"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
موزیک شب قطعه بسیار زیبای گلپوش ازامید
🌺🌙🐚🎼💤🍂
@adelehz
اسمان وقف نگاهت گل من
چشم من مانده براهت گل من
هرکجابودی وهرجا هستی
که خدا پشت وپناهت گل من..
شب خوش⭐️⭐️
@adelehz
نگاه کن ،
تو می دَمی و
آفتاب می شود ...

#فروغ_فرخزاد
@adelehz
صبح به برکت 🍞🍯
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه قرارباشه دریک جزیره
تنها باشم و فقط اجازه داشته باشم
یه چیز وباخودمم ببرم
من حتما این و میبرم 😍💋❤️😊
#تپلی_خوردنی
@adekehz
مانده ام چرا
سازمان ملل تورا محکوم نمیکند
باان سلاح های کشتارجمعی
که روی صورتت زیرابروهایت
داری!
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه یه نفرمهربون اینقدر به من محبت داره
که بااین حال ناخوش کانال و دنبال میکنه یعنی خداوندبه من خیلی محبت داره که چنین ادمهایی رو سر راهم گذاشته .
باارزوی بهبودی برای این عزیزدل من❤️❤️❤️💋
@adelehz
1
عشق جان ست

عشقِ تو جان تر ...


#مولانا
@adelehz
شب
پراز ارامش
دلخوشی
رویاهای سبک و خوش عطر و رنگی❤️❤️❤️
@adelehz
هر پنجشنبه رفتگانت را به یاد آر
یادی هم از من کن که از یاد تو رفتم

@adelehz
غروب پنجشنبه ❤️یاد همه رفتگانمون بخیر
چه کوچه قشنگی😇😊
مقصدهمه شعرهای شاعرا همینجاست🎈
@adelehz
منتظرت نشسته ام
تواین همه کار ناتمام داری ومن...
من یکی ازآنها نیستم..
زودتربیا..
شایدخودت ندانی ..
اما ممکن است روزی بیایی
ومن رفته باشم..بیازودتر
تااین راه مرا مسافرنکرده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب را باید باعشق گذراند..
یادرآغوش آنانکه دوستمان دارند.
یادرآغوش خیال آنانکه دوستشان داریم.
#عادله_زمانی
شب زیبا💋
@adelehz
طلوع کن در این خانه
این شب بیش از حد
طولانی شده است!
#عادله_زمانی
صبح جمعه تون بخیر ❤️💋
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روز جمعه رو حداقل اینجوری نگذرونید😅!!
برید بیرون توی طبیعت دنیای واقعی و کشف کنید ❤️..به جای دنیای مجازی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایی که مرا آفرید تورا هم خلق کرد..چرا باید مرا دوست داشته باشد و تورا نه؟؟؟
پ.ن سگی که به همراه توله هایش از آوارگی نجات یافته واشک میریزد😔
@adelehz
روزهای زیادیست که ندیده امت خدایا
یک بار در این زندگی من طلوع کن
سخت دلگیرم 😔
@adelehz
شاید یک روزی
یک جایی
درلحظه ای که دل آدم
هزارتکه ی شکسته باشد.
او به داد برسد...
@adelehz
موزیک شب قطعه بی نظیر گل نازم ازفریدون آسرایی 🎼🎧❤️ گل نازم ..توبا من مهربون باش 😔 @adelehz