میدانم که تا حد مرگ دلتنگت خواهم شد .
میدانم که بغض خواهم کرد
میدانم که اسمت را هرجا بشنوم خشکم خواهد زد
ولی چاره چیست ؟
وقتی راهی برای رسیدن نباشد باید در جاده گم شد.
من نامت را برداشته ام و خودم را در جاده گم کرده ام.
و تو نمی دانی از تو دور شدن چه دل آزارست
ولی وقتی هیچ راهی برای رسیدن نباشد گم شدن در جاده لازم ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانم که بغض خواهم کرد
میدانم که اسمت را هرجا بشنوم خشکم خواهد زد
ولی چاره چیست ؟
وقتی راهی برای رسیدن نباشد باید در جاده گم شد.
من نامت را برداشته ام و خودم را در جاده گم کرده ام.
و تو نمی دانی از تو دور شدن چه دل آزارست
ولی وقتی هیچ راهی برای رسیدن نباشد گم شدن در جاده لازم ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
قلب زن است که جهان را به چرخش میآورد.
زنها در هر اندازه و رنگ و شکلی
موجودن میدانند که بغل کردن و بوسیدن
میتواند ،هر دل شکستهای را التیام بخشد.
کار زنها بیش از بچه به دنیا آوردن است
آنها شادی و امید به ارمغان میآورند
آنها شفقت و فکر نو میبخشند
زنها چیزهای زیادی برای گفتن
و برای بخشیدن دارند.
خداوند گفت: این مخلوق عظیم
فقط یک عیب دارد!
فرشته پرسید: چه عیبی؟!
خداوند گفت: قدر خودش را نمی داند . . .!
شل سیلور استاین
@adelehz
زنها در هر اندازه و رنگ و شکلی
موجودن میدانند که بغل کردن و بوسیدن
میتواند ،هر دل شکستهای را التیام بخشد.
کار زنها بیش از بچه به دنیا آوردن است
آنها شادی و امید به ارمغان میآورند
آنها شفقت و فکر نو میبخشند
زنها چیزهای زیادی برای گفتن
و برای بخشیدن دارند.
خداوند گفت: این مخلوق عظیم
فقط یک عیب دارد!
فرشته پرسید: چه عیبی؟!
خداوند گفت: قدر خودش را نمی داند . . .!
شل سیلور استاین
@adelehz
برای خانه سوخته،
باز شاید بشود خانهای بنا کرد؛
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
📕آتش بدون دود
✍🏻نادر ابراهیمی
@adelehz
باز شاید بشود خانهای بنا کرد؛
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
📕آتش بدون دود
✍🏻نادر ابراهیمی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
همیشه از آدمهای بد گفتیم از اینکه چه اندازه ادمهایی در دنیا پیدا میشوند که آزاردهنده هستند.انهایی که تو به کارشان کار نداری حتی نمی بینی شان ولی می شنوی یا میبینی که در پی ازارت هستند ...ازارشان از دور یا نزدیک بتو می رسد وتو متعجب از این هستی که چرا ...
آدمهای منفی چیزی جز جو و انرژی منفی ندارند حتی اگر فقط یک یادآوری باشد .
اما در میانه ی راه زندگی هستند آدمهایی که عطر خوبی دارند...عطر خوب که الزاما کوکوشنل یا ورساچه نیست.
عطر ِخوب ،عطر خوب اعتماد ست عطر خوب اطمینان عطر خوب باور...
آدمهایی هستند که نمی شناسنت هیچ دلیلی هم ندارد که کمکت کنند یا مجالی نو و راهی جدید را برایت بگشایند اما این کار را میکنند.
آدمهایی که باورت میکنند با وجود اینکه دلیل و منفعتی ندارد حرفهایت را با حوصله می شنوند و دقت میکنند که میان حرفهایت چه برای گفتن داری ...
میخواهم بگویم این آدمها عطرِ خوبی دارند .عطر خوبی که احتمالا در ادکلن های گران چند صد دلاری یافت نمیشود ...این ها همان عطر خوب زندگی هستند که میان خیل آدمهای نادرست در جهانت ظهور میکنند و دلت را گرم که بله جهان هنوز هم آدمهای خوب دارد ...
این ها همواره شایسته احترامند و تحسین
و ایستاده کف زدن به افتخارشان
فرصت بشود که چشم در چشم از آنها تشکر بکنی یا نه ..
بتوانند برایت کاری بکنند یا نه ..
اصلا مهم نیست ...مهم این ست که دیدن این آدمها در زندگیت شانس بزرگی ست .
شانسی که هربار برایت رخ داد باید برای سالها در ذهنت حفظش کنی و هر وقت آدم بدهای دنیا را دیدی به ذهنت رجوع کنی وبه خودت بگویی : هی رفیق ناراحت نباش دنیا هنوز فلانی را دارد و یعنی دنیا هنوز شانسی برای خوبی دارد...
