This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نذار چراغای خونه خاموش بشه😜
@adelehz
@adelehz
من همیشه به فرداها فکر میکنم.
دیروزها را مرور میکنم
و از خودم می پرسم فردا چه خواهد شد
دریغ از اینکه امروز را از دست می دهم
اینچنین ست که حس میکنم
متضرر خواهم ماند
#عادله_زمانی
@adelehz
دیروزها را مرور میکنم
و از خودم می پرسم فردا چه خواهد شد
دریغ از اینکه امروز را از دست می دهم
اینچنین ست که حس میکنم
متضرر خواهم ماند
#عادله_زمانی
@adelehz
عموم مردان وقتی عاشق میشوند تنها قسمتی از قلب و وجود خود را در اختیار زن محبوبشان میگذارند... بقیه را برای موفقیتها و کسب قدرتها و خودخواهی خود نگه میدارند.
رومن رولان
@adelehz
رومن رولان
@adelehz
زندگی خالی نیست
مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست.
آری
تا شقایق هست، زندگی باید کرد
عکس از ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست.
آری
تا شقایق هست، زندگی باید کرد
عکس از ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
چای نوشیدن با تو چه اتفاق خوبی ست .
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
@adelehz
سلام خیلی خوشحالم که هنوز آدما گل ها رو دوست دارن و به نظرم تا وقتی هنوز گلها و گلدونا رو دوست داریم و نگهداری میکنیم یعنی امید هم وجود داره💚💚
دوساله که پدرمو ندارم دیگه ولی یادش همیشه بامنه❤️
یادمه هر وقت گلدوندامو آب می دادم لذت می بُرد و بهم میگفت:
تو خودت گلی گل واسه چته......
زهرا روستای سلطان آباد
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دوساله که پدرمو ندارم دیگه ولی یادش همیشه بامنه❤️
یادمه هر وقت گلدوندامو آب می دادم لذت می بُرد و بهم میگفت:
تو خودت گلی گل واسه چته......
زهرا روستای سلطان آباد
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
فرزندم یک چیز را خوب بیاد بسپار
هیچ کس به تو تعهد نداده ست که تا ابد دوستت داشته باشد،به تو اهمیت دهد و برایش مهم باشی
ببین چه میکنی و چه رفتاری از خود نشان میدهی
به این امید مباش که هرچه کنی بازهم دوست داشته خواهی شد این حماقت بزرگی ست.
ناگهان به خودت می آیی و میبینی که حتی به اندازه یک بیگانه هم برایش مهم نیستی
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کس به تو تعهد نداده ست که تا ابد دوستت داشته باشد،به تو اهمیت دهد و برایش مهم باشی
ببین چه میکنی و چه رفتاری از خود نشان میدهی
به این امید مباش که هرچه کنی بازهم دوست داشته خواهی شد این حماقت بزرگی ست.
ناگهان به خودت می آیی و میبینی که حتی به اندازه یک بیگانه هم برایش مهم نیستی
#عادله_زمانی
@adelehz
🌱🌸
این بهار، در خانه سبز میشویم، در خانه جوانه میزنیم، در خانه شکوفه میدهیم. این بهار را در خانه میمانیم و دعا میکنیم برای رسیدن روزهای خوب،
برای دوباره سبز شدن...
آگاهیم به اینکه بیرون از این خانه درختان شکوفه زدهاند، گنجشکها آواز میخوانند، پرستوها دنبال آشیانه میگردند، آگاهیم به اینکه زندگی ادامه دارد ولی ما بیرون از این خانه در دل سبز بهار، به زردیِ پاییز میرسیم! باید صبر کنیم، باید خانههامان را تا سبز شدن تمام شهر و آدمها، سبز نگه داریم.
ما سکوت و تنهاییِ این پیله را به شوق پروانه شدنمان به جان میخریم،
ما این بهار، جور دیگری سبز میشویم...
و میدانیم که روزهای خوب خواهند رسید، و میدانیم که پس از این تاریکی "آفتاب" انتظار ما را میکشد.
روزهای خوب خواهند رسیدند؛ باهم جشن آغوش و لبخند میگیریم... و همه خانواده در کنار هم!
در خانه میمانیم، در خانه میمانیم که سبز بمانیم...🌱
عکس رقیه سرخیل
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
این بهار، در خانه سبز میشویم، در خانه جوانه میزنیم، در خانه شکوفه میدهیم. این بهار را در خانه میمانیم و دعا میکنیم برای رسیدن روزهای خوب،
برای دوباره سبز شدن...
آگاهیم به اینکه بیرون از این خانه درختان شکوفه زدهاند، گنجشکها آواز میخوانند، پرستوها دنبال آشیانه میگردند، آگاهیم به اینکه زندگی ادامه دارد ولی ما بیرون از این خانه در دل سبز بهار، به زردیِ پاییز میرسیم! باید صبر کنیم، باید خانههامان را تا سبز شدن تمام شهر و آدمها، سبز نگه داریم.
ما سکوت و تنهاییِ این پیله را به شوق پروانه شدنمان به جان میخریم،
ما این بهار، جور دیگری سبز میشویم...
و میدانیم که روزهای خوب خواهند رسید، و میدانیم که پس از این تاریکی "آفتاب" انتظار ما را میکشد.
روزهای خوب خواهند رسیدند؛ باهم جشن آغوش و لبخند میگیریم... و همه خانواده در کنار هم!
در خانه میمانیم، در خانه میمانیم که سبز بمانیم...🌱
عکس رقیه سرخیل
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
زمین قبل و بعد از ویروس کرونا
شنیدم که در ونیز به خاطر کم شدن حجم بازدید کنندگان حیواناتی که از این شهر گریخته بودند مثل قو و یا دلفین و ماهی ها به کانالهای آب بازگشتند .
افسوس که ما آدمها با زمین خانه ی زیبای مان اینقدر نامهربان بودیم .
@adelehz
شنیدم که در ونیز به خاطر کم شدن حجم بازدید کنندگان حیواناتی که از این شهر گریخته بودند مثل قو و یا دلفین و ماهی ها به کانالهای آب بازگشتند .
افسوس که ما آدمها با زمین خانه ی زیبای مان اینقدر نامهربان بودیم .
@adelehz
گفت درختی به باد چند وزی باد گفت
باد بهاری کند گر چه تو پژمردهای
مولانای جان
راحله
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
باد بهاری کند گر چه تو پژمردهای
مولانای جان
راحله
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
من قول داده بودم تورا تا همیشه دوست داشته باشم.
تورا اگر پیرمردی با قدمهای لرزان شوی
پیرمردی که ممکن ست قرص ساعت ۳ظهرش را فراموش کند اما گلی که من دوست دارم را فراموش نخواهد کرد
پیرمردی که دلش حتی سر پیری برایم تنگ خواهد شد
من تورا اینگونه دوست خواهم داشت
تو چطور؟
#عادله_زمانی
@adelehz
تورا اگر پیرمردی با قدمهای لرزان شوی
پیرمردی که ممکن ست قرص ساعت ۳ظهرش را فراموش کند اما گلی که من دوست دارم را فراموش نخواهد کرد
پیرمردی که دلش حتی سر پیری برایم تنگ خواهد شد
من تورا اینگونه دوست خواهم داشت
تو چطور؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلمون تو این روزهای سخت به دیدن همین خوشگلی های دنیا خوشه
@adelehz
@adelehz
❤1
دلتنگی برای برگشتن به روزهایی که هرگز تصور نمی کردیم دلتنگ شان بشویم .
ما آدمهای ناسپاسی بودیم که خیال میکردیم آن همه خوشبختی حق مسلم مان ست و حالا که کوچکترین دلخوشی هایمان را هم از دست داده ایم سخت دستپاچه و لرزان شده ایم.
به روزهای خوب برخواهیم گشت ولی یادمان نرود سپاسگزار هرچه باشیم که داریم
#عادله_زمانی
@adelehz
ما آدمهای ناسپاسی بودیم که خیال میکردیم آن همه خوشبختی حق مسلم مان ست و حالا که کوچکترین دلخوشی هایمان را هم از دست داده ایم سخت دستپاچه و لرزان شده ایم.
به روزهای خوب برخواهیم گشت ولی یادمان نرود سپاسگزار هرچه باشیم که داریم
#عادله_زمانی
@adelehz