هراتفاق خوبی
با یک مهربانی آغازمیشود
فرقی ندارد که یک سلام گرم باشد
یا یک لبخندبی دلیل
برای اتفاقات خوب سرمایه زیادی لازم نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
با یک مهربانی آغازمیشود
فرقی ندارد که یک سلام گرم باشد
یا یک لبخندبی دلیل
برای اتفاقات خوب سرمایه زیادی لازم نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
+چیکار میکنی؟
+ ستاره هارو میشمارم
+ برای اینکه خوابت ببره؟؟
+نه برای اینکه ببینم ستاره ای کم نشده باشه😔
#عادله_زمانی
شب به آرامش وسکوت وسبک بالی🌙⭐️
@adelehz
+ ستاره هارو میشمارم
+ برای اینکه خوابت ببره؟؟
+نه برای اینکه ببینم ستاره ای کم نشده باشه😔
#عادله_زمانی
شب به آرامش وسکوت وسبک بالی🌙⭐️
@adelehz
هرصبح
پلکهایت
فصل جدیدی اززندگی را ورق میزند.
سطراول همیشه این باشد.
'خداباماست'
پس بخوانش بالبخند..❤️
@adelehz
پلکهایت
فصل جدیدی اززندگی را ورق میزند.
سطراول همیشه این باشد.
'خداباماست'
پس بخوانش بالبخند..❤️
@adelehz
سری دارم زسودای توپرشور
دلی درسینه ام چون مرده درگور
همی خواهم به بالینم بیایی
که باشم تا قیامت باتومحشور...
💌
@adelehz
دلی درسینه ام چون مرده درگور
همی خواهم به بالینم بیایی
که باشم تا قیامت باتومحشور...
💌
@adelehz
هرکس خوشبختی را به گونه ای تعبیرمیکند
یکی میگوید پول
یکی میگوید قدرت
یکی هم ازخانواده میگوید
ومن میگویم یک فنجان قهوه با تو
در خلوت ترین کافه خیابان❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی میگوید پول
یکی میگوید قدرت
یکی هم ازخانواده میگوید
ومن میگویم یک فنجان قهوه با تو
در خلوت ترین کافه خیابان❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
ما آدمها فارغ از سن شناسنامه ای مان
نیاز داریم گهگاهی کودک باشیم
لبخندبزنیم بارضایت ،بخوابیم باآرامش
وتکیه کنیم با اطمینان...
#عادله_زمانی
@adelehz
نیاز داریم گهگاهی کودک باشیم
لبخندبزنیم بارضایت ،بخوابیم باآرامش
وتکیه کنیم با اطمینان...
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب " ساعت پنج " ( یک دوست عزیز برام این موزیک وفرستادن شماهم برای دوستانتون بفرستید❤️)🎧🎼🌙⭐️🐚👇
خواب تنها جایست که میتوانم
بی بهانه بدون ترس و پایان ناپذیر ،دوستت داشته باشم
پس هرشبم پر ز خواب....
#عادله_زمانی
شب آرام❤️🌙⭐️🎀
@adelehz
بی بهانه بدون ترس و پایان ناپذیر ،دوستت داشته باشم
پس هرشبم پر ز خواب....
#عادله_زمانی
شب آرام❤️🌙⭐️🎀
@adelehz