جهان پر از اتفاقات جدید ست .پر از آدمهایی که ندیده ای شان پر از روزهایی که منتظرشانی و بالاخره به تو خواهند رسید .
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
@adelehz
امسال
در سیزده بدر
خونه بمونیم
واقعا الان شرایطی نیست که بیرون رفت
اجازه بدیم طبیعت نفسی بکشه شاید خدا رحمی کرد و این بیماری کذایی دست از سر ما برداشت
@adelehz
در سیزده بدر
خونه بمونیم
واقعا الان شرایطی نیست که بیرون رفت
اجازه بدیم طبیعت نفسی بکشه شاید خدا رحمی کرد و این بیماری کذایی دست از سر ما برداشت
@adelehz
هميشه به اين فكر مىكنم كه علت گريه چيست: در هنگام گريه، بدنمان در حال مبارزه با چيزی است كه ذهن و قلبمان نمیتوانند آن را توجيه كنند.
سارو برایرلی
@adelehz
سارو برایرلی
@adelehz
وقتی یک دختر بچه دبیرستانی بودم به عشق فکر میکردم.
عشق از نظر دخترک دبیرستانی با رویاهای بلوری چیزی خاص بود .یک عشق افلاطونی،شاهزاده ای مهربان و بی نظیر کسی که هرگز تورا نمی رنجاند.
بزرگتر که شدم فهمیدم عشق باور بلوری روزهای کودکی نیست فهمیدم که عشق میتواند آزارگر بزرگی باشد
و کشف مهمتری که کردم این بود که بدون عشق هم می توان زندگی کرد .
اگر بدانی که خودت از هر عشقی مهم تری
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق از نظر دخترک دبیرستانی با رویاهای بلوری چیزی خاص بود .یک عشق افلاطونی،شاهزاده ای مهربان و بی نظیر کسی که هرگز تورا نمی رنجاند.
بزرگتر که شدم فهمیدم عشق باور بلوری روزهای کودکی نیست فهمیدم که عشق میتواند آزارگر بزرگی باشد
و کشف مهمتری که کردم این بود که بدون عشق هم می توان زندگی کرد .
اگر بدانی که خودت از هر عشقی مهم تری
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما سالها مخلوقات دیگر را خواسته یا ناخواسته آزار دادیم ...
شاید این روزهابهتر درک کنیم که نباید دیگر به آزار موجودات دست بزنیم
@adelehz
شاید این روزهابهتر درک کنیم که نباید دیگر به آزار موجودات دست بزنیم
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هفت سالم كه بود به خاطر شغل بابام مجبور بوديم تو يك شهر مذهبی زندگی كنيم.
مادرم صبح به صبح عادت داشت موهای منو ببافه و چون خيلی بلند بود از مقنعه بيرون ميزد !
راستش معلم كلاس اولمون مدام بهم هشدار ميداد: ناظمی جلسه ديگ موهاتو بكن تو ، به مامانم نميگفتم چون همه شوقش بافتن موهای من بود .
از شما چه پنهون ،عاااشق معلم كلاس اولمم بودم اما يه روز كه ديد من كاری واسه زلفام نميكنم با قيچی كلاسمون بافت موهامو بريد ، هنوز دوستش داشتم...
ظهر كه رفتم خونه و مامانم کفگیر به دست تو چهارچوب آشپزخونه واساد و منو درحالتی ديد كه بافت بريده شده موهام تو دستم بود و كوله صورتی ام تو يك دست ديگه ،بغض كرد وقتی چشمای مامانم پر شد ديگ خانم محسنی رو دوست نداشتم حس كردم دشمن خانواده ماست توام برای من همين بودی ...
همينقدر دوست داشتنی تو همه كس من بودی مهم نبود با من چيكار كردی مهم نبود به خاطر تو از اون كاراكتر پر ذوقم فاصله گرفتم مهم نبود که یه بار دیگه خودم از خیر موهای بلندم گذشتم مهم اشك های مامانم بود وقت ديدن حال من ...
از اون لحظه حس كردم برام مثل خانم محسنی شدی!
دریا قاسمی
@adelehz
پ.ن خانم محسنی نباشید!طوری دل کسی و نشکنید که بخاطر اینکه یه روزی دوستتون داشت خودش و لعنت کنه.
