بین گلها هم خوشبخت و نگون بخت وجود دارد
گلی که عاشقی در یک ظهر بهاری در یک دیدار پنهانی پشت گوش معشوقه میگذارد..
هرگز سرنوشت یکسانی با گلی که مردی بر مزار زن سفرکرده اش میگذارد ندارد....
#عادله_زمانی
عکس از نسیم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
گلی که عاشقی در یک ظهر بهاری در یک دیدار پنهانی پشت گوش معشوقه میگذارد..
هرگز سرنوشت یکسانی با گلی که مردی بر مزار زن سفرکرده اش میگذارد ندارد....
#عادله_زمانی
عکس از نسیم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دلتنگت شده ام
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم...
#عادله_زمانی
@adelehz
حسبناالله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..
دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz
در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..
دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz
صبور باش
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نميافتد!
عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نميافتد!
عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
در این روزهای خانه نشینی و قرنطینه با اون که ما یادمون رفته ولی بهار در حال نزدیک شدنه... خواستم دعوت تون کنم به چالش #گل_من از گلها و گیاهانی که توی خونه دارید عکس بگیرید و بفرستید به این ایدی @aydel7 تا عکسها رو در کانال منتشر کنیم و کلی انرژی مثبت و رنگارنگ…
چه گلهای زیبایی میفرستین
عین خودتون😍
همه ی پیام ها رو جواب میدم ممنونم از استقبال تون از چالش
@adelehz
عین خودتون😍
همه ی پیام ها رو جواب میدم ممنونم از استقبال تون از چالش
@adelehz
Forwarded from | جانانِ مَن |
سرما اگر غلاف کند تازیانه را
غرق شکوفه میکنی ای عشق، خانه را
حسین منزوی
عکس ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
غرق شکوفه میکنی ای عشق، خانه را
حسین منزوی
عکس ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
اگر از شیوع کرونا خیلی ترسیدید و فکر میکنید ممکن ست دیگر زندگی تان به حالت عادی برنگردد
لازم ست به شما خاطر نشان کنم .که دنیا بعد از حمله ی چنگیزمغول،اسکندر،جنگهای جهانی اول و دوم
انواع و اقسام جنگهای منطقه ای
شیوع طاعون،وبا،سل،جذام و صدها بیماری کوچک و بزرگ دیگر
فوران آتش فشانهای بزرگ،سونامی های وسیع،زلزله های ۹ ریشتری و خیلی چیزهای دیگر همچنان به زندگی ادامه داده ست .
بعد از تمام این چیزها،نوزادن زیادی متولد شدند و عروسی های بسیاری سر گرفت و بسیاری در کنکور قبول شدند و کار پیدا کردند و زندگی کردند بله نترسید و باور کنید که بزودی روزهای آرام تری خواهد آمد .باور کنید
#عادله_زمانی
@adelehz
لازم ست به شما خاطر نشان کنم .که دنیا بعد از حمله ی چنگیزمغول،اسکندر،جنگهای جهانی اول و دوم
انواع و اقسام جنگهای منطقه ای
شیوع طاعون،وبا،سل،جذام و صدها بیماری کوچک و بزرگ دیگر
فوران آتش فشانهای بزرگ،سونامی های وسیع،زلزله های ۹ ریشتری و خیلی چیزهای دیگر همچنان به زندگی ادامه داده ست .
بعد از تمام این چیزها،نوزادن زیادی متولد شدند و عروسی های بسیاری سر گرفت و بسیاری در کنکور قبول شدند و کار پیدا کردند و زندگی کردند بله نترسید و باور کنید که بزودی روزهای آرام تری خواهد آمد .باور کنید
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ زنی را
نباید کم دوست داشت
یک زن را
یا باید دیوانه وار دوست داشت
یا اصلا دوست نداشت
کم دوست داشته شدن
برای زن ها مرگبار است...
@adelehz
نباید کم دوست داشت
یک زن را
یا باید دیوانه وار دوست داشت
یا اصلا دوست نداشت
کم دوست داشته شدن
برای زن ها مرگبار است...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما توی زندگی به چنین دوستی نیاز داریم
@adelehz
@adelehz
با آزادی،
با کتاب،
گل و ماه کیست
که نتواند خوشبخت باشد ؟!
اسکار وایلد
عکس سارینا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
با کتاب،
گل و ماه کیست
که نتواند خوشبخت باشد ؟!
اسکار وایلد
عکس سارینا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
این سبزه ی نارنج امثال منه ک خودم کاشتمشون
ی گلدونشو دادم به کسی ک دوسش دارم ، یکیشم نگه داشتم برای خودم
میخوام چند ماه دیگه ازش بخوام ک تو حیاط ویلاش بکاره
نمیدونم برای هم میمونیم همیشه یا نه ، اما دلم میخاد این درختهای نارنج رو از من داشته باشه ، چه باشم تو زندگیش و چه نباشم ...❤️
کاشکی خوشبختی مون باهم باشه و بمونیم واسه هم
اونوقت بعد چند سال ، وقتی هردومون کنار درخت نارنج مون ( ک اسمشو میذاریم بهار ) ایستادیم ، من این کانال شما و پیامم رو بهش نشون میدم ، و بهش میگم چقدر دوسش داشتم و دارم
تا یار چه خواهد و میلش به که باشد ❤️😊
🖼زهرا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
ی گلدونشو دادم به کسی ک دوسش دارم ، یکیشم نگه داشتم برای خودم
میخوام چند ماه دیگه ازش بخوام ک تو حیاط ویلاش بکاره
نمیدونم برای هم میمونیم همیشه یا نه ، اما دلم میخاد این درختهای نارنج رو از من داشته باشه ، چه باشم تو زندگیش و چه نباشم ...❤️
کاشکی خوشبختی مون باهم باشه و بمونیم واسه هم
اونوقت بعد چند سال ، وقتی هردومون کنار درخت نارنج مون ( ک اسمشو میذاریم بهار ) ایستادیم ، من این کانال شما و پیامم رو بهش نشون میدم ، و بهش میگم چقدر دوسش داشتم و دارم
تا یار چه خواهد و میلش به که باشد ❤️😊
🖼زهرا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz