صبور باش
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نميافتد!
عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نميافتد!
عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
در این روزهای خانه نشینی و قرنطینه با اون که ما یادمون رفته ولی بهار در حال نزدیک شدنه... خواستم دعوت تون کنم به چالش #گل_من از گلها و گیاهانی که توی خونه دارید عکس بگیرید و بفرستید به این ایدی @aydel7 تا عکسها رو در کانال منتشر کنیم و کلی انرژی مثبت و رنگارنگ…
چه گلهای زیبایی میفرستین
عین خودتون😍
همه ی پیام ها رو جواب میدم ممنونم از استقبال تون از چالش
@adelehz
عین خودتون😍
همه ی پیام ها رو جواب میدم ممنونم از استقبال تون از چالش
@adelehz
Forwarded from | جانانِ مَن |
سرما اگر غلاف کند تازیانه را
غرق شکوفه میکنی ای عشق، خانه را
حسین منزوی
عکس ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
غرق شکوفه میکنی ای عشق، خانه را
حسین منزوی
عکس ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
اگر از شیوع کرونا خیلی ترسیدید و فکر میکنید ممکن ست دیگر زندگی تان به حالت عادی برنگردد
لازم ست به شما خاطر نشان کنم .که دنیا بعد از حمله ی چنگیزمغول،اسکندر،جنگهای جهانی اول و دوم
انواع و اقسام جنگهای منطقه ای
شیوع طاعون،وبا،سل،جذام و صدها بیماری کوچک و بزرگ دیگر
فوران آتش فشانهای بزرگ،سونامی های وسیع،زلزله های ۹ ریشتری و خیلی چیزهای دیگر همچنان به زندگی ادامه داده ست .
بعد از تمام این چیزها،نوزادن زیادی متولد شدند و عروسی های بسیاری سر گرفت و بسیاری در کنکور قبول شدند و کار پیدا کردند و زندگی کردند بله نترسید و باور کنید که بزودی روزهای آرام تری خواهد آمد .باور کنید
#عادله_زمانی
@adelehz
لازم ست به شما خاطر نشان کنم .که دنیا بعد از حمله ی چنگیزمغول،اسکندر،جنگهای جهانی اول و دوم
انواع و اقسام جنگهای منطقه ای
شیوع طاعون،وبا،سل،جذام و صدها بیماری کوچک و بزرگ دیگر
فوران آتش فشانهای بزرگ،سونامی های وسیع،زلزله های ۹ ریشتری و خیلی چیزهای دیگر همچنان به زندگی ادامه داده ست .
بعد از تمام این چیزها،نوزادن زیادی متولد شدند و عروسی های بسیاری سر گرفت و بسیاری در کنکور قبول شدند و کار پیدا کردند و زندگی کردند بله نترسید و باور کنید که بزودی روزهای آرام تری خواهد آمد .باور کنید
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ زنی را
نباید کم دوست داشت
یک زن را
یا باید دیوانه وار دوست داشت
یا اصلا دوست نداشت
کم دوست داشته شدن
برای زن ها مرگبار است...
@adelehz
نباید کم دوست داشت
یک زن را
یا باید دیوانه وار دوست داشت
یا اصلا دوست نداشت
کم دوست داشته شدن
برای زن ها مرگبار است...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما توی زندگی به چنین دوستی نیاز داریم
@adelehz
@adelehz
با آزادی،
با کتاب،
گل و ماه کیست
که نتواند خوشبخت باشد ؟!
اسکار وایلد
عکس سارینا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
با کتاب،
گل و ماه کیست
که نتواند خوشبخت باشد ؟!
