Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایی که مرا آفرید تورا هم خلق کرد..چرا باید مرا دوست داشته باشد و تورا نه؟؟؟
پ.ن سگی که به همراه توله هایش از آوارگی نجات یافته واشک میریزد😔
@adelehz
پ.ن سگی که به همراه توله هایش از آوارگی نجات یافته واشک میریزد😔
@adelehz
موزیک شب قطعه بی نظیر گل نازم ازفریدون آسرایی 🎼🎧❤️ گل نازم ..توبا من مهربون باش 😔 @adelehz
با اطرافیانتون مهربون تر باشید..
مهربونی بوی خدا رومیده😔
شب بخیر مهربونا عزیزای دل من ❤️دوستتون دارم..
@adelehz
مهربونی بوی خدا رومیده😔
شب بخیر مهربونا عزیزای دل من ❤️دوستتون دارم..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح را با یک لیوان چای هلدار
ویک دنیا امید وآرزو شروع کنید❤️😊
صبح شنبه بریم سهممون وازخدابگیریم💋
@adelehz
ویک دنیا امید وآرزو شروع کنید❤️😊
صبح شنبه بریم سهممون وازخدابگیریم💋
@adelehz
دوستت دارم شدید
واین اتفاقی نیست..
یحتمل خدا خودش پادرمیانی کرده است
وگرنه مگرمیشوداینهمه دوست داشتن
جاشود دراین یک ذره دل؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
واین اتفاقی نیست..
یحتمل خدا خودش پادرمیانی کرده است
وگرنه مگرمیشوداینهمه دوست داشتن
جاشود دراین یک ذره دل؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بامن صبح را شروع کن.
شبیه کودکی که با چشم خواب آلوداما لب پرلبخند باصدای بلند به اهل خانه صبح به خیرمیگوید.
بدون اینکه نگران باقی روز باشد!
#عادله_زمانی
@adelehz
شبیه کودکی که با چشم خواب آلوداما لب پرلبخند باصدای بلند به اهل خانه صبح به خیرمیگوید.
بدون اینکه نگران باقی روز باشد!
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرچقدرهم قوی
زمانهای وجود دارد
که کم می آوری ...وفقط
یک شانه یک آغوش یک صدای
آرام پشت خط تلفن است ..
که میتواند به دنیا برت گرداند..
#عادله_زمانی
@adelehz
زمانهای وجود دارد
که کم می آوری ...وفقط
یک شانه یک آغوش یک صدای
آرام پشت خط تلفن است ..
که میتواند به دنیا برت گرداند..
#عادله_زمانی
@adelehz
ماه شهریور پر است
از خاطرات عشق من
من به جان تا زنده باشم،
عاشق شهریورم...
#اخوان_ثالث
به شهریور خوش آمدید❤️
@adelehz
از خاطرات عشق من
من به جان تا زنده باشم،
عاشق شهریورم...
#اخوان_ثالث
به شهریور خوش آمدید❤️
@adelehz
مردن فقط سقوط از مرتفع ترین
ساختمانها نیست..
گاهی افتادن از چشم کسی ست
که روزی عاشقت بوده است..
#عادله_زمانی
@adelehz
ساختمانها نیست..
گاهی افتادن از چشم کسی ست
که روزی عاشقت بوده است..
#عادله_زمانی
@adelehz