Forwarded from "زنی کهگم کردم "
وقتی بچه بودم هر وقت چیزی گم میشد و از یافتنش عاجز میشدم داد میزدم ماااامااان فلان چیز کجاست؟
و مادرم در کسری از ثانیه با دادن یک ادرس سر راست گمشده ام را پیدا میکرد.
مادرم در بچگی من سمبل قهرمانی بود که هیچ کدام از تیرهایش به خطا نمی رود.
به نوجوانی که رسیدم نظرم کمی فرق کرد دوست داشتم آنچه خودم بهتر میدانم را انتخاب کنم حتی در کوچکترین چیزها مثل لباس و کفش ...
این بود که خیلی وقتها حرف مادرم را نادیده میگرفتم و انتخاب خودم را میخریدم چیزی که اولش شادم میکرد و بعدتر میفهمیدم چه کلاهی به سرم رفته ست .
مادرم در نوجوانی برای من قهرمانی بود که گهگاهی تیرهایش به خطا می رفت ..
پا به جوانی که گذاشتم از انتخابهای اشتباه نوجوانی خسته بودم .دلم میخواست دوباره برگردم به کودکی و بگویم ماااامان فلان چیز کجاست؟
فهمیدم من میتوانم درست از غلط را تشخیص دهم اما بازهم دلم میخواهد مادرم تاییدم کند .چرا؟
در جوانی مادرم فقط قهرمان من بود من یادگرفته بودم که همه ی ما تیرهایی داریم که گاهی به خطا می رود و گاهی به ثمر مینشیند اما این مهم نیست .مهم این ست که همه ی ما ادمها فقط یک نفر را داریم که در هر صورت حتی اگر اشتباه کنیم عاشقانه دوستمان دارد ...و ان مادرمان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
و مادرم در کسری از ثانیه با دادن یک ادرس سر راست گمشده ام را پیدا میکرد.
مادرم در بچگی من سمبل قهرمانی بود که هیچ کدام از تیرهایش به خطا نمی رود.
به نوجوانی که رسیدم نظرم کمی فرق کرد دوست داشتم آنچه خودم بهتر میدانم را انتخاب کنم حتی در کوچکترین چیزها مثل لباس و کفش ...
این بود که خیلی وقتها حرف مادرم را نادیده میگرفتم و انتخاب خودم را میخریدم چیزی که اولش شادم میکرد و بعدتر میفهمیدم چه کلاهی به سرم رفته ست .
مادرم در نوجوانی برای من قهرمانی بود که گهگاهی تیرهایش به خطا می رفت ..
پا به جوانی که گذاشتم از انتخابهای اشتباه نوجوانی خسته بودم .دلم میخواست دوباره برگردم به کودکی و بگویم ماااامان فلان چیز کجاست؟
فهمیدم من میتوانم درست از غلط را تشخیص دهم اما بازهم دلم میخواهد مادرم تاییدم کند .چرا؟
در جوانی مادرم فقط قهرمان من بود من یادگرفته بودم که همه ی ما تیرهایی داریم که گاهی به خطا می رود و گاهی به ثمر مینشیند اما این مهم نیست .مهم این ست که همه ی ما ادمها فقط یک نفر را داریم که در هر صورت حتی اگر اشتباه کنیم عاشقانه دوستمان دارد ...و ان مادرمان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
منتظر روزهای خوب نباش
هیچ روز مطلقا خوبی هرگز وجود ندارد
چشمانت را بگشا در روزهای معمولی بدنبال چیزهای خوب بگرد
#عادله_زمانی
عکس سامانتا
@adelehz
هیچ روز مطلقا خوبی هرگز وجود ندارد
چشمانت را بگشا در روزهای معمولی بدنبال چیزهای خوب بگرد
#عادله_زمانی
عکس سامانتا
@adelehz
و ما زمستان دیگرى را
سپرى خواهیم کرد
با عصیان بزرگى که
که در درون و وجودمان قرار دارد
و تنها چیزی که گرممان می کند
آتش مقدس امیدواریست
ناظم حکمت
@adelehz
سپرى خواهیم کرد
با عصیان بزرگى که
که در درون و وجودمان قرار دارد
و تنها چیزی که گرممان می کند
آتش مقدس امیدواریست
ناظم حکمت
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ننه: فقط یک هنر را باید یاد بگیری
و آن هم تحمل است،
تحمل
مریم: تحمل چی ننه؟
ننه: نگران آن نباش،
موضوع کم نمی آوری.
📚هزار خورشید تابان
👤خالد حسینی
@adelehz
و آن هم تحمل است،
تحمل
مریم: تحمل چی ننه؟
ننه: نگران آن نباش،
موضوع کم نمی آوری.