اسکار وایلد
عکس سارینا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
این سبزه ی نارنج امثال منه ک خودم کاشتمشون
ی گلدونشو دادم به کسی ک دوسش دارم ، یکیشم نگه داشتم برای خودم
میخوام چند ماه دیگه ازش بخوام ک تو حیاط ویلاش بکاره
نمیدونم برای هم میمونیم همیشه یا نه ، اما دلم میخاد این درختهای نارنج رو از من داشته باشه ، چه باشم تو زندگیش و چه نباشم ...❤️
کاشکی خوشبختی مون باهم باشه و بمونیم واسه هم
اونوقت بعد چند سال ، وقتی هردومون کنار درخت نارنج مون ( ک اسمشو میذاریم بهار ) ایستادیم ، من این کانال شما و پیامم رو بهش نشون میدم ، و بهش میگم چقدر دوسش داشتم و دارم
تا یار چه خواهد و میلش به که باشد ❤️😊
🖼زهرا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
ی گلدونشو دادم به کسی ک دوسش دارم ، یکیشم نگه داشتم برای خودم
میخوام چند ماه دیگه ازش بخوام ک تو حیاط ویلاش بکاره
نمیدونم برای هم میمونیم همیشه یا نه ، اما دلم میخاد این درختهای نارنج رو از من داشته باشه ، چه باشم تو زندگیش و چه نباشم ...❤️
کاشکی خوشبختی مون باهم باشه و بمونیم واسه هم
اونوقت بعد چند سال ، وقتی هردومون کنار درخت نارنج مون ( ک اسمشو میذاریم بهار ) ایستادیم ، من این کانال شما و پیامم رو بهش نشون میدم ، و بهش میگم چقدر دوسش داشتم و دارم
تا یار چه خواهد و میلش به که باشد ❤️😊
🖼زهرا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
این سبزه ی نارنج امثال منه ک خودم کاشتمشون ی گلدونشو دادم به کسی ک دوسش دارم ، یکیشم نگه داشتم برای خودم میخوام چند ماه دیگه ازش بخوام ک تو حیاط ویلاش بکاره نمیدونم برای هم میمونیم همیشه یا نه ، اما دلم میخاد این درختهای نارنج رو از من داشته باشه ، چه…
چه حال قشنگی داشت این پیام😊
@adelehz
@adelehz
بگذار یک راز مهم را بتو بگویم
من از آدمهای نصفه و نیمه متنفرم.
از آدمهایی که همیشه نباشند،گاهی بیایند و سپس بروند گاهی باشند و گاهی نباشند متنفرم.
از آدمهای نسیه از آدمهای رفیق دیروز و آشنای امروز متنفرم.
اگر به سراغم می آیی با تمامت بیا
وگرنه من آدم منتظر یک شخص نصفه و نیمه بودن،نیستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
من از آدمهای نصفه و نیمه متنفرم.
از آدمهایی که همیشه نباشند،گاهی بیایند و سپس بروند گاهی باشند و گاهی نباشند متنفرم.
از آدمهای نسیه از آدمهای رفیق دیروز و آشنای امروز متنفرم.
اگر به سراغم می آیی با تمامت بیا
وگرنه من آدم منتظر یک شخص نصفه و نیمه بودن،نیستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
الهی بهحرمت ذاتی که تو آنی
بهحرمت صفاتی که چنانی
و بهحرمت نامی که تو دانی
بهفریاد رس که میتوانی
پیرهرات
شب زیبا
@adelehz
بهحرمت صفاتی که چنانی
و بهحرمت نامی که تو دانی
بهفریاد رس که میتوانی
پیرهرات
شب زیبا
@adelehz
دلخوش باش
به باریکهی نوری که از بین چینهای پرده،
روی تخت تابیده
به کتاب نیمهکارهی روی میز...
به داغی فنجانت در هوای سرد
دلخوش باش؛
به دو صندلی که هنوز روبهروی هماند
به تنظیم کردن زنگ ساعت برای صبح فردا...
به دفترچهی کوچکی
که رویاهایت را نگه میدارد!
که معنی همین ریزریز های ساده
شاید
"زندگی ادامه دارد" باشد...
مژده خردمندان
🏞تکتم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
به باریکهی نوری که از بین چینهای پرده،
روی تخت تابیده
به کتاب نیمهکارهی روی میز...
به داغی فنجانت در هوای سرد
دلخوش باش؛
به دو صندلی که هنوز روبهروی هماند
به تنظیم کردن زنگ ساعت برای صبح فردا...
به دفترچهی کوچکی
که رویاهایت را نگه میدارد!
که معنی همین ریزریز های ساده
شاید
"زندگی ادامه دارد" باشد...
مژده خردمندان
🏞تکتم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
بهار که بیاید
گلی خواهم چید از همان هایی که زمستان گذشته بذرشان را کاشته بودم .
بر گیسوان خواهم آویخت
به دیدار دلم خواهم رفت و خواهم گفت
که مرا ببخش اگر مثل یک گل از تو مواظبت نکردم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گلی خواهم چید از همان هایی که زمستان گذشته بذرشان را کاشته بودم .
بر گیسوان خواهم آویخت
به دیدار دلم خواهم رفت و خواهم گفت
که مرا ببخش اگر مثل یک گل از تو مواظبت نکردم ...
#عادله_زمانی
@adelehz