"زنی کهگم کردم "
یک دابسمش خاص @adelehz
ای بلال اجازه بده تا ناله کنم . حرف بزنم
اتیش ننداز
اتیش ننداز توی دلم ای یار چشم رنگی(ابی یا سبز) من
می روی می روی .اینجوری نگام نکن . دل منو خون نکن..
ممنون که معنی شو فرستادید😍❤️
@adelehz
اتیش ننداز
اتیش ننداز توی دلم ای یار چشم رنگی(ابی یا سبز) من
می روی می روی .اینجوری نگام نکن . دل منو خون نکن..
ممنون که معنی شو فرستادید😍❤️
@adelehz
خوشبختى سراغ کسانى میرود که بلدند بخندند.
این زندگى نیست که زیباست. این ما هستیم که زندگى را زیبا یا زشت مى بینیم. دنبال رسیدن به یک خوشبختى بى نقص نباشید. از چیزهاى کوچک زندگى لذت ببرید. اگر آن ها را کنار هم بگذارید، مى توانید کل مسیر را با خوشحالى طى کنید.
انیس لودیگ
@adelehz
این زندگى نیست که زیباست. این ما هستیم که زندگى را زیبا یا زشت مى بینیم. دنبال رسیدن به یک خوشبختى بى نقص نباشید. از چیزهاى کوچک زندگى لذت ببرید. اگر آن ها را کنار هم بگذارید، مى توانید کل مسیر را با خوشحالى طى کنید.
انیس لودیگ
@adelehz
تو آفتاب و جهان جز به جستجویِ تو نیست
بهار در نظرم غیرِ رنگ و بویِ تو نیست
بيدل
نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
بهار در نظرم غیرِ رنگ و بویِ تو نیست
بيدل
نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دلی را که کسی برده باشد پس نخواهد آورد
فقط ممکن ست روزی جایی ،در خیابانی رهایش کند .
و تو هرگز نتوانی پیدایش کنی
وقتی دلت را می سپاری به کسی به هوش باش
دلت تا زمانی میتواند توسط تو محافظت شود که در دستت باشد .پس دقت کن دلت را به دست کی می سپاری ..
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط ممکن ست روزی جایی ،در خیابانی رهایش کند .
و تو هرگز نتوانی پیدایش کنی
وقتی دلت را می سپاری به کسی به هوش باش
دلت تا زمانی میتواند توسط تو محافظت شود که در دستت باشد .پس دقت کن دلت را به دست کی می سپاری ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من آخرین رقصمان را
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
من درسم را خوب خوانده بودم!!!
آماده برای کنکوری موفق!
همه چیز داشت خوب پیش میرفت!
از روی برنامه قبلی با تست ادبیات شروع کردم ...
که ای کاش این کار را نمیکردم!
سوال اول آرایه ادبی بود
شعری از هوشنگ ابتهاج....
"بسترم ...صدف خالی یک تنهاییست
و تو چون مروارید
گردن آویز کسان دگری...."
و نتیجه این شعر ....کنکوری با رتبه افتضاح بود...!
راستش من
سر جلسه کنکور
تمام داستان های خفته در این شعر را به چشم دیدم!
دیدم که اینگونه پریشان شدم!
همه سرگرم تست زدن
و پسرکی سرگردان در خیابان ....!
نمیدانم هوشنگ ابتهاج را نبخشم یا مشاور را که گفت با ادبیات شروع کن ...حتما 100 میزنی!
هیچ کدام فکر این جا را نکرده بودیم که قرار است طراح سوال....
با یک شعر نیم خطی
گذشته را گره بزند به آینده!
فدای سرت ....
دانشگاه آزاد زیاد هم بد نیست!
علی سلطانی
@adelehz
آماده برای کنکوری موفق!
همه چیز داشت خوب پیش میرفت!
از روی برنامه قبلی با تست ادبیات شروع کردم ...
که ای کاش این کار را نمیکردم!
سوال اول آرایه ادبی بود
شعری از هوشنگ ابتهاج....
"بسترم ...صدف خالی یک تنهاییست
و تو چون مروارید
گردن آویز کسان دگری...."
و نتیجه این شعر ....کنکوری با رتبه افتضاح بود...!
راستش من
سر جلسه کنکور
تمام داستان های خفته در این شعر را به چشم دیدم!
دیدم که اینگونه پریشان شدم!
همه سرگرم تست زدن
و پسرکی سرگردان در خیابان ....!
نمیدانم هوشنگ ابتهاج را نبخشم یا مشاور را که گفت با ادبیات شروع کن ...حتما 100 میزنی!
هیچ کدام فکر این جا را نکرده بودیم که قرار است طراح سوال....
با یک شعر نیم خطی
گذشته را گره بزند به آینده!
فدای سرت ....
دانشگاه آزاد زیاد هم بد نیست!
علی سلطانی
@adelehz
😢1
چیزی که به گل داده خدا زیبائیست
وان نیز که داده سرور از رعنائیست
اما به تو آن چه داده از پا تا ســـر
اسباب یگانگی و بیهمتائیست
عکس از فاطمه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
وان نیز که داده سرور از رعنائیست
اما به تو آن چه داده از پا تا ســـر
اسباب یگانگی و بیهمتائیست
عکس از فاطمه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید براتون سوال باشه که هند یک میلیارد و سیصد میلیونی چطور میخواد قرنطینه و انجام بده
خدمتتون عارضم که اینجوری 😄
@adelehz
خدمتتون عارضم که اینجوری 😄
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بهار که بیاید
گلی خواهم چید از همان هایی که زمستان گذشته بذرشان را کاشته بودم .
بر گیسوان خواهم آویخت
به دیدار دلم خواهم رفت و خواهم گفت
که مرا ببخش اگر مثل یک گل از تو مواظبت نکردم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گلی خواهم چید از همان هایی که زمستان گذشته بذرشان را کاشته بودم .
بر گیسوان خواهم آویخت
به دیدار دلم خواهم رفت و خواهم گفت
که مرا ببخش اگر مثل یک گل از تو مواظبت نکردم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
معلم:
موضوع انشا
تعطیلات عید را چگونه گذراندید
دانش آموز:
بسمه تعالی
رختخواب را جمع می کردیم
سفره را پهن می کردیم
سفره را جمع می کردیم
رختخواب را پهن می کردیم
@adelehz
موضوع انشا
تعطیلات عید را چگونه گذراندید
دانش آموز:
بسمه تعالی
رختخواب را جمع می کردیم
سفره را پهن می کردیم
سفره را جمع می کردیم
رختخواب را پهن می کردیم
@adelehz
من معتقدم چیزی که امروز با آن روبهرو هستیم، یک بیماری روانشناختی همهگیر است، بیماریای که در آن مردم دیگر متوجه نمیشوند که اشکالی ندارد گاهی اوقات اوضاع بر وفق مراد نباشد.
📕 هنر ظریف رهایی از دغدغهها
✍🏻 مارک منسن
@adelehz
📕 هنر ظریف رهایی از دغدغهها
✍🏻 مارک منسن
@adelehz