"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دلتنگت شده ام
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم.‌‌..
#عادله_زمانی
@adelehz
حسبناالله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..

دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz
ای باغ بزرگ، نا امیدی کفر است
تو تجربه ی شکوفه دادن داری

عکس از سوفی

@adelehz
شعری نهفته است در لب‌هایت
که بوی نارنج می‌دهد
بهار که شد،
به چیدنَت می‌آیم...


رضا کاظمی

@adelehz
صبور باش
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نمي‌افتد!

عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from | جانانِ مَن |
تورا بی دلیل و بی بهانه میبوسم.
چنین چیز مقدسی دلیل
نمیخواهد...
#عادله_زمانی
< @Jane_Janane_Man >
سرما اگر غلاف کند تازیانه را
غرق شکوفه می‌کنی ای عشق، خانه را

حسین منزوی

عکس ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
انّی وُلدت 
لکی أحبّک...

زاده شدم
تا تو را دوست بدارم...


محمود درویش
@adelehz
اگر از شیوع کرونا خیلی ترسیدید و فکر میکنید ممکن ست دیگر زندگی تان به حالت عادی برنگردد
لازم ست به شما خاطر نشان کنم .که دنیا بعد از حمله ی چنگیزمغول،اسکندر،جنگهای جهانی اول و دوم
انواع و اقسام جنگهای منطقه ای
شیوع طاعون،وبا،سل،جذام و صدها بیماری کوچک و بزرگ دیگر
فوران آتش فشانهای بزرگ،سونامی های وسیع،زلزله های ۹ ریشتری و خیلی چیزهای دیگر همچنان به زندگی ادامه داده ست .
بعد از تمام این چیزها،نوزادن زیادی متولد شدند و عروسی های بسیاری سر گرفت و بسیاری در کنکور قبول شدند و کار پیدا کردند و زندگی کردند بله نترسید و باور کنید که بزودی روزهای آرام تری خواهد آمد .باور کنید

#عادله_زمانی
@adelehz
مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد

عکس از فرهاد
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره

@adelehz
هرچه پیش آید
خوش آید ما که خندان می رویم...

عکس موسوی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
رویای دخترونه😄
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ زنی را
نباید کم دوست داشت
یک زن را
یا باید دیوانه وار دوست داشت
یا اصلا دوست نداشت
کم دوست داشته شدن
برای زن ها مرگبار است...

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما توی زندگی به چنین دوستی نیاز داریم
@adelehz
با آزادی،
با کتاب،
گل و ماه کیست
که نتواند خوشبخت باشد ؟!

اسکار وایلد

عکس سارینا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
این سبزه ی نارنج امثال منه ک خودم کاشتمشون
ی گلدونشو دادم به کسی ک دوسش دارم ، یکیشم نگه داشتم برای خودم

میخوام چند ماه دیگه ازش بخوام ک تو حیاط ویلاش بکاره

نمیدونم برای هم میمونیم همیشه یا نه ، اما دلم میخاد این درختهای نارنج رو از من داشته باشه ، چه باشم تو زندگیش و چه نباشم ...❤️

کاشکی خوشبختی مون باهم باشه و بمونیم واسه هم

اونوقت بعد چند سال ، وقتی هردومون کنار درخت نارنج مون ( ک اسمشو میذاریم بهار ) ایستادیم ، من این کانال شما و پیامم رو بهش نشون میدم ، و بهش میگم چقدر دوسش داشتم و دارم


تا یار چه خواهد و میلش به که باشد ❤️😊


🖼زهرا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
بگذار یک راز مهم را بتو بگویم
من از آدمهای نصفه و نیمه متنفرم.
از آدمهایی که همیشه نباشند،گاهی بیایند و سپس بروند گاهی باشند و گاهی نباشند متنفرم.
از آدمهای نسیه از آدمهای رفیق دیروز و آشنای امروز متنفرم.
اگر به سراغم می آیی با تمامت بیا
وگرنه من آدم منتظر یک شخص نصفه و نیمه بودن،نیستم .
#عادله_زمانی
@adelehz