من مربی پیش دبستانی هستم.دوماهه پیش یکی ازنوآموزام به اسم بهارخانم به من این گلدون کوچولو رو هدیه داد که فقط یه ساقه ویه غنچه کوچولو داشت.همه بهم گفتن زنده نمیمونه اما الان دوماهه بهارمن رشدکرده و به این قشنگی شده...❤️❤️❤️
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
حتی در غم انگیزترین زندگی ها نیز به لحظاتی درخشان برمیخوریم
و حتی در میان شن و سنگ هم گل های کوچک شادی می روید.
هرمان هسه
عکس از مریم
شکوفه های آلوچه باغچه ی خانه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
و حتی در میان شن و سنگ هم گل های کوچک شادی می روید.
هرمان هسه
عکس از مریم
شکوفه های آلوچه باغچه ی خانه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
من نمیدانم سالها بعد چه چیز بیادت خواهد ماند
فقط امیدوارم
هرگز فراموش نکنی که دوستم داشتی
و دوستت داشتم
این تنها چیزیست که امیدوارم یک پیرمرد آرام و ساکت سالها بعد بیاد آورد
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط امیدوارم
هرگز فراموش نکنی که دوستم داشتی
و دوستت داشتم
این تنها چیزیست که امیدوارم یک پیرمرد آرام و ساکت سالها بعد بیاد آورد
#عادله_زمانی
@adelehz
آه اگر به اندازه نوشیدن یک لیوان چای تازه دم به من برسی
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
عکس پریسا راغیان
@adelehz
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
عکس پریسا راغیان
@adelehz
بین گلها هم خوشبخت و نگون بخت وجود دارد
گلی که عاشقی در یک ظهر بهاری در یک دیدار پنهانی پشت گوش معشوقه میگذارد..
هرگز سرنوشت یکسانی با گلی که مردی بر مزار زن سفرکرده اش میگذارد ندارد....
#عادله_زمانی
عکس از نسیم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
گلی که عاشقی در یک ظهر بهاری در یک دیدار پنهانی پشت گوش معشوقه میگذارد..
هرگز سرنوشت یکسانی با گلی که مردی بر مزار زن سفرکرده اش میگذارد ندارد....
#عادله_زمانی
عکس از نسیم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دلتنگت شده ام
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم...
#عادله_زمانی
@adelehz
حسبناالله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..
دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz
در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..
دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz
صبور باش
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نميافتد!
عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نميافتد!
عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
در این روزهای خانه نشینی و قرنطینه با اون که ما یادمون رفته ولی بهار در حال نزدیک شدنه... خواستم دعوت تون کنم به چالش #گل_من از گلها و گیاهانی که توی خونه دارید عکس بگیرید و بفرستید به این ایدی @aydel7 تا عکسها رو در کانال منتشر کنیم و کلی انرژی مثبت و رنگارنگ…
چه گلهای زیبایی میفرستین
عین خودتون😍
همه ی پیام ها رو جواب میدم ممنونم از استقبال تون از چالش
@adelehz
عین خودتون😍
همه ی پیام ها رو جواب میدم ممنونم از استقبال تون از چالش
@adelehz
Forwarded from | جانانِ مَن |
سرما اگر غلاف کند تازیانه را
غرق شکوفه میکنی ای عشق، خانه را
حسین منزوی
عکس ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
غرق شکوفه میکنی ای عشق، خانه را
حسین منزوی
عکس ندا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
اگر از شیوع کرونا خیلی ترسیدید و فکر میکنید ممکن ست دیگر زندگی تان به حالت عادی برنگردد
لازم ست به شما خاطر نشان کنم .که دنیا بعد از حمله ی چنگیزمغول،اسکندر،جنگهای جهانی اول و دوم
انواع و اقسام جنگهای منطقه ای
شیوع طاعون،وبا،سل،جذام و صدها بیماری کوچک و بزرگ دیگر
فوران آتش فشانهای بزرگ،سونامی های وسیع،زلزله های ۹ ریشتری و خیلی چیزهای دیگر همچنان به زندگی ادامه داده ست .
بعد از تمام این چیزها،نوزادن زیادی متولد شدند و عروسی های بسیاری سر گرفت و بسیاری در کنکور قبول شدند و کار پیدا کردند و زندگی کردند بله نترسید و باور کنید که بزودی روزهای آرام تری خواهد آمد .باور کنید
#عادله_زمانی
@adelehz
لازم ست به شما خاطر نشان کنم .که دنیا بعد از حمله ی چنگیزمغول،اسکندر،جنگهای جهانی اول و دوم
انواع و اقسام جنگهای منطقه ای
شیوع طاعون،وبا،سل،جذام و صدها بیماری کوچک و بزرگ دیگر
فوران آتش فشانهای بزرگ،سونامی های وسیع،زلزله های ۹ ریشتری و خیلی چیزهای دیگر همچنان به زندگی ادامه داده ست .
بعد از تمام این چیزها،نوزادن زیادی متولد شدند و عروسی های بسیاری سر گرفت و بسیاری در کنکور قبول شدند و کار پیدا کردند و زندگی کردند بله نترسید و باور کنید که بزودی روزهای آرام تری خواهد آمد .باور کنید
#عادله_زمانی
@adelehz