باورم نمیشه
اصلا یادم نمیاد چند روز به سال تحویل مونده
اگه عمری موند یه روز نوه دار شدم داستان این نوروز و حتما براش تعریف میکنم😄
@adelehz
اصلا یادم نمیاد چند روز به سال تحویل مونده
اگه عمری موند یه روز نوه دار شدم داستان این نوروز و حتما براش تعریف میکنم😄
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
این آخرین جمعه ی سال
آخرین جمعه ی زمستان ۹۸
با وجود اینکه روزهای تلخی را پشت سر گذاشتیم
با وجود اینکه روزهای سختی را می گذرانیم
اما
خورشید همچنان قلب مان را گرم کرده ست
و امیدوارهستیم که روزهای خوب به دنبال سختی ها به سوی خانه مان روان خواهند شد
اوست که در کلامش نه به یک بار بلکه با تاکیدی دوباره گفته ست بعد از هر سختی گشایشی هست
و ما هستیم که چشم انتظارمان بر دستان بالاتر از دستان همه ی،اوست.
باشد که بنده نوازی کند چنان که تا کنون کرده ست
آمین
#عادله_زمانی
جمعه آخر سال تون بخیر❤️
@adelehz
آخرین جمعه ی زمستان ۹۸
با وجود اینکه روزهای تلخی را پشت سر گذاشتیم
با وجود اینکه روزهای سختی را می گذرانیم
اما
خورشید همچنان قلب مان را گرم کرده ست
و امیدوارهستیم که روزهای خوب به دنبال سختی ها به سوی خانه مان روان خواهند شد
اوست که در کلامش نه به یک بار بلکه با تاکیدی دوباره گفته ست بعد از هر سختی گشایشی هست
و ما هستیم که چشم انتظارمان بر دستان بالاتر از دستان همه ی،اوست.
باشد که بنده نوازی کند چنان که تا کنون کرده ست
آمین
#عادله_زمانی
جمعه آخر سال تون بخیر❤️
@adelehz
📚
آیدای من؛
تا هنگامی که هنوز کلماتی دارم
تا عشق خود را به تو ابراز کنم، زندهام.
به این زندگی دل بستهام
و آن را روز به روز پُربارتر میخواهم.
تو آخرین چوب کبریتی هستی که میباید
به آتشی عظیم مبدل شوی و از زندگی من،
در برابر سرمای مرگ در این بیابان پر از وحشت دفاع کنی.
اگر این چوب نگیرد، مرگ در این برهوت حتمی است!
شاملو
@adelehz
آیدای من؛
تا هنگامی که هنوز کلماتی دارم
تا عشق خود را به تو ابراز کنم، زندهام.
به این زندگی دل بستهام
و آن را روز به روز پُربارتر میخواهم.
تو آخرین چوب کبریتی هستی که میباید
به آتشی عظیم مبدل شوی و از زندگی من،
در برابر سرمای مرگ در این بیابان پر از وحشت دفاع کنی.
اگر این چوب نگیرد، مرگ در این برهوت حتمی است!
شاملو
@adelehz
خانواده اش اتاقی را در خانه ی یکی از خویشاوندان مان اجاره کرده بود و من برای دیدار آن خویشاوند رفته بودم.
موقع برگشتن، هنگام عبور از داخل حیاط دیدم اش، از همان فاصله ای که عکس را گرفتم عاشق شدم. نه کلمه ای بین مان رد و بدل شد، نه خواستم بدانم کیست و هیچ گاه هم دیگر ندیدمش.
من خود دانشجویی کم بضاعت با هزار مساله بودم و حالا اگر زنده باشد لابد پیر زنی است همچون پیر مردی که منم.
نصرالله كسراييان ؛ خرم آباد ۱۳۴۶🌺
#شما_فرستادین
@adelehz
موقع برگشتن، هنگام عبور از داخل حیاط دیدم اش، از همان فاصله ای که عکس را گرفتم عاشق شدم. نه کلمه ای بین مان رد و بدل شد، نه خواستم بدانم کیست و هیچ گاه هم دیگر ندیدمش.