📚هزار خورشید تابان
👤خالد حسینی
@adelehz
باورم نمیشه
اصلا یادم نمیاد چند روز به سال تحویل مونده
اگه عمری موند یه روز نوه دار شدم داستان این نوروز و حتما براش تعریف میکنم😄
@adelehz
اصلا یادم نمیاد چند روز به سال تحویل مونده
اگه عمری موند یه روز نوه دار شدم داستان این نوروز و حتما براش تعریف میکنم😄
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
این آخرین جمعه ی سال
آخرین جمعه ی زمستان ۹۸
با وجود اینکه روزهای تلخی را پشت سر گذاشتیم
با وجود اینکه روزهای سختی را می گذرانیم
اما
خورشید همچنان قلب مان را گرم کرده ست
و امیدوارهستیم که روزهای خوب به دنبال سختی ها به سوی خانه مان روان خواهند شد
اوست که در کلامش نه به یک بار بلکه با تاکیدی دوباره گفته ست بعد از هر سختی گشایشی هست
و ما هستیم که چشم انتظارمان بر دستان بالاتر از دستان همه ی،اوست.
باشد که بنده نوازی کند چنان که تا کنون کرده ست
آمین
#عادله_زمانی
جمعه آخر سال تون بخیر❤️
@adelehz
آخرین جمعه ی زمستان ۹۸
با وجود اینکه روزهای تلخی را پشت سر گذاشتیم
با وجود اینکه روزهای سختی را می گذرانیم
اما
خورشید همچنان قلب مان را گرم کرده ست
و امیدوارهستیم که روزهای خوب به دنبال سختی ها به سوی خانه مان روان خواهند شد
اوست که در کلامش نه به یک بار بلکه با تاکیدی دوباره گفته ست بعد از هر سختی گشایشی هست
و ما هستیم که چشم انتظارمان بر دستان بالاتر از دستان همه ی،اوست.
باشد که بنده نوازی کند چنان که تا کنون کرده ست
آمین
#عادله_زمانی
جمعه آخر سال تون بخیر❤️
@adelehz
📚
آیدای من؛
تا هنگامی که هنوز کلماتی دارم
تا عشق خود را به تو ابراز کنم، زندهام.
به این زندگی دل بستهام
و آن را روز به روز پُربارتر میخواهم.
تو آخرین چوب کبریتی هستی که میباید
به آتشی عظیم مبدل شوی و از زندگی من،
در برابر سرمای مرگ در این بیابان پر از وحشت دفاع کنی.
اگر این چوب نگیرد، مرگ در این برهوت حتمی است!
شاملو
@adelehz
آیدای من؛
تا هنگامی که هنوز کلماتی دارم
تا عشق خود را به تو ابراز کنم، زندهام.
به این زندگی دل بستهام
و آن را روز به روز پُربارتر میخواهم.
تو آخرین چوب کبریتی هستی که میباید
به آتشی عظیم مبدل شوی و از زندگی من،
در برابر سرمای مرگ در این بیابان پر از وحشت دفاع کنی.
اگر این چوب نگیرد، مرگ در این برهوت حتمی است!
شاملو
@adelehz
خانواده اش اتاقی را در خانه ی یکی از خویشاوندان مان اجاره کرده بود و من برای دیدار آن خویشاوند رفته بودم.
موقع برگشتن، هنگام عبور از داخل حیاط دیدم اش، از همان فاصله ای که عکس را گرفتم عاشق شدم. نه کلمه ای بین مان رد و بدل شد، نه خواستم بدانم کیست و هیچ گاه هم دیگر ندیدمش.
من خود دانشجویی کم بضاعت با هزار مساله بودم و حالا اگر زنده باشد لابد پیر زنی است همچون پیر مردی که منم.
نصرالله كسراييان ؛ خرم آباد ۱۳۴۶🌺
#شما_فرستادین
@adelehz
موقع برگشتن، هنگام عبور از داخل حیاط دیدم اش، از همان فاصله ای که عکس را گرفتم عاشق شدم. نه کلمه ای بین مان رد و بدل شد، نه خواستم بدانم کیست و هیچ گاه هم دیگر ندیدمش.
من خود دانشجویی کم بضاعت با هزار مساله بودم و حالا اگر زنده باشد لابد پیر زنی است همچون پیر مردی که منم.
نصرالله كسراييان ؛ خرم آباد ۱۳۴۶🌺
#شما_فرستادین
@adelehz
من مربی پیش دبستانی هستم.دوماهه پیش یکی ازنوآموزام به اسم بهارخانم به من این گلدون کوچولو رو هدیه داد که فقط یه ساقه ویه غنچه کوچولو داشت.همه بهم گفتن زنده نمیمونه اما الان دوماهه بهارمن رشدکرده و به این قشنگی شده...❤️❤️❤️
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
حتی در غم انگیزترین زندگی ها نیز به لحظاتی درخشان برمیخوریم
و حتی در میان شن و سنگ هم گل های کوچک شادی می روید.
هرمان هسه
عکس از مریم
شکوفه های آلوچه باغچه ی خانه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
و حتی در میان شن و سنگ هم گل های کوچک شادی می روید.
هرمان هسه
عکس از مریم
شکوفه های آلوچه باغچه ی خانه
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
من نمیدانم سالها بعد چه چیز بیادت خواهد ماند
فقط امیدوارم
هرگز فراموش نکنی که دوستم داشتی
و دوستت داشتم
این تنها چیزیست که امیدوارم یک پیرمرد آرام و ساکت سالها بعد بیاد آورد
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط امیدوارم
هرگز فراموش نکنی که دوستم داشتی
و دوستت داشتم
این تنها چیزیست که امیدوارم یک پیرمرