مرا فراموش خواهی کرد در تلاطم روزهایت
می گذری و می روی
من اینجا که هستم ایستاده ام
روزی اما بین روزهایت یک اتفاق کوچک مرا بیادت می اندازد و اهی از میانه ی سینه ات بر می خیزد
شاید پشت سرت را نگاه کنی مرا هم شاید ببینی
اما فرصت دوباره عاشق شدن و معشوق شدن را
بعید میدانم...
#عادله_زمانی
@adelehz
می گذری و می روی
من اینجا که هستم ایستاده ام
روزی اما بین روزهایت یک اتفاق کوچک مرا بیادت می اندازد و اهی از میانه ی سینه ات بر می خیزد
شاید پشت سرت را نگاه کنی مرا هم شاید ببینی
اما فرصت دوباره عاشق شدن و معشوق شدن را
بعید میدانم...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این یه فروشگاه ست توی جورجیای آمریکا
مردم ترسیدن و برای فرار از قحطی احتمالی و بحران هجوم آوردن به فروشگاهها
ما سالها حسرت فرهنگ مردم غرب رو خوردیم اما میدونید واقعیت چیه؟
واقعیت اینه که ما مردم کشورهای جهان سومی بی فرهنگ نیستیم ما فقط سالها توی سختی و شرایط غیر عادی زندگی کردیم.
ولی بازهم خیلی وقتها این طور رفتار نکردیم
و با وجود سختی های همیشگی خیلی وقتها متواضعانه زندگی و جلو بردیم .
دفعه بعد اگر خواستیم به خودمون بگیم بی فرهنگ به شرایط زندگی مون نگاه کنیم اون وقت خواهیم فهمید که اتفاقا بسیار انسانهای نجیب و صبور و پرتحملی هستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
مردم ترسیدن و برای فرار از قحطی احتمالی و بحران هجوم آوردن به فروشگاهها
ما سالها حسرت فرهنگ مردم غرب رو خوردیم اما میدونید واقعیت چیه؟
واقعیت اینه که ما مردم کشورهای جهان سومی بی فرهنگ نیستیم ما فقط سالها توی سختی و شرایط غیر عادی زندگی کردیم.
ولی بازهم خیلی وقتها این طور رفتار نکردیم
و با وجود سختی های همیشگی خیلی وقتها متواضعانه زندگی و جلو بردیم .
دفعه بعد اگر خواستیم به خودمون بگیم بی فرهنگ به شرایط زندگی مون نگاه کنیم اون وقت خواهیم فهمید که اتفاقا بسیار انسانهای نجیب و صبور و پرتحملی هستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک دانشمند اسپانیایی: شما ماهانه یک میلیون یورو به فوتبالیستها میدهید و ۱۸۰۰ یورو به یک محقق بیولوژی. اکنون که درمان میخواهید، نزد رونالدو و مسی بروید
حرف حساب جواب نداره :)
@adelehz
حرف حساب جواب نداره :)
@adelehz
در این روزهای پر از غم امیدوار بودن کار سختیه چندین سال بود که پدرم سکته مغزی کرده بود بدون هیچ کلامی فقط نگاهم میکرد و لبخند میزد،نگاهش پر از حرف بود و من عاجز بودم از شنیدن صدای مهربانش،وقتی باهاش حرف میزدم فقط نگاه میکرد و من بغضم را میخوردم،توی دلم میگفتم خدای مهربانم فقط با معجزه تو میتوانم دوباره صدای پدرم را بشنوم.و در این روزهای پر از تکرار ،پر از درد ،پر از نا امیدی،انگار خدا میخواست معجزه های خودش را نشان دهد ،صدای گفتن لیلای بابا دوباره به گوشم رسید فکر کردم خوابم اما دوباره و چند باره شنیدم ،حالا میخوام بگم اندکی صبر سحر نزدیک است،با قاطعیت میگم سحر نزدیک است این روزهای پر از غم میرود به زودی زود...
#شما_فرستادین
لیلا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
#شما_فرستادین
لیلا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
زندگی سفر کوتاهی ست که ارزش جنگیدن دارد
جنگیدن برای بدست آوردن کسانی که دوستشان داری و یا چیزهایی
زندگی فرصت سفر کوتاهی ست ولی آنقدر لذت بخش ست که دلت نمی خواهد بود تمام شود
قدر زندگی را بدان
این طلیعه ی الهی ارزش زیادی دارد
میلیونها آدم آن زیر،زیر خاک خوابیده اند که آرزویشان این بود تا بتوانند فقط یک روز دیگر زندگی کنند.
#عادله_زمانی
عکس از فرانک
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
جنگیدن برای بدست آوردن کسانی که دوستشان داری و یا چیزهایی
زندگی فرصت سفر کوتاهی ست ولی آنقدر لذت بخش ست که دلت نمی خواهد بود تمام شود
قدر زندگی را بدان
این طلیعه ی الهی ارزش زیادی دارد
میلیونها آدم آن زیر،زیر خاک خوابیده اند که آرزویشان این بود تا بتوانند فقط یک روز دیگر زندگی کنند.
#عادله_زمانی
عکس از فرانک
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حال خوب ❤️
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
حال خوب ❤️ @adelehz
حقیقتا من برای این ضعف کردم😄😍
@adelehz
@adelehz
خدا برای هر روز ما درسی دارد
درس امروزش این ست که به خاک سیاه نگاه کن و ببین چه رنگهایی از درونش بیرون می کشم
پس به من اعتماد کن و جلو برو ...
#عادله_زمانی
عکس از عطیه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
درس امروزش این ست که به خاک سیاه نگاه کن و ببین چه رنگهایی از درونش بیرون می کشم
پس به من اعتماد کن و جلو برو ...
#عادله_زمانی
عکس از عطیه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرین روزهای اسفند است
از سرِ شاخِ این برهنه چنار
مرغکی با ترنمی بیدار
میزند نغمه
نیست معلومم
آخرین شِکوِه از زمستان است؛
یا نخستین ترانه های بهار
شفیعی کدکنی
ریحانه
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
از سرِ شاخِ این برهنه چنار
مرغکی با ترنمی بیدار
میزند نغمه
نیست معلومم
آخرین شِکوِه از زمستان است؛
یا نخستین ترانه های بهار
شفیعی کدکنی
ریحانه
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
آدمها تا وقتی در این دنیا هستند عطر و بوی خاص خودشان را دارند. بعد از رفتن شان هم عطر و بوی شان کنار عزیزانشان باقی میماند.
خواه با یک شیشه عطر ، خواه با خاطره های شیرین و ....
مامان بزرگ من با گلدونهای قشنگش عطر و بوی خودش را تا ابد توی زندگیمان جا گذاشت..
گلدانش بوی بهار را توی خانه ی ما پخش کرده ست.. دلتنگشم 😢
نسترن
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
خواه با یک شیشه عطر ، خواه با خاطره های شیرین و ....
مامان بزرگ من با گلدونهای قشنگش عطر و بوی خودش را تا ابد توی زندگیمان جا گذاشت..
گلدانش بوی بهار را توی خانه ی ما پخش کرده ست.. دلتنگشم 😢
نسترن
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz