"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
🖼سارا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دنیا و حال خوب و خوشش عاید شما
ما را برای شعر و غزل آفریده اند

مریم قهرمانلو
@adelehz
‏یک دانشمند اسپانیایی: شما ماهانه یک میلیون یورو به فوتبالیستها میدهید و ۱۸۰۰ یورو به یک محقق بیولوژی. اکنون که درمان می‌خواهید، نزد رونالدو و مسی بروید

حرف حساب جواب نداره :)

@adelehz
در این روزهای پر از غم امیدوار بودن کار سختیه چندین سال بود که پدرم سکته مغزی کرده بود بدون هیچ کلامی فقط نگاهم میکرد و لبخند میزد،نگاهش پر از حرف بود و من عاجز بودم از شنیدن صدای مهربانش،وقتی باهاش حرف میزدم فقط نگاه میکرد و من بغضم را میخوردم،توی دلم میگفتم خدای مهربانم فقط با معجزه تو میتوانم دوباره صدای پدرم را بشنوم.و در این روزهای پر از تکرار ،پر از درد ،پر از نا امیدی،انگار خدا میخواست معجزه های خودش را نشان دهد ،صدای گفتن لیلای بابا دوباره به گوشم رسید فکر کردم خوابم اما دوباره و چند باره شنیدم ،حالا میخوام بگم اندکی صبر سحر نزدیک است،با قاطعیت میگم سحر نزدیک است این روزهای پر از غم میرود به زودی زود...
#شما_فرستادین
لیلا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دوست متاهلم میگه برای این حد از زندگی مشترک آمادگی ندارم
به من گفتن صبح میره شب میاد 😢😄
@adelehz
زندگی سفر کوتاهی ست که ارزش جنگیدن دارد
جنگیدن برای بدست آوردن کسانی که دوستشان داری و یا چیزهایی
زندگی فرصت سفر کوتاهی ست ولی آنقدر لذت بخش ست که دلت نمی خواهد بود تمام شود
قدر زندگی را بدان
این طلیعه ی الهی ارزش زیادی دارد
میلیونها آدم آن زیر،زیر خاک خوابیده اند که آرزویشان این بود تا بتوانند فقط یک روز دیگر زندگی کنند.
#عادله_زمانی

عکس از فرانک
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
حال خوب ❤️ @adelehz
حقیقتا من برای این ضعف کردم😄😍
@adelehz
خدا برای هر روز ما درسی دارد
درس امروزش این ست که به خاک سیاه نگاه کن و ببین چه رنگهایی از درونش بیرون می کشم
پس به من اعتماد کن و جلو برو ...
#عادله_زمانی
عکس از عطیه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
ای لذّت شبانه!
بازآ که بی بهانه،
از تو پر است خانه،
حتی اگر نباشي...

حسین منزوی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرین روزهای اسفند است
از سرِ شاخِ این برهنه چنار
مرغکی با ترنمی بیدار
می‌زند نغمه
نیست معلومم
آخرین شِکوِه از زمستان است؛
یا نخستین ترانه ‌های بهار

شفیعی کدکنی

ریحانه
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
آدمها تا وقتی در این دنیا هستند عطر و بوی خاص خودشان را دارند. بعد از رفتن شان هم عطر و بوی شان کنار عزیزانشان باقی میماند.
خواه با یک شیشه عطر ، خواه با خاطره های شیرین و ....
مامان بزرگ من با گلدونهای قشنگش عطر و بوی خودش را تا ابد توی زندگیمان جا گذاشت..
گلدانش بوی بهار را توی خانه ی ما پخش کرده ست.. دلتنگشم 😢
نسترن
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
حال دلتون خوب
شب زیبا❤️
@adelehz
این گلدان های کوچک کاکتوس تنها گل های طبیعی هستن که من در خانه دارم. این ها رو یکی از دانشجوهای سابقم با اولین حقوقش برام هدیه آورد. خیلی دوستشان دارم چون نشانه ی قدرشناسی و عشق اند.
فکر می کنم این کوچک های زیبا این پیام رو دارند که صبر اوج احترام به حکمت خداست. روزهای سخت می گذرند. صبور باشیم. چون چیزهای خوب زمان می برند....

عکس از اورانوس
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
به تو گفتم:
گنجشکِ کوچکِ من باش
تا در بهارِ تو
من درختی پُرشکوفه شوم
و برف آب شد
شکوفه رقصید
آفتاب درآمد...

احمد شاملو
عکس از سونای
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سال موش امیدوارم سال خوبی باشه
خدا بزرگه❤️
@adelehz