"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
در بی کسی هایم گم شده بودم. خدا را دیدم،
میوه امید تعارف کرد.


عکس از زهرا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
ای یار کجایی که در آغوش نه‌ای؟ ♥️

سعدی
@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
کلاسهای ساعت چهار
حال سرد پاییزی وقتی میان این درختان و خیابانهای ساکت قدم میزدم
وقتی با بهترین دوستانم تریاهای دانشکده ها را تست میکردیم .
استاد مهربان و صبور دانشکده ادبیات
صدای کلاغ های دانشگاه که هر غروب به خانه می آمدند
خنده هایی که جز در همان جا تکرار نشد
فندوق و کلاسهای خوب ساعت ۱۰ صبحش
من بهترین سالهای عمرم را در این خیابانها و میان برها گذراندم.
بهترین لحظه های زندگیم
چیزها و حس ها و خنده هایی که هرگز تکرار نشد
آدمهای مهربان و صادقی که دیگر جایی شبیه شان ندیدم
دغدغه های مهمی که این روزها خنده دار ست
من در میان پاییز و زمستان و بهار این خیابانها چیزی را جا گذاشتم که هرگز دوباره پیدا نشد...
#عادله_زمانی
کلیپ از محمد حسین سمندری مقدم
با تشکر از طیبه ی عزیزم به خاطر ارسال این کلیپ❤️
@adelehz
صبرکن...
شب در پناه حق
@adelehz
دنیا روزهای سختی و داره میگذرونه....
@adelehz
غنچه بادل گرفته گفت
زندگی ،لب زخنده بستن است
گوشه ای درون خود نشستن است
گل به خنده گفت
زندگی شکفتن است
با زبان سبز ،راز گفتن است

عکس فاطمه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
من همیشه به فرداها فکر میکنم.
دیروزها را مرور میکنم
و از خودم می پرسم فردا چه خواهد شد
دریغ از اینکه امروز را از دست می دهم
اینچنین ست که حس میکنم
متضرر خواهم ماند
#عادله_زمانی
@adelehz
عموم مردان وقتی عاشق می‌شوند تنها قسمتی از قلب و وجود خود را در اختیار زن محبوبشان می‌گذارند... بقیه را برای موفقیت‌ها و کسب قدرت‌ها و خودخواهی خود نگه می‌دارند.

رومن رولان
@adelehz
زندگی خالی نیست
مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست.
آری
تا شقایق هست، زندگی باید کرد

عکس از ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حال خوب چند ثانیه ای
از جنوب
برای بهترشدن حال ما در خانه مانده ها...
فیلم از دخترک دریا
@adelehz
صد جانِ ما ستاند و به یک بوسه وعده داد
بسیار بخش دلبرِ اندک‌پذیر ما

کمال خجندی

@adelehz
چای نوشیدن با تو چه اتفاق خوبی ست .
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
@adelehz
سلام خیلی خوشحالم که هنوز آدما گل ها رو دوست دارن و به نظرم تا وقتی هنوز گلها و گلدونا رو دوست داریم و نگهداری میکنیم یعنی امید هم وجود داره💚💚

دوساله که پدرمو ندارم دیگه ولی یادش همیشه بامنه❤️
یادمه هر وقت گلدوندامو آب می دادم لذت می بُرد و بهم میگفت:
تو خودت گلی گل واسه چته......

زهرا روستای سلطان آباد
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
فرزندم یک چیز را خوب بیاد بسپار
هیچ کس به تو تعهد نداده ست که تا ابد دوستت داشته باشد،به تو اهمیت دهد و برایش مهم باشی
ببین چه میکنی و چه رفتاری از خود نشان میدهی
به این امید مباش که هرچه کنی بازهم دوست داشته خواهی شد این حماقت بزرگی ست.
ناگهان به خودت می آیی و میبینی که حتی به اندازه یک بیگانه هم برایش مهم نیستی
#عادله_زمانی
@adelehz
🌱🌸
این بهار، در خانه سبز می‌شویم، در خانه جوانه می‌زنیم، در خانه شکوفه می‌دهیم. این بهار را در خانه می‌مانیم و دعا می‌کنیم برای رسیدن روزهای خوب،
برای دوباره سبز شدن...

آگاهیم به اینکه بیرون از این خانه درختان شکوفه زده‌اند، گنجشک‌ها آواز می‌خوانند، پرستوها دنبال آشیانه می‌گردند، آگاهیم به اینکه زندگی ادامه دارد ولی ما بیرون از این خانه در دل سبز بهار، به زردیِ پاییز می‌رسیم! باید صبر کنیم، باید خانه‌هامان را تا سبز شدن تمام شهر و آدم‌ها، سبز نگه داریم.

ما سکوت و تنهاییِ این پیله را به شوق پروانه شدن‌مان به جان می‌خریم،
ما این بهار، جور دیگری سبز می‌شویم...
و می‌دانیم که روزهای خوب خواهند رسید، و می‌دانیم که پس از این تاریکی "آفتاب" انتظار ما را می‌کشد.

روزهای خوب خواهند رسیدند؛ باهم جشن آغوش و لبخند می‌گیریم... و همه خانواده در کنار هم!
در خانه میمانیم، در خانه میمانیم که سبز بمانیم...🌱

عکس رقیه سرخیل
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
زمین قبل و بعد از ویروس کرونا
شنیدم که در ونیز به خاطر کم شدن حجم بازدید کنندگان حیواناتی که از این شهر گریخته بودند مثل قو و یا دلفین و ماهی ها به کانالهای آب بازگشتند .
افسوس که ما آدمها با زمین خانه ی زیبای مان اینقدر نامهربان بودیم .
@adelehz
اگه همچین کتابخونه ای بهم بدن تا ابد در قرطنیه میمونم :)
@adelehz
گفت درختی به باد چند وزی باد گفت
باد بهاری کند گر چه تو پژمرده‌ای

مولانای جان


راحله
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz