"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دلتنگی برای برگشتن به روزهایی که هرگز تصور نمی کردیم دلتنگ شان بشویم .
ما آدمهای ناسپاسی بودیم که خیال میکردیم آن همه خوشبختی حق مسلم مان ست و حالا که کوچکترین دلخوشی هایمان را هم از دست داده ایم سخت دستپاچه و لرزان شده ایم.
به روزهای خوب برخواهیم گشت ولی یادمان نرود سپاسگزار هرچه باشیم که داریم
#عادله_زمانی
@adelehz
😁
وقتی دنیا داره تموم میشه و تو در تمام عمرت مجرد بودی
@adelehz
در بلا هم
می‌چشم
لذات او

مات اویم
مات اویم
مات او....

مولانای جان
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
یک دابسمش خاص @adelehz
ای بلال اجازه بده تا ناله کنم . حرف بزنم
اتیش ننداز
اتیش ننداز توی دلم ای یار چشم رنگی(ابی یا سبز) من
می روی می روی .اینجوری نگام نکن . دل منو خون نکن..

ممنون که معنی شو فرستادید😍❤️
@adelehz
حاضرم درعوض دست کشیدن ز بهشت
تو فقط قسمت من باشی و من قسمت تو

سجاد سامانی


@adelehz
مرا صدا بزنید تا به شما پاسخ دهم

شب زیبا
@adelehz
خوشبختى سراغ کسانى میرود که بلدند بخندند.
این زندگى نیست که زیباست. این ما هستیم که زندگى را زیبا یا زشت مى بینیم. دنبال رسیدن به یک خوشبختى بى نقص نباشید. از چیزهاى کوچک زندگى لذت ببرید. اگر آن ها را کنار هم بگذارید، مى توانید کل مسیر را با خوشحالى طى کنید.

انیس لودیگ
@adelehz
تو آفتاب و جهان جز به جستجویِ تو نیست
بهار در نظرم غیرِ رنگ و بویِ تو نیست

بيدل
نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دلی را که کسی برده باشد پس نخواهد آورد
فقط ممکن ست روزی جایی ،در خیابانی رهایش کند .
و تو هرگز نتوانی پیدایش کنی
وقتی دلت را می سپاری به کسی به هوش باش
دلت تا زمانی میتواند توسط تو محافظت شود که در دستت باشد .پس دقت کن دلت را به دست کی می سپاری ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من آخرین رقصمان را
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نم‌نم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
آمین
شب بخیر
@adelehz
لاله زار
لب های توست
تهران بی دلیل برای خیابان هایش
اسم انتخاب می کند

نیما معماریان
@adelehz
همه ی ما حداقل برای یک بار توی زندگی
رحمت بودیم توی سریال پایتخت......
@adelehz
من درسم را خوب خوانده بودم!!!
آماده برای کنکوری موفق!
همه چیز داشت خوب پیش میرفت!
از روی برنامه قبلی با تست ادبیات شروع کردم ...
که ای کاش این کار را نمیکردم!
سوال اول آرایه ادبی بود
شعری از هوشنگ ابتهاج....
"بسترم ...صدف خالی یک تنهاییست
و تو چون مروارید
گردن آویز کسان دگری...."
و نتیجه این شعر ....کنکوری با رتبه افتضاح بود...!
راستش من
سر جلسه کنکور
تمام داستان های خفته در این شعر را به چشم دیدم!
دیدم که اینگونه پریشان شدم!
همه سرگرم تست زدن
و پسرکی سرگردان در خیابان ....!
نمیدانم هوشنگ ابتهاج را نبخشم یا مشاور را که گفت با ادبیات شروع کن ...حتما 100 میزنی!
هیچ کدام فکر این جا را نکرده بودیم که قرار است طراح سوال....
با یک شعر نیم خطی
گذشته را گره بزند به آینده!
فدای سرت ....
دانشگاه آزاد زیاد هم بد نیست!

علی سلطانی
@adelehz
😢1
چیزی که به گل داده خدا زیبائیست
وان نیز که داده سرور از رعنائیست
اما به تو آن چه داده از پا تا ســـر
اسباب یگانگی و بی‌همتائیست


عکس از فاطمه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید براتون سوال باشه که هند یک میلیارد و سیصد میلیونی چطور میخواد قرنطینه و انجام بده
خدمتتون عارضم که اینجوری 😄
@adelehz
بهار که بیاید
گلی خواهم چید از همان هایی که زمستان گذشته بذرشان را کاشته بودم .
بر گیسوان خواهم آویخت
به دیدار دلم خواهم رفت و خواهم گفت
که مرا ببخش اگر مثل یک گل از تو مواظبت نکردم ...
#عادله_زمانی
@adelehz