و بانی حال خوب تون باشم❤️
ممنونم❤️
@adelehz
بعد از مردنمان از ما چه چیز باقی خواهدماند ..جز عشقی که ورزیدیم و یا نورزیدیم و بوسه هایی که گرفتیم یا نگرفتیم ...
ازما جز عشق چه چیز خواهد ماند!؟
#عادله_زمانی
@adelehz
چو طِفلى گُم شده ست ام مَن، ميانِ كوى و بازارى،
كه اين بازار و اين كو را،نميدانم! نمیدانم...!

مولانای جان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من که بعد قرنطینه همه رو بغل میکنم
این از من
شما خود دانید
@adelehz
آمین یا رب العالمین
شب خوش
@adelehz