سایه ی این آدم خوب های بی ادعا و صبور که همیشه می شنوند و با چشمهای سیاه یا رنگی شان بتو میگویند که بله،بتو اعتماد دارم.
از سر جهان کم نشود ... شایدحضورشان افسونی باشد برای جهان،تا جایی شود بهتر برای زندگی...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای منفی چیزی جز جو و انرژی منفی ندارند حتی اگر فقط یک یادآوری باشد .
اما در میانه ی راه زندگی هستند آدمهایی که عطر خوبی دارند...عطر خوب که الزاما کوکوشنل یا ورساچه نیست.
عطر ِخوب ،عطر خوب اعتماد ست عطر خوب اطمینان عطر خوب باور...
آدمهایی هستند که نمی شناسنت هیچ دلیلی هم ندارد که کمکت کنند یا مجالی نو و راهی جدید را برایت بگشایند اما این کار را میکنند.
آدمهایی که باورت میکنند با وجود اینکه دلیل و منفعتی ندارد حرفهایت را با حوصله می شنوند و دقت میکنند که میان حرفهایت چه برای گفتن داری ...
میخواهم بگویم این آدمها عطرِ خوبی دارند .عطر خوبی که احتمالا در ادکلن های گران چند صد دلاری یافت نمیشود ...این ها همان عطر خوب زندگی هستند که میان خیل آدمهای نادرست در جهانت ظهور میکنند و دلت را گرم که بله جهان هنوز هم آدمهای خوب دارد ...
این ها همواره شایسته احترامند و تحسین
و ایستاده کف زدن به افتخارشان
فرصت بشود که چشم در چشم از آنها تشکر بکنی یا نه ..
بتوانند برایت کاری بکنند یا نه ..
اصلا مهم نیست ...مهم این ست که دیدن این آدمها در زندگیت شانس بزرگی ست .
شانسی که هربار برایت رخ داد باید برای سالها در ذهنت حفظش کنی و هر وقت آدم بدهای دنیا را دیدی به ذهنت رجوع کنی وبه خودت بگویی : هی رفیق ناراحت نباش دنیا هنوز فلانی را دارد و یعنی دنیا هنوز شانسی برای خوبی دارد...
سایه ی این آدم خوب های بی ادعا و صبور که همیشه می شنوند و با چشمهای سیاه یا رنگی شان بتو میگویند که بله،بتو اعتماد دارم.
از سر جهان کم نشود ... شایدحضورشان افسونی باشد برای جهان،تا جایی شود بهتر برای زندگی...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
کتابها
دوستان خوبی هستند
میتوانی درون دنیایشان غرق شوی
میتوانی عاشقشان شوی
میتوانی شبها بگذاریشان بالای تختت و وقتی به خواب رفتی درون دنیایشان به پرواز دربیایی
میدانی عزیزترینم
بهترین هدیه کتاب ست نه اینکه کلیشه باشد واقعا اینطورست .
هیچکس از یک دوست آرام و مهربان و همیشگی بدش نمی آید....
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستان خوبی هستند
میتوانی درون دنیایشان غرق شوی
میتوانی عاشقشان شوی
میتوانی شبها بگذاریشان بالای تختت و وقتی به خواب رفتی درون دنیایشان به پرواز دربیایی
میدانی عزیزترینم
بهترین هدیه کتاب ست نه اینکه کلیشه باشد واقعا اینطورست .
هیچکس از یک دوست آرام و مهربان و همیشگی بدش نمی آید....
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
الهی بهحرمت ذاتی که تو آنی
بهحرمت صفاتی که چنانی
و بهحرمت نامی که تو دانی
بهفریاد رس که میتوانی
پیرهرات
شب زیبا
@adelehz
بهحرمت صفاتی که چنانی
و بهحرمت نامی که تو دانی
بهفریاد رس که میتوانی
پیرهرات
شب زیبا
@adelehz
چه بهانه بهتر از این،
که تو در کنار مایی
چه خوش است، آن کناری
که تو ، نوبهار مایی
چه خوشم که صبح آمد
و تو باورم شدی باز
چه قشنگ شد که حالا
لبِ شاخسار مایی
@adelehz
که تو در کنار مایی
چه خوش است، آن کناری
که تو ، نوبهار مایی
چه خوشم که صبح آمد
و تو باورم شدی باز
چه قشنگ شد که حالا
لبِ شاخسار مایی
@adelehz
صبحت بخیر
هر کجای جهان که هستی به سمت خورشید برگرد و لبخند بزن
دنیا دوربین عکاسی بزرگی ست که دائما در حال عکس گرفتن از توست
اجازه نده حتی یکی از عکسهایت هم بدون لبخند باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
هر کجای جهان که هستی به سمت خورشید برگرد و لبخند بزن
دنیا دوربین عکاسی بزرگی ست که دائما در حال عکس گرفتن از توست
اجازه نده حتی یکی از عکسهایت هم بدون لبخند باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
هر زنی درون خود هیولایی دارد که در سایه ها در کمین است
کار زن و نجاتش در دوست داشتن دنیاست،
که از دوست داشتن خود شروع میشود.