من خود دانشجویی کم بضاعت با هزار مساله بودم و حالا اگر زنده باشد لابد پیر زنی است همچون پیر مردی که منم.
نصرالله كسراييان ؛ خرم آباد ۱۳۴۶🌺
#شما_فرستادین
@adelehz
من مربی پیش دبستانی هستم.دوماهه پیش یکی ازنوآموزام به اسم بهارخانم به من این گلدون کوچولو رو هدیه داد که فقط یه ساقه ویه غنچه کوچولو داشت.همه بهم گفتن زنده نمیمونه اما الان دوماهه بهارمن رشدکرده و به این قشنگی شده...❤️❤️❤️
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
حتی در غم انگیزترین زندگی ها نیز به لحظاتی درخشان برمیخوریم
و حتی در میان شن و سنگ هم گل های کوچک شادی می روید.
هرمان هسه
عکس از مریم
شکوفه های آلوچه باغچه ی خانه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
و حتی در میان شن و سنگ هم گل های کوچک شادی می روید.
هرمان هسه
عکس از مریم
شکوفه های آلوچه باغچه ی خانه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
من نمیدانم سالها بعد چه چیز بیادت خواهد ماند
فقط امیدوارم
هرگز فراموش نکنی که دوستم داشتی
و دوستت داشتم
این تنها چیزیست که امیدوارم یک پیرمرد آرام و ساکت سالها بعد بیاد آورد
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط امیدوارم
هرگز فراموش نکنی که دوستم داشتی
و دوستت داشتم
این تنها چیزیست که امیدوارم یک پیرمرد آرام و ساکت سالها بعد بیاد آورد
#عادله_زمانی
@adelehz
آه اگر به اندازه نوشیدن یک لیوان چای تازه دم به من برسی
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
عکس پریسا راغیان
@adelehz
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
عکس پریسا راغیان
@adelehz
بین گلها هم خوشبخت و نگون بخت وجود دارد
گلی که عاشقی در یک ظهر بهاری در یک دیدار پنهانی پشت گوش معشوقه میگذارد..
هرگز سرنوشت یکسانی با گلی که مردی بر مزار زن سفرکرده اش میگذارد ندارد....
#عادله_زمانی
عکس از نسیم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
گلی که عاشقی در یک ظهر بهاری در یک دیدار پنهانی پشت گوش معشوقه میگذارد..
هرگز سرنوشت یکسانی با گلی که مردی بر مزار زن سفرکرده اش میگذارد ندارد....
#عادله_زمانی
عکس از نسیم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دلتنگت شده ام
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم...
#عادله_زمانی
@adelehz
حسبناالله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..
دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz
در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..
دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz
صبور باش
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نميافتد!
عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
آرى باز هم صبر ڪن
آنچه برایت پیش مےآید
و آنچه برایت رقم میخورد!
به دست بزرگترین
نویسندهٔ عالم ثبت شده!
اوڪه بدون اِذنش
حتّي برگي از درخت نميافتد!
عکس از نادیا
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
در این روزهای خانه نشینی و قرنطینه با اون که ما یادمون رفته ولی بهار در حال نزدیک شدنه... خواستم دعوت تون کنم به چالش #گل_من از گلها و گیاهانی که توی خونه دارید عکس بگیرید و بفرستید به این ایدی @aydel7 تا عکسها رو در کانال منتشر کنیم و کلی انرژی مثبت و رنگارنگ…
چه گلهای زیبایی میفرستین
عین خودتون😍
همه ی پیام ها رو جواب میدم ممنونم از استقبال تون از چالش
@adelehz
عین خودتون😍
همه ی پیام ها رو جواب میدم ممنونم از استقبال تون از چالش
@adelehz