"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من نمیدانم سالها بعد چه چیز بیادت خواهد ماند
فقط امیدوارم
هرگز فراموش نکنی که دوستم داشتی
و دوستت داشتم
این تنها چیزیست که امیدوارم یک پیرمرد آرام و ساکت سالها بعد بیاد آورد ‌
#عادله_زمانی
@adelehz
آه اگر به اندازه نوشیدن یک لیوان چای تازه دم به من برسی
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
عکس پریسا راغیان
@adelehz
چیزی به من بگو که بویی از بهار داشته باشد .
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
عکس از ماری
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ای سیب سرخ غلت زنان در مسیر رود
یک شهر تا به من برسی عاشقت شدست

فاضل نظری
@adelehz
بین گلها هم خوشبخت و نگون بخت وجود دارد
گلی که عاشقی در یک ظهر بهاری در یک دیدار پنهانی پشت گوش معشوقه میگذارد..
هرگز سرنوشت یکسانی با گلی که مردی بر مزار زن سفرکرده اش میگذارد ندارد....
#عادله_زمانی
عکس از نسیم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
دلتنگت شده ام
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم.‌‌..
#عادله_زمانی
@adelehz
حسبناالله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..

دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz
ای باغ بزرگ، نا امیدی کفر است
تو تجربه ی شکوفه دادن داری

عکس از سوفی

@adelehz
شعری نهفته است در لب‌هایت
که بوی نارنج می‌دهد
بهار که شد،
به چیدنَت می‌آیم...


رضا کاظمی

@adelehz
صبور باش
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نمي‌افتد!

عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from | جانانِ مَن |
تورا بی دلیل و بی بهانه میبوسم.
چنین چیز مقدسی دلیل
نمیخواهد...
#عادله_زمانی
< @Jane_Janane_Man >
سرما اگر غلاف کند تازیانه را
غرق شکوفه می‌کنی ای عشق، خانه را

حسین منزوی

عکس ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
انّی وُلدت 
لکی أحبّک...

زاده شدم
تا تو را دوست بدارم...


محمود درویش
@adelehz
اگر از شیوع کرونا خیلی ترسیدید و فکر میکنید ممکن ست دیگر زندگی تان به حالت عادی برنگردد
لازم ست به شما خاطر نشان کنم .که دنیا بعد از حمله ی چنگیزمغول،اسکندر،جنگهای جهانی اول و دوم
انواع و اقسام جنگهای منطقه ای
شیوع طاعون،وبا،سل،جذام و صدها بیماری کوچک و بزرگ دیگر
فوران آتش فشانهای بزرگ،سونامی های وسیع،زلزله های ۹ ریشتری و خیلی چیزهای دیگر همچنان به زندگی ادامه داده ست .
بعد از تمام این چیزها،نوزادن زیادی متولد شدند و عروسی های بسیاری سر گرفت و بسیاری در کنکور قبول شدند و کار پیدا کردند و زندگی کردند بله نترسید و باور کنید که بزودی روزهای آرام تری خواهد آمد .باور کنید

#عادله_زمانی
@adelehz
مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد

عکس از فرهاد
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره

@adelehz
هرچه پیش آید
خوش آید ما که خندان می رویم...

عکس موسوی
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
رویای دخترونه😄
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ زنی را
نباید کم دوست داشت
یک زن را
یا باید دیوانه وار دوست داشت
یا اصلا دوست نداشت
کم دوست داشته شدن
برای زن ها مرگبار است...

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما توی زندگی به چنین دوستی نیاز داریم
@adelehz