📕 ژرفای زن بودن
✍🏻 مورین مورداک
@adelehz
کار زن و نجاتش در دوست داشتن دنیاست،
که از دوست داشتن خود شروع میشود.
📕 ژرفای زن بودن
✍🏻 مورین مورداک
@adelehz
روزهای سخت میگذره
فقط یادتون باشه
دفعه ی بعدی که با خیال آسوده با آدمهایی که دوسشون دارید نشستید پای چنین بساطی فقط بگید الهی شکر
@adelehz
فقط یادتون باشه
دفعه ی بعدی که با خیال آسوده با آدمهایی که دوسشون دارید نشستید پای چنین بساطی فقط بگید الهی شکر
@adelehz
در زندگی هر آدمی اتفاقاتی ست که باور کردنشان سخت ست.برای خود آن شخص یا حتی کسانی که اورا می شناسند
ما میدانیم که تمام انتخاب هایمان درست نیست ما اشتباهات زیادی یا حتی انتخاب های اشتباه زیادی را در زندگی تجربه میکنیم
البته که بزرگترین شجاعت پذیرفتن این ست که بله اشتباه کردم اما چگونه میتوان با یک اشتباه کنار آمد؟
اگر بخواهم از خودم بپرسم پاسخ میدهم که هربار اشتباه مرا پخته تر کرد .
شاید از جمله آدمهایی باشم که از اشتباهاتم ناراحت نباشم وانها را یک موهبت برای کمال بدانم .البته این به آن معنی نیست که مثل ابله ها اجازه خواهم داد دوباره اشتباه کنم اما اینکه بخاطر یک اشتباه عزا بگیرم،نه واقعا آنچنان آدمی نیستم.
در واقع هر انتخاب اشتباه چشم شمارا به دنیای واقعی پیرامون تان بازتر میکند شما با دیدی بازتر به واقعیت ها می نگرید و یاد می گیرید که با هر اشتباه از کودکی قدمی دورتر شوید.
البته این را هم بدانیم که تا همیشه نمیشود آزمون و خطا کرد فرصت کوتاه ست اما اگر چیزی از دست در رفت
رفت و دیگر لازم نیست عذابش را کشید
زندگی راز کوچکی دارد و تو اگر صاحب راز زندگی شوی میتوانی مهارش کنی
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
ما میدانیم که تمام انتخاب هایمان درست نیست ما اشتباهات زیادی یا حتی انتخاب های اشتباه زیادی را در زندگی تجربه میکنیم
البته که بزرگترین شجاعت پذیرفتن این ست که بله اشتباه کردم اما چگونه میتوان با یک اشتباه کنار آمد؟
اگر بخواهم از خودم بپرسم پاسخ میدهم که هربار اشتباه مرا پخته تر کرد .
شاید از جمله آدمهایی باشم که از اشتباهاتم ناراحت نباشم وانها را یک موهبت برای کمال بدانم .البته این به آن معنی نیست که مثل ابله ها اجازه خواهم داد دوباره اشتباه کنم اما اینکه بخاطر یک اشتباه عزا بگیرم،نه واقعا آنچنان آدمی نیستم.
در واقع هر انتخاب اشتباه چشم شمارا به دنیای واقعی پیرامون تان بازتر میکند شما با دیدی بازتر به واقعیت ها می نگرید و یاد می گیرید که با هر اشتباه از کودکی قدمی دورتر شوید.
البته این را هم بدانیم که تا همیشه نمیشود آزمون و خطا کرد فرصت کوتاه ست اما اگر چیزی از دست در رفت
رفت و دیگر لازم نیست عذابش را کشید
زندگی راز کوچکی دارد و تو اگر صاحب راز زندگی شوی میتوانی مهارش کنی
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
دوبار
سه بار
شاید هم ده بار به تو بگویم کارت درست نیست .
بعد از آن سکوت میکنم
رها میکنم تورا به حال خودت
هیچی از من نمی شنوی
یک روز برمیگردی در حالی که شادی
لبخند میزنم .
میگویی خوبی؟
می پرسم شما؟
بله،من از یک جایی به بعد گلایه نمیکنم
فراموشت میکنم
به همین راحتی...
#عادله_زمانی
@adelehz
سه بار
شاید هم ده بار به تو بگویم کارت درست نیست .
بعد از آن سکوت میکنم
رها میکنم تورا به حال خودت
هیچی از من نمی شنوی
یک روز برمیگردی در حالی که شادی
لبخند میزنم .
میگویی خوبی؟
می پرسم شما؟
بله،من از یک جایی به بعد گلایه نمیکنم
فراموشت میکنم
به همین راحتی...
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان پر از اتفاقات جدید ست .پر از آدمهایی که ندیده ای شان پر از روزهایی که منتظرشانی و بالاخره به تو خواهند رسید .
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
@adelehz