مادرم صبح به صبح عادت داشت موهای منو ببافه و چون خيلی بلند بود از مقنعه بيرون ميزد !
راستش معلم كلاس اولمون مدام بهم هشدار ميداد: ناظمی جلسه ديگ موهاتو بكن تو ، به مامانم نميگفتم چون همه شوقش بافتن موهای من بود .
از شما چه پنهون ،عاااشق معلم كلاس اولمم بودم اما يه روز كه ديد من كاری واسه زلفام نميكنم با قيچی كلاسمون بافت موهامو بريد ، هنوز دوستش داشتم...
ظهر كه رفتم خونه و مامانم کفگیر به دست تو چهارچوب آشپزخونه واساد و منو درحالتی ديد كه بافت بريده شده موهام تو دستم بود و كوله صورتی ام تو يك دست ديگه ،بغض كرد وقتی چشمای مامانم پر شد ديگ خانم محسنی رو دوست نداشتم حس كردم دشمن خانواده ماست توام برای من همين بودی ...
همينقدر دوست داشتنی تو همه كس من بودی مهم نبود با من چيكار كردی مهم نبود به خاطر تو از اون كاراكتر پر ذوقم فاصله گرفتم مهم نبود که یه بار دیگه خودم از خیر موهای بلندم گذشتم مهم اشك های مامانم بود وقت ديدن حال من ...
از اون لحظه حس كردم برام مثل خانم محسنی شدی!
دریا قاسمی
@adelehz
پ.ن خانم محسنی نباشید!طوری دل کسی و نشکنید که بخاطر اینکه یه روزی دوستتون داشت خودش و لعنت کنه.
بعضی ها در زمان های خالی شون با شما صحبت می کنند،
بعضی ها زمانشون رو خالی می کنند تا با شما صحبت کنند،
تفاوتش را بفهميم.
پ.ن آدمهایی که وقت شان را برایتان خالی میکنند هرگز از دست ندهید،حرف را همه بلدند بزنند عمل ست که کار هر کسی نیست .
@adelehz
بعضی ها زمانشون رو خالی می کنند تا با شما صحبت کنند،
تفاوتش را بفهميم.
پ.ن آدمهایی که وقت شان را برایتان خالی میکنند هرگز از دست ندهید،حرف را همه بلدند بزنند عمل ست که کار هر کسی نیست .
@adelehz
زمانی خوشبخت میشوم که یادبگیرم چیزی از دنیا طلب ندارم.که کسی منجی شادی من نیست .که خودم مسوول ساختن حال خوشم هستم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
سیزده بدر تون مبارک❤️
امسال گرچه همه در خونه ایم
ولی به واسطه سلامتی شاکر باشیم و خدا رو سپاس بگیم بخاطر اینکه در روزهای سخت تنهامون نمیذاره ❤️
@adelehz
امسال گرچه همه در خونه ایم
ولی به واسطه سلامتی شاکر باشیم و خدا رو سپاس بگیم بخاطر اینکه در روزهای سخت تنهامون نمیذاره ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا قوت شیر زنها،چه میکنید شما؟ 😁
پ.ن از شوخی گذشته خانمها این روزها آقایون و بیشتر درک کنید لطفا، هیچ جا امن تر از خونه نیست این روزها❤️
@adelehz
پ.ن از شوخی گذشته خانمها این روزها آقایون و بیشتر درک کنید لطفا، هیچ جا امن تر از خونه نیست این روزها❤️
@adelehz
حالا سالهای دیگه سیزده بدر از آسمون سنگ می بارید اینقدر هوا بد بود .
امسال اینقدر طبیعت قشنگه
قشنگ معلومه طبیعت داره از دور بهمون دهن کجی میکنه :)))))
@adelehz
امسال اینقدر طبیعت قشنگه
قشنگ معلومه طبیعت داره از دور بهمون دهن کجی میکنه :)))))
@adelehz
آخر ای دوست !
نخواهی پرسید ؟!
که دل از دوریِ رویت
چه کشید…
سوخت در آتش و
خاکستر شد !
وعده های تو، به دادش نرسید...
فریدون مشیری
@adelehz
نخواهی پرسید ؟!
که دل از دوریِ رویت
چه کشید…
سوخت در آتش و
خاکستر شد !
وعده های تو، به دادش نرسید...
فریدون مشیری
@adelehz