اسمان وقف نگاهت گل من
چشم من مانده براهت گل من
هرکجابودی وهرجا هستی
که خدا پشت وپناهت گل من..
شب خوش⭐️⭐️
@adelehz
چشم من مانده براهت گل من
هرکجابودی وهرجا هستی
که خدا پشت وپناهت گل من..
شب خوش⭐️⭐️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه قرارباشه دریک جزیره
تنها باشم و فقط اجازه داشته باشم
یه چیز وباخودمم ببرم
من حتما این و میبرم 😍💋❤️😊
#تپلی_خوردنی
@adekehz
تنها باشم و فقط اجازه داشته باشم
یه چیز وباخودمم ببرم
من حتما این و میبرم 😍💋❤️😊
#تپلی_خوردنی
@adekehz
مانده ام چرا
سازمان ملل تورا محکوم نمیکند
باان سلاح های کشتارجمعی
که روی صورتت زیرابروهایت
داری!
#عادله_زمانی
@adelehz
سازمان ملل تورا محکوم نمیکند
باان سلاح های کشتارجمعی
که روی صورتت زیرابروهایت
داری!
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه یه نفرمهربون اینقدر به من محبت داره
که بااین حال ناخوش کانال و دنبال میکنه یعنی خداوندبه من خیلی محبت داره که چنین ادمهایی رو سر راهم گذاشته .
باارزوی بهبودی برای این عزیزدل من❤️❤️❤️💋
@adelehz
که بااین حال ناخوش کانال و دنبال میکنه یعنی خداوندبه من خیلی محبت داره که چنین ادمهایی رو سر راهم گذاشته .
باارزوی بهبودی برای این عزیزدل من❤️❤️❤️💋
@adelehz
❤1
هر پنجشنبه رفتگانت را به یاد آر
یادی هم از من کن که از یاد تو رفتم
@adelehz
غروب پنجشنبه ❤️یاد همه رفتگانمون بخیر
یادی هم از من کن که از یاد تو رفتم
@adelehz
غروب پنجشنبه ❤️یاد همه رفتگانمون بخیر
منتظرت نشسته ام
تواین همه کار ناتمام داری ومن...
من یکی ازآنها نیستم..
زودتربیا..
شایدخودت ندانی ..
اما ممکن است روزی بیایی
ومن رفته باشم..بیازودتر
تااین راه مرا مسافرنکرده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
تواین همه کار ناتمام داری ومن...
من یکی ازآنها نیستم..
زودتربیا..
شایدخودت ندانی ..
اما ممکن است روزی بیایی
ومن رفته باشم..بیازودتر
تااین راه مرا مسافرنکرده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب را باید باعشق گذراند..
یادرآغوش آنانکه دوستمان دارند.
یادرآغوش خیال آنانکه دوستشان داریم.
#عادله_زمانی
شب زیبا💋
@adelehz
یادرآغوش آنانکه دوستمان دارند.
یادرآغوش خیال آنانکه دوستشان داریم.
#عادله_زمانی
شب زیبا💋
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روز جمعه رو حداقل اینجوری نگذرونید😅!!
برید بیرون توی طبیعت دنیای واقعی و کشف کنید ❤️..به جای دنیای مجازی
@adelehz
برید بیرون توی طبیعت دنیای واقعی و کشف کنید ❤️..به جای دنیای مجازی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایی که مرا آفرید تورا هم خلق کرد..چرا باید مرا دوست داشته باشد و تورا نه؟؟؟
پ.ن سگی که به همراه توله هایش از آوارگی نجات یافته واشک میریزد😔
@adelehz
پ.ن سگی که به همراه توله هایش از آوارگی نجات یافته واشک میریزد😔
@adelehz
موزیک شب قطعه بی نظیر گل نازم ازفریدون آسرایی 🎼🎧❤️ گل نازم ..توبا من مهربون باش 😔 @adelehz