Amirabbas Golab - Erfan ( امیر عباس گلاب - عرفان )
خوشا به حالِ گیاهان که عاشق نورند
و دست منبسط نور
روی شانه آنهاست
"سهراب سپهری"
🖼اعظم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
و دست منبسط نور
روی شانه آنهاست
"سهراب سپهری"
🖼اعظم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
افراد شاد عموما بخشندهتر، دلسوزتر و بلندنظرترند و نسبت به افراد غمگین، از کنترل بیشتری برخوردارند و تحملشان در مقابل ناامیدی بیشتر است. درحالیکه افراد غمگین، اغلب طرد شده، پرخاشگر، متخاصم و خود محورند.
اسکار وایلد میگوید:
"کسی که آدم خوبی است، همیشه شاد نیست، اما کسی که شاد است، همیشه خوب است."
گریچن رابین
@adelehz
اسکار وایلد میگوید:
"کسی که آدم خوبی است، همیشه شاد نیست، اما کسی که شاد است، همیشه خوب است."
گریچن رابین
@adelehz
نذر کردم گر از این غم به درآیم روزی
تا در میکده شادان و غزل خوان بروم
🌁بهار
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
تا در میکده شادان و غزل خوان بروم
🌁بهار
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یک روز خواهدامد که دیگرهیچ چیز مهم نیست.نه غصه فرداست ونه غم دیروز نه دلواپسی اگربشود،اگرنشودو نه دلهره اتفاقهای نیافتاده. ودقیقاازهمان روزاست که میتوان گفت مابلاخره یادگرفتیم زندگی کنیم.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
ویروس کرونا آمد تا بفهماند؛
انسانِ مدرن عصر ماشینیسم، گمان میکرد با قدرت متکی به علم خود میتواند سلطه گری کند و بر طبیعت فائق آید و بدون الله متعال ، عالم را بچرخاند. حالا چقدر انسانِ عصر تکنولوژی به ضعف خود پیمیبرد؟؟
آیا این انسان مغرور تصور میکرد که روزی یک موجود میکروسکوپی تمام زندگیش را زیر و رو کند؟؟
ویروس کرونا آمد تا بفهماند: « وَخُلِقَ الْإِنسَانُ ضَعِيفًا » انسان ضعیف آفریده شده است.
وحشت و ضعف جامعه بشری را ببینیم
و یا آن آیه ی قرآن بیفتیم که
« يَا أَيُّهَا الْإِنْسَانُ مَا غَرَّكَ بِرَبِّكَ الْكَرِيمِ »
ای انسان ، چه باعث شد که به خدای کریم بزرگوار خود مغرور گشتی......
@adelehz
انسانِ مدرن عصر ماشینیسم، گمان میکرد با قدرت متکی به علم خود میتواند سلطه گری کند و بر طبیعت فائق آید و بدون الله متعال ، عالم را بچرخاند. حالا چقدر انسانِ عصر تکنولوژی به ضعف خود پیمیبرد؟؟
آیا این انسان مغرور تصور میکرد که روزی یک موجود میکروسکوپی تمام زندگیش را زیر و رو کند؟؟
ویروس کرونا آمد تا بفهماند: « وَخُلِقَ الْإِنسَانُ ضَعِيفًا » انسان ضعیف آفریده شده است.
وحشت و ضعف جامعه بشری را ببینیم
و یا آن آیه ی قرآن بیفتیم که
« يَا أَيُّهَا الْإِنْسَانُ مَا غَرَّكَ بِرَبِّكَ الْكَرِيمِ »
ای انسان ، چه باعث شد که به خدای کریم بزرگوار خود مغرور گشتی......
@adelehz
مرا زشوق جناب بنفشه پر بکنید
برای نغمه سرایان بهار نزدیک است...
🌁طیبه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
برای نغمه سرایان بهار نزدیک است...
🌁طیبه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
عشق خاصیت های عجیبی دارد.اما عجیب ترین خاصیتش این است که یک شبه هزارسال بزرگترت میکند.انهایی که ازعشق برمیگردند دیگرهرگز ان ادم سابق نمی شوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
گل عقد
کسی با دستان خودش برای عزیزش آماده کرده ست .
چرا در کانال منتشر میکنم ؟ چون میخواهم یادمان نرود که لحظه های شاد بازهم اتفاق خواهند افتاد...
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
عکس از آمنه
@adelehz
کسی با دستان خودش برای عزیزش آماده کرده ست .
چرا در کانال منتشر میکنم ؟ چون میخواهم یادمان نرود که لحظه های شاد بازهم اتفاق خواهند افتاد...
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
عکس از آمنه
@adelehz
برادر !
کتابهایی را برای من بفرست که پایانی خوش داشته باشند؛
هواپیمایی به سلامت فرود میآید
جراح، لبخندزنان اتاق عمل را ترک میکند
پسر کور، بیناییاش را باز مییابد
عشاق، سرانجام یکدیگر را یافتند
عروسیای در پیش است
تشنگان به آب میرسند
و به نان و آزادی.
👤ناظم حکمت
@adelehz
کتابهایی را برای من بفرست که پایانی خوش داشته باشند؛
هواپیمایی به سلامت فرود میآید
جراح، لبخندزنان اتاق عمل را ترک میکند
پسر کور، بیناییاش را باز مییابد
عشاق، سرانجام یکدیگر را یافتند
عروسیای در پیش است
تشنگان به آب میرسند
و به نان و آزادی.
👤ناظم حکمت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حال این روزهای ما 😑
@adelehz
@adelehz
امشب این شمع وروشن
کردمبه نیابت سلامتی همه بیماران خصوصا بیماران کرونایی وسلامتی همه
مردم عزیز،ان شالله هیچوقت کسی سلامتی وارامششو از دست نده ودوباره
حال دل همه خوش باشه❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
کردمبه نیابت سلامتی همه بیماران خصوصا بیماران کرونایی وسلامتی همه
مردم عزیز،ان شالله هیچوقت کسی سلامتی وارامششو از دست نده ودوباره
حال دل همه خوش باشه❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
بارالها
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها
آمین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
عشق
دارویی قوی ست
باخاک سیاه و شاخه ای خشکیده هم میتوان از عشق غوغا بپا کرد .
کافیست بخواهی و شروع کنی
عشق را به خانه بیاور ...
#عادله_زمانی
🎆 لیلی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دارویی قوی ست
باخاک سیاه و شاخه ای خشکیده هم میتوان از عشق غوغا بپا کرد .
کافیست بخواهی و شروع کنی
عشق را به خانه بیاور ...
#عادله_زمانی
🎆 لیلی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آنقدر بلند بخند که دنیا دلش نیاید خنده ات را خاموش کند.خنده ات را بگذار نور خورشید باشد جهان را روشن کند جهان خودت را جهان اطرافیانت را بگذار هیچ خاموشی راه خنده ات را پیدا نکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
غم، هرگز عقب نمینشیند مگر آن که به عقب برانیاش، نمیگریزد مگر آن که بگریزانی اش، آرام نمیگیرد مگر آن که بیرحمانه سر کوبش کنی ...
نادر ابراهیمی
🎑رامونا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
نادر ابراهیمی
🎑رامونا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
بهلول وار فارغ از اندوهِ روزگار
خندیدهایم! ما به جهان یا جهان به ما...
فاضل نظری
🎑مریم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
خندیدهایم! ما به جهان یا جهان به ما...
فاضل نظری
🎑مریم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
من هم روزی خواهم مرد
مثل همه ی مردم دنیا
قلبی که به زیر خاک خواهد رفت .
اما میدانی شاید
فرقی میان قلب من و دیگران باشد
فرقی خاص برای خودم و چیزی عادی برای دیگران
فرق قلب من با قلبهای دیگر در این خواهد بود که گوشه ای از قلب من روزگاری خانه ی تو بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل همه ی مردم دنیا
قلبی که به زیر خاک خواهد رفت .
اما میدانی شاید
فرقی میان قلب من و دیگران باشد
فرقی خاص برای خودم و چیزی عادی برای دیگران
فرق قلب من با قلبهای دیگر در این خواهد بود که گوشه ای از قلب من روزگاری خانه ی تو بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
به من از روزهای خوب بگو از رویاهای آبی از فرداهای درخشان
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
📷پریزاد سلیمی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
📷پریزاد سلیمی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz