مرا زشوق جناب بنفشه پر بکنید
برای نغمه سرایان بهار نزدیک است...
🌁طیبه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
برای نغمه سرایان بهار نزدیک است...
🌁طیبه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
عشق خاصیت های عجیبی دارد.اما عجیب ترین خاصیتش این است که یک شبه هزارسال بزرگترت میکند.انهایی که ازعشق برمیگردند دیگرهرگز ان ادم سابق نمی شوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
گل عقد
کسی با دستان خودش برای عزیزش آماده کرده ست .
چرا در کانال منتشر میکنم ؟ چون میخواهم یادمان نرود که لحظه های شاد بازهم اتفاق خواهند افتاد...
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
عکس از آمنه
@adelehz
کسی با دستان خودش برای عزیزش آماده کرده ست .
چرا در کانال منتشر میکنم ؟ چون میخواهم یادمان نرود که لحظه های شاد بازهم اتفاق خواهند افتاد...
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
عکس از آمنه
@adelehz
برادر !
کتابهایی را برای من بفرست که پایانی خوش داشته باشند؛
هواپیمایی به سلامت فرود میآید
جراح، لبخندزنان اتاق عمل را ترک میکند
پسر کور، بیناییاش را باز مییابد
عشاق، سرانجام یکدیگر را یافتند
عروسیای در پیش است
تشنگان به آب میرسند
و به نان و آزادی.
👤ناظم حکمت
@adelehz
کتابهایی را برای من بفرست که پایانی خوش داشته باشند؛
هواپیمایی به سلامت فرود میآید
جراح، لبخندزنان اتاق عمل را ترک میکند
پسر کور، بیناییاش را باز مییابد
عشاق، سرانجام یکدیگر را یافتند
عروسیای در پیش است
تشنگان به آب میرسند
و به نان و آزادی.
👤ناظم حکمت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حال این روزهای ما 😑
@adelehz
@adelehz
امشب این شمع وروشن
کردمبه نیابت سلامتی همه بیماران خصوصا بیماران کرونایی وسلامتی همه
مردم عزیز،ان شالله هیچوقت کسی سلامتی وارامششو از دست نده ودوباره
حال دل همه خوش باشه❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
کردمبه نیابت سلامتی همه بیماران خصوصا بیماران کرونایی وسلامتی همه
مردم عزیز،ان شالله هیچوقت کسی سلامتی وارامششو از دست نده ودوباره
حال دل همه خوش باشه❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
بارالها
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
عشق
دارویی قوی ست
باخاک سیاه و شاخه ای خشکیده هم میتوان از عشق غوغا بپا کرد .
کافیست بخواهی و شروع کنی
عشق را به خانه بیاور ...
#عادله_زمانی
🎆 لیلی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دارویی قوی ست
باخاک سیاه و شاخه ای خشکیده هم میتوان از عشق غوغا بپا کرد .
کافیست بخواهی و شروع کنی
عشق را به خانه بیاور ...
#عادله_زمانی
🎆 لیلی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آنقدر بلند بخند که دنیا دلش نیاید خنده ات را خاموش کند.خنده ات را بگذار نور خورشید باشد جهان را روشن کند جهان خودت را جهان اطرافیانت را بگذار هیچ خاموشی راه خنده ات را پیدا نکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
غم، هرگز عقب نمینشیند مگر آن که به عقب برانیاش، نمیگریزد مگر آن که بگریزانی اش، آرام نمیگیرد مگر آن که بیرحمانه سر کوبش کنی ...
نادر ابراهیمی
🎑رامونا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
نادر ابراهیمی
🎑رامونا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
بهلول وار فارغ از اندوهِ روزگار
خندیدهایم! ما به جهان یا جهان به ما...
فاضل نظری
🎑مریم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
خندیدهایم! ما به جهان یا جهان به ما...
فاضل نظری
🎑مریم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
من هم روزی خواهم مرد
مثل همه ی مردم دنیا
قلبی که به زیر خاک خواهد رفت .
اما میدانی شاید
فرقی میان قلب من و دیگران باشد
فرقی خاص برای خودم و چیزی عادی برای دیگران
فرق قلب من با قلبهای دیگر در این خواهد بود که گوشه ای از قلب من روزگاری خانه ی تو بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل همه ی مردم دنیا
قلبی که به زیر خاک خواهد رفت .
