"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هفت سالم كه بود به خاطر شغل بابام مجبور بوديم تو يك شهر مذهبی زندگی كنيم.
مادرم صبح به صبح عادت داشت موهای منو ببافه و چون خيلی بلند بود از مقنعه بيرون ميزد !
راستش معلم كلاس اولمون مدام بهم هشدار ميداد: ناظمی جلسه ديگ موهاتو بكن تو ، به مامانم نميگفتم چون همه شوقش بافتن موهای من بود .
از شما چه پنهون ،عاااشق معلم كلاس اولمم بودم اما يه روز كه ديد من كاری واسه زلفام نميكنم با قيچی كلاسمون بافت موهامو بريد ، هنوز دوستش داشتم...
ظهر كه رفتم خونه و مامانم کفگیر به دست تو چهارچوب آشپزخونه واساد و منو درحالتی ديد كه بافت بريده شده موهام تو دستم بود و كوله صورتی ام تو يك دست ديگه ،بغض كرد وقتی چشمای مامانم پر شد ديگ خانم محسنی رو دوست نداشتم حس كردم دشمن خانواده ماست توام برای من همين بودی ...
همينقدر دوست داشتنی تو همه كس من بودی مهم نبود با من چيكار كردی مهم نبود به خاطر تو از اون كاراكتر پر ذوقم فاصله گرفتم مهم نبود که یه بار دیگه خودم از خیر موهای بلندم گذشتم مهم اشك های مامانم بود وقت ديدن حال من ...
از اون لحظه حس كردم برام مثل خانم محسنی شدی!

دریا قاسمی

@adelehz
پ.ن خانم محسنی نباشید!طوری دل کسی و نشکنید که بخاطر اینکه یه روزی دوستتون داشت خودش و لعنت کنه.
شب که شد تاری بیاور،
یک بغل آواز هم

شور تحریر «بنان» را،
پنجه ی «شهناز» هم.

آرش شفاعی

@adelehz
بعضی ها در زمان های خالی شون با شما صحبت می کنند،
بعضی ها زمانشون رو خالی می کنند تا با شما صحبت کنند،
تفاوتش را بفهميم.

پ.ن آدمهایی که وقت شان را برایتان خالی میکنند هرگز از دست ندهید،حرف را همه بلدند بزنند عمل ست که کار هر کسی نیست .

@adelehz
زمانی خوشبخت میشوم که یادبگیرم چیزی از دنیا طلب ندارم.که کسی منجی شادی من نیست .که خودم مسوول ساختن حال خوشم هستم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
سیزده بدر تون مبارک❤️
امسال گرچه همه در خونه ایم
ولی به واسطه سلامتی شاکر باشیم و خدا رو سپاس بگیم بخاطر اینکه در روزهای سخت تنهامون نمیذاره ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا قوت شیر زنها،چه میکنید شما؟ 😁
پ.ن از شوخی گذشته خانمها این روزها آقایون و بیشتر درک کنید لطفا، هیچ جا امن تر از خونه نیست این روزها❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حالا سالهای دیگه سیزده بدر از آسمون سنگ می بارید اینقدر هوا بد بود .
امسال اینقدر طبیعت قشنگه
قشنگ معلومه طبیعت داره از دور بهمون دهن کجی میکنه :)))))
@adelehz
آخر ای دوست !
نخواهی پرسید ؟!
که دل از دوریِ رویت
چه کشید…
سوخت در آتش و
خاکستر شد !
وعده های تو، به دادش نرسید...

فریدون مشیری
@adelehz
شاهزاده کوچولوی منی
فرقی نخواهدکرد در کدام سیاره
فرود خواهی آمد.
گلت همیشه بیاد خواهد آوردت ...


#عادله_زمانی
@adelehz
غروب سیزده بدر حتی در چنین شرایطی که اصلا سیزده بدر وجود نداشت بازهم غم انگیزه😔
با وجود اینکه سالهاست دیگه مدرسه هم‌نمیریم
بعضی غصه ها هیچ وقت ول مون نمیکنن😔
@adelehz
ستم برمن مکن شاخه نباتم
ستم برمن مکن تا درحیاتم
ستم برمن نکن روزی دوصدبار
پشیمان میشوی بعداز وفاتم...
@adelehz
یک روز از همین روزها
دست خودم را میگیرم و
میبرم یک جای دنج!
اول سیلی محکمی به خودم میزنم
بعدش میگویم آرام باش دیوانه!
هیچ کس در هیچ کجای این کهکشان مسخره
به انتظار تو ننشسته است!!
با خودت کنار بیا
قبول کن که زندگی را
 بیش از حد احساسی اش کردی !!!
قبول کن که زندگی این همه احساس را
نمیداند چه کند!
تو محکومی !!
به جرم حمل احساس بیش از حد!

محسن دعاوی
@adelehz
همه ی دختران
باید شعری داشته باشند
که برای آن ها نوشته شده باشد
حتی اگر برای این کار
آسمان به زمین بیاید

👤ریچارد براتیگان

عکس دختر دریا❤️
@adelehz
بعضی مردها بوی عشق می دهند.
رفتارشان با معشوقشان نخ به نخ عشق ست .
پولدار و سرشناس و خوش تیپ ترین مرد دنیا نیستند.ولی عاشقند
نگرانند،نگران دلخوشی های زنانه ی دخترکی هستند که به آنها امید بسته ست .
میدانند غر زدن هایش از دلتنگی ست و وقتی نمیتواند بغض هایش را بشکند .شروع میکند به غر زدن
از سکوتش می ترسند به خاطر همین گلایه هایش را با لبخند می شنوند.
صبورند هرچه بشود اهل رها کردن دست معشوق نیستند .
حمایت گرند،هرچه شود هرکه با تو نسازد دلت به حمایت آنها خوش ست .
این ها،این مردان معمولی عاشق همان کسانی هستند که جهان زنانه را زیباتر میکنند.
جهان زنانه نه مرد ثروتمند میخواهد نه مرد قدرتمند نه خوش قیافه ترین مرد را می طلبد
جهان زنانه حامی ترین،صبورترین ،مهربان ترین و عاشق ترین مرد را میخواهد..
#عادله_زمانی
@adelehz
به خدا اعتماد کن
او نه فراموش کار ست
نه هم زیر عهدش میزند
وقتی عهد کرده که دستت را رها نکند رها نخواهد کرد
توکل کن و آرام باش
اویی که تورا درون دریای متلاطم بطن مادر رها نکرده ست اینجا هم رها نخواهد کرد ...
آرام باش
#عادله_زمانی

شب زیبا
@adelehz