گفت درختی به باد چند وزی باد گفت
باد بهاری کند گر چه تو پژمردهای
مولانای جان
راحله
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
باد بهاری کند گر چه تو پژمردهای
مولانای جان
راحله
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
من قول داده بودم تورا تا همیشه دوست داشته باشم.
تورا اگر پیرمردی با قدمهای لرزان شوی
پیرمردی که ممکن ست قرص ساعت ۳ظهرش را فراموش کند اما گلی که من دوست دارم را فراموش نخواهد کرد
پیرمردی که دلش حتی سر پیری برایم تنگ خواهد شد
من تورا اینگونه دوست خواهم داشت
تو چطور؟
#عادله_زمانی
@adelehz
تورا اگر پیرمردی با قدمهای لرزان شوی
پیرمردی که ممکن ست قرص ساعت ۳ظهرش را فراموش کند اما گلی که من دوست دارم را فراموش نخواهد کرد
پیرمردی که دلش حتی سر پیری برایم تنگ خواهد شد
من تورا اینگونه دوست خواهم داشت
تو چطور؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلمون تو این روزهای سخت به دیدن همین خوشگلی های دنیا خوشه
@adelehz
@adelehz
❤1
دلتنگی برای برگشتن به روزهایی که هرگز تصور نمی کردیم دلتنگ شان بشویم .
ما آدمهای ناسپاسی بودیم که خیال میکردیم آن همه خوشبختی حق مسلم مان ست و حالا که کوچکترین دلخوشی هایمان را هم از دست داده ایم سخت دستپاچه و لرزان شده ایم.
به روزهای خوب برخواهیم گشت ولی یادمان نرود سپاسگزار هرچه باشیم که داریم
#عادله_زمانی
@adelehz
ما آدمهای ناسپاسی بودیم که خیال میکردیم آن همه خوشبختی حق مسلم مان ست و حالا که کوچکترین دلخوشی هایمان را هم از دست داده ایم سخت دستپاچه و لرزان شده ایم.
به روزهای خوب برخواهیم گشت ولی یادمان نرود سپاسگزار هرچه باشیم که داریم
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
یک دابسمش خاص @adelehz
ای بلال اجازه بده تا ناله کنم . حرف بزنم
اتیش ننداز
اتیش ننداز توی دلم ای یار چشم رنگی(ابی یا سبز) من
می روی می روی .اینجوری نگام نکن . دل منو خون نکن..
ممنون که معنی شو فرستادید😍❤️
@adelehz
اتیش ننداز
اتیش ننداز توی دلم ای یار چشم رنگی(ابی یا سبز) من
می روی می روی .اینجوری نگام نکن . دل منو خون نکن..
ممنون که معنی شو فرستادید😍❤️
@adelehz
خوشبختى سراغ کسانى میرود که بلدند بخندند.
این زندگى نیست که زیباست. این ما هستیم که زندگى را زیبا یا زشت مى بینیم. دنبال رسیدن به یک خوشبختى بى نقص نباشید. از چیزهاى کوچک زندگى لذت ببرید. اگر آن ها را کنار هم بگذارید، مى توانید کل مسیر را با خوشحالى طى کنید.
انیس لودیگ
@adelehz
این زندگى نیست که زیباست. این ما هستیم که زندگى را زیبا یا زشت مى بینیم. دنبال رسیدن به یک خوشبختى بى نقص نباشید. از چیزهاى کوچک زندگى لذت ببرید. اگر آن ها را کنار هم بگذارید، مى توانید کل مسیر را با خوشحالى طى کنید.
انیس لودیگ
@adelehz
تو آفتاب و جهان جز به جستجویِ تو نیست
بهار در نظرم غیرِ رنگ و بویِ تو نیست
بيدل
نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
بهار در نظرم غیرِ رنگ و بویِ تو نیست
بيدل
نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دلی را که کسی برده باشد پس نخواهد آورد
فقط ممکن ست روزی جایی ،در خیابانی رهایش کند .
و تو هرگز نتوانی پیدایش کنی
وقتی دلت را می سپاری به کسی به هوش باش
دلت تا زمانی میتواند توسط تو محافظت شود که در دستت باشد .پس دقت کن دلت را به دست کی می سپاری ..
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط ممکن ست روزی جایی ،در خیابانی رهایش کند .
و تو هرگز نتوانی پیدایش کنی
وقتی دلت را می سپاری به کسی به هوش باش
دلت تا زمانی میتواند توسط تو محافظت شود که در دستت باشد .پس دقت کن دلت را به دست کی می سپاری ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من آخرین رقصمان را
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz