کتابها
دوستان خوبی هستند
میتوانی درون دنیایشان غرق شوی
میتوانی عاشقشان شوی
میتوانی شبها بگذاریشان بالای تختت و وقتی به خواب رفتی درون دنیایشان به پرواز دربیایی
میدانی عزیزترینم
بهترین هدیه کتاب ست نه اینکه کلیشه باشد واقعا اینطورست .
هیچکس از یک دوست آرام و مهربان و همیشگی بدش نمی آید....
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستان خوبی هستند
میتوانی درون دنیایشان غرق شوی
میتوانی عاشقشان شوی
میتوانی شبها بگذاریشان بالای تختت و وقتی به خواب رفتی درون دنیایشان به پرواز دربیایی
میدانی عزیزترینم
بهترین هدیه کتاب ست نه اینکه کلیشه باشد واقعا اینطورست .
هیچکس از یک دوست آرام و مهربان و همیشگی بدش نمی آید....
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
الهی بهحرمت ذاتی که تو آنی
بهحرمت صفاتی که چنانی
و بهحرمت نامی که تو دانی
بهفریاد رس که میتوانی
پیرهرات
شب زیبا
@adelehz
بهحرمت صفاتی که چنانی
و بهحرمت نامی که تو دانی
بهفریاد رس که میتوانی
پیرهرات
شب زیبا
@adelehz
چه بهانه بهتر از این،
که تو در کنار مایی
چه خوش است، آن کناری
که تو ، نوبهار مایی
چه خوشم که صبح آمد
و تو باورم شدی باز
چه قشنگ شد که حالا
لبِ شاخسار مایی
@adelehz
که تو در کنار مایی
چه خوش است، آن کناری
که تو ، نوبهار مایی
چه خوشم که صبح آمد
و تو باورم شدی باز
چه قشنگ شد که حالا
لبِ شاخسار مایی
@adelehz
صبحت بخیر
هر کجای جهان که هستی به سمت خورشید برگرد و لبخند بزن
دنیا دوربین عکاسی بزرگی ست که دائما در حال عکس گرفتن از توست
اجازه نده حتی یکی از عکسهایت هم بدون لبخند باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
هر کجای جهان که هستی به سمت خورشید برگرد و لبخند بزن
دنیا دوربین عکاسی بزرگی ست که دائما در حال عکس گرفتن از توست
اجازه نده حتی یکی از عکسهایت هم بدون لبخند باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
هر زنی درون خود هیولایی دارد که در سایه ها در کمین است
کار زن و نجاتش در دوست داشتن دنیاست،
که از دوست داشتن خود شروع میشود.
📕 ژرفای زن بودن
✍🏻 مورین مورداک
@adelehz
کار زن و نجاتش در دوست داشتن دنیاست،
که از دوست داشتن خود شروع میشود.
📕 ژرفای زن بودن
✍🏻 مورین مورداک
@adelehz
روزهای سخت میگذره
فقط یادتون باشه
دفعه ی بعدی که با خیال آسوده با آدمهایی که دوسشون دارید نشستید پای چنین بساطی فقط بگید الهی شکر
@adelehz
فقط یادتون باشه
دفعه ی بعدی که با خیال آسوده با آدمهایی که دوسشون دارید نشستید پای چنین بساطی فقط بگید الهی شکر
@adelehz
در زندگی هر آدمی اتفاقاتی ست که باور کردنشان سخت ست.برای خود آن شخص یا حتی کسانی که اورا می شناسند
ما میدانیم که تمام انتخاب هایمان درست نیست ما اشتباهات زیادی یا حتی انتخاب های اشتباه زیادی را در زندگی تجربه میکنیم
البته که بزرگترین شجاعت پذیرفتن این ست که بله اشتباه کردم اما چگونه میتوان با یک اشتباه کنار آمد؟
اگر بخواهم از خودم بپرسم پاسخ میدهم که هربار اشتباه مرا پخته تر کرد .
شاید از جمله آدمهایی باشم که از اشتباهاتم ناراحت نباشم وانها را یک موهبت برای کمال بدانم .البته این به آن معنی نیست که مثل ابله ها اجازه خواهم داد دوباره اشتباه کنم اما اینکه بخاطر یک اشتباه عزا بگیرم،نه واقعا آنچنان آدمی نیستم.
در واقع هر انتخاب اشتباه چشم شمارا به دنیای واقعی پیرامون تان بازتر میکند شما با دیدی بازتر به واقعیت ها می نگرید و یاد می گیرید که با هر اشتباه از کودکی قدمی دورتر شوید.
البته این را هم بدانیم که تا همیشه نمیشود آزمون و خطا کرد فرصت کوتاه ست اما اگر چیزی از دست در رفت
رفت و دیگر لازم نیست عذابش را کشید
زندگی راز کوچکی دارد و تو اگر صاحب راز زندگی شوی میتوانی مهارش کنی
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
ما میدانیم که تمام انتخاب هایمان درست نیست ما اشتباهات زیادی یا حتی انتخاب های اشتباه زیادی را در زندگی تجربه میکنیم
البته که بزرگترین شجاعت پذیرفتن این ست که بله اشتباه کردم اما چگونه میتوان با یک اشتباه کنار آمد؟
اگر بخواهم از خودم بپرسم پاسخ میدهم که هربار اشتباه مرا پخته تر کرد .
شاید از جمله آدمهایی باشم که از اشتباهاتم ناراحت نباشم وانها را یک موهبت برای کمال بدانم .البته این به آن معنی نیست که مثل ابله ها اجازه خواهم داد دوباره اشتباه کنم اما اینکه بخاطر یک اشتباه عزا بگیرم،نه واقعا آنچنان آدمی نیستم.
در واقع هر انتخاب اشتباه چشم شمارا به دنیای واقعی پیرامون تان بازتر میکند شما با دیدی بازتر به واقعیت ها می نگرید و یاد می گیرید که با هر اشتباه از کودکی قدمی دورتر شوید.
البته این را هم بدانیم که تا همیشه نمیشود آزمون و خطا کرد فرصت کوتاه ست اما اگر چیزی از دست در رفت
رفت و دیگر لازم نیست عذابش را کشید
زندگی راز کوچکی دارد و تو اگر صاحب راز زندگی شوی میتوانی مهارش کنی
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
دوبار
سه بار
شاید هم ده بار به تو بگویم کارت درست نیست .
بعد از آن سکوت میکنم
رها میکنم تورا به حال خودت
هیچی از من نمی شنوی
یک روز برمیگردی در حالی که شادی
لبخند میزنم .
میگویی خوبی؟
می پرسم شما؟
بله،من از یک جایی به بعد گلایه نمیکنم
فراموشت میکنم
به همین راحتی...
#عادله_زمانی
@adelehz
سه بار
شاید هم ده بار به تو بگویم کارت درست نیست .
بعد از آن سکوت میکنم
رها میکنم تورا به حال خودت
هیچی از من نمی شنوی
یک روز برمیگردی در حالی که شادی
لبخند میزنم .
میگویی خوبی؟
می پرسم شما؟
بله،من از یک جایی به بعد گلایه نمیکنم
فراموشت میکنم
به همین راحتی...
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان پر از اتفاقات جدید ست .پر از آدمهایی که ندیده ای شان پر از روزهایی که منتظرشانی و بالاخره به تو خواهند رسید .
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
@adelehz
امسال
در سیزده بدر
خونه بمونیم
واقعا الان شرایطی نیست که بیرون رفت
اجازه بدیم طبیعت نفسی بکشه شاید خدا رحمی کرد و این بیماری کذایی دست از سر ما برداشت
@adelehz
در سیزده بدر
خونه بمونیم
واقعا الان شرایطی نیست که بیرون رفت
اجازه بدیم طبیعت نفسی بکشه شاید خدا رحمی کرد و این بیماری کذایی دست از سر ما برداشت
@adelehz
هميشه به اين فكر مىكنم كه علت گريه چيست: در هنگام گريه، بدنمان در حال مبارزه با چيزی است كه ذهن و قلبمان نمیتوانند آن را توجيه كنند.
سارو برایرلی
@adelehz
سارو برایرلی
@adelehz
وقتی یک دختر بچه دبیرستانی بودم به عشق فکر میکردم.
عشق از نظر دخترک دبیرستانی با رویاهای بلوری چیزی خاص بود .یک عشق افلاطونی،شاهزاده ای مهربان و بی نظیر کسی که هرگز تورا نمی رنجاند.
بزرگتر که شدم فهمیدم عشق باور بلوری روزهای کودکی نیست فهمیدم که عشق میتواند آزارگر بزرگی باشد
و کشف مهمتری که کردم این بود که بدون عشق هم می توان زندگی کرد .
اگر بدانی که خودت از هر عشقی مهم تری
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق از نظر دخترک دبیرستانی با رویاهای بلوری چیزی خاص بود .یک عشق افلاطونی،شاهزاده ای مهربان و بی نظیر کسی که هرگز تورا نمی رنجاند.
بزرگتر که شدم فهمیدم عشق باور بلوری روزهای کودکی نیست فهمیدم که عشق میتواند آزارگر بزرگی باشد
و کشف مهمتری که کردم این بود که بدون عشق هم می توان زندگی کرد .
اگر بدانی که خودت از هر عشقی مهم تری
#عادله_زمانی
@adelehz