اما میدانی شاید
فرقی میان قلب من و دیگران باشد
فرقی خاص برای خودم و چیزی عادی برای دیگران
فرق قلب من با قلبهای دیگر در این خواهد بود که گوشه ای از قلب من روزگاری خانه ی تو بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
به من از روزهای خوب بگو از رویاهای آبی از فرداهای درخشان
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
📷پریزاد سلیمی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
📷پریزاد سلیمی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
در قرنطینه ام
اما هنوز فرصت دارم ببینم ، بخوانم ، برقصم
هنوز میتوانم صدای عزیزانم را بشنوم...
در قرنطینه ام
رفتن ها و آمدن های جسمم محدود شد اما
ذهنم راڪدام ویروس میتواند محدود ڪند ؟
رویایم زنجیر میان ڪدام دیوار است؟
من زنده ام
نفس میڪشم
میخندم!
و میدانم
برای من
برای تو
برای هرڪه دلگیر از جبر روزگار است خدا وعده های خوب داده....
عکس از کوثر
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
اما هنوز فرصت دارم ببینم ، بخوانم ، برقصم
هنوز میتوانم صدای عزیزانم را بشنوم...
در قرنطینه ام
رفتن ها و آمدن های جسمم محدود شد اما
ذهنم راڪدام ویروس میتواند محدود ڪند ؟
رویایم زنجیر میان ڪدام دیوار است؟
من زنده ام
نفس میڪشم
میخندم!
و میدانم
برای من
برای تو
برای هرڪه دلگیر از جبر روزگار است خدا وعده های خوب داده....
عکس از کوثر
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
امسال اگر کسی دچار سانحه بشه در جشن چهارشنبه سوری و راهی بیمارستان بشه احتمال ابتلا به کرونا در اون شخص و باطبع انتقالش به خانواده زیاد میشه
بنابراین برای سلامت خود و خانواده ی خودمون که شده بشینیم تو خونه
@adelehz
بنابراین برای سلامت خود و خانواده ی خودمون که شده بشینیم تو خونه
@adelehz
مرا فراموش خواهی کرد در تلاطم روزهایت
می گذری و می روی
من اینجا که هستم ایستاده ام
روزی اما بین روزهایت یک اتفاق کوچک مرا بیادت می اندازد و اهی از میانه ی سینه ات بر می خیزد
شاید پشت سرت را نگاه کنی مرا هم شاید ببینی
اما فرصت دوباره عاشق شدن و معشوق شدن را
بعید میدانم...
#عادله_زمانی
@adelehz
می گذری و می روی
من اینجا که هستم ایستاده ام
روزی اما بین روزهایت یک اتفاق کوچک مرا بیادت می اندازد و اهی از میانه ی سینه ات بر می خیزد
شاید پشت سرت را نگاه کنی مرا هم شاید ببینی
اما فرصت دوباره عاشق شدن و معشوق شدن را
بعید میدانم...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این یه فروشگاه ست توی جورجیای آمریکا
مردم ترسیدن و برای فرار از قحطی احتمالی و بحران هجوم آوردن به فروشگاهها
ما سالها حسرت فرهنگ مردم غرب رو خوردیم اما میدونید واقعیت چیه؟
واقعیت اینه که ما مردم کشورهای جهان سومی بی فرهنگ نیستیم ما فقط سالها توی سختی و شرایط غیر عادی زندگی کردیم.
ولی بازهم خیلی وقتها این طور رفتار نکردیم
و با وجود سختی های همیشگی خیلی وقتها متواضعانه زندگی و جلو بردیم .
دفعه بعد اگر خواستیم به خودمون بگیم بی فرهنگ به شرایط زندگی مون نگاه کنیم اون وقت خواهیم فهمید که اتفاقا بسیار انسانهای نجیب و صبور و پرتحملی هستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
مردم ترسیدن و برای فرار از قحطی احتمالی و بحران هجوم آوردن به فروشگاهها
ما سالها حسرت فرهنگ مردم غرب رو خوردیم اما میدونید واقعیت چیه؟
واقعیت اینه که ما مردم کشورهای جهان سومی بی فرهنگ نیستیم ما فقط سالها توی سختی و شرایط غیر عادی زندگی کردیم.
ولی بازهم خیلی وقتها این طور رفتار نکردیم
و با وجود سختی های همیشگی خیلی وقتها متواضعانه زندگی و جلو بردیم .
دفعه بعد اگر خواستیم به خودمون بگیم بی فرهنگ به شرایط زندگی مون نگاه کنیم اون وقت خواهیم فهمید که اتفاقا بسیار انسانهای نجیب و صبور و پرتحملی هستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz