"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
رویای دخترونه😄
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ زنی را
نباید کم دوست داشت
یک زن را
یا باید دیوانه وار دوست داشت
یا اصلا دوست نداشت
کم دوست داشته شدن
برای زن ها مرگبار است...

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما توی زندگی به چنین دوستی نیاز داریم
@adelehz
با آزادی،
با کتاب،
گل و ماه کیست
که نتواند خوشبخت باشد ؟!

اسکار وایلد

عکس سارینا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
این سبزه ی نارنج امثال منه ک خودم کاشتمشون
ی گلدونشو دادم به کسی ک دوسش دارم ، یکیشم نگه داشتم برای خودم

میخوام چند ماه دیگه ازش بخوام ک تو حیاط ویلاش بکاره

نمیدونم برای هم میمونیم همیشه یا نه ، اما دلم میخاد این درختهای نارنج رو از من داشته باشه ، چه باشم تو زندگیش و چه نباشم ...❤️

کاشکی خوشبختی مون باهم باشه و بمونیم واسه هم

اونوقت بعد چند سال ، وقتی هردومون کنار درخت نارنج مون ( ک اسمشو میذاریم بهار ) ایستادیم ، من این کانال شما و پیامم رو بهش نشون میدم ، و بهش میگم چقدر دوسش داشتم و دارم


تا یار چه خواهد و میلش به که باشد ❤️😊


🖼زهرا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
بگذار یک راز مهم را بتو بگویم
من از آدمهای نصفه و نیمه متنفرم.
از آدمهایی که همیشه نباشند،گاهی بیایند و سپس بروند گاهی باشند و گاهی نباشند متنفرم.
از آدمهای نسیه از آدمهای رفیق دیروز و آشنای امروز متنفرم.
اگر به سراغم می آیی با تمامت بیا
وگرنه من آدم منتظر یک شخص نصفه و نیمه بودن،نیستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
الهی به‌حرمت ذاتی که تو آنی
به‌حرمت صفاتی که چنانی
و به‌حرمت نامی که تو دانی
به‌فریاد رس که می‌توانی

پیرهرات
شب زیبا
@adelehz
دلخوش باش
به باریکه‌‌ی نوری که از بین چین‌های پرده،
روی تخت تابیده
به کتاب نیمه‌کاره‌ی روی میز...
به داغی فنجانت در هوای سرد
دلخوش باش؛
به دو صندلی که هنوز روبه‌رو‌ی هم‌اند
به تنظیم کردن زنگ ساعت برای صبح فردا...
به دفترچه‌ی کوچکی
که رویاهایت را نگه‌ میدارد!
که معنی همین ریزریز های ساده
شاید
"زندگی ادامه دارد" باشد...
مژده خردمندان
🏞تکتم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
بهار که بیاید
گلی خواهم چید از همان هایی که زمستان گذشته بذرشان را کاشته بودم .
بر گیسوان خواهم آویخت
به دیدار دلم خواهم رفت و خواهم گفت
که مرا ببخش اگر مثل یک گل از تو مواظبت نکردم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشبختی درونی است نه بیرونی،
از این رو به آن چه هستیم
بستگی دارد،
نه آن چه داریم.

🖼غلام نجاتی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره

@adelehz
🔸۵ استان، طی ۲۴ ساعت گذشته «کرونا» نداشتند

🔹در استان‌های گلستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته آمار موارد جدید ابتلا به کرونا به صفر رسیده است.
🔹مردم این استان‌ها با رعایت خودقرنطینگی خانگی و توجه به مسائل بهداشتی توانستند طی ۲۴ گذشته زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند./فارس


لطفا لطفا رعایت کنیم و در خانه بمانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نترس
هرگز نترس قایقِ من!
موجی که غرق نکند
بالاترمان می‌برد

معین دهاز
#شما_فرستادین
@adelehz
من هرگز نمی گویم که در هیچ لحظه یی از این سفر دشوار ، گرفتار ناامیدی نباید شد . من می گویم:
به امید بازگردیم . قبل از آن که ناامیدی ، نابودمان کند ...

نادر ابراهیمی

🖼سامانتا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دستکش ها و ماسک های استفاده شده رو در معابر رها نکنید .
رفتگران گناهی ندارند
فهم این موضوع کار سختی نیست
@adelehz
تا توانی دفع غم از چهره ی غمناک کن
در جهان گریاندن آسان است، اشکی پاک کن
@adelehz
و خداوند وقتی گل را آفرید
یحتمل لبخند زد ...
#عادله_زمانی
🖼آزاده اکبرزاده
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
و تو خوب باش بی توجه به دیگران
خوبی نوری ست که در اتاق آیینه تابیده میشود هرکجای اتاق که ایستاده باشی
نور به تو برخواهد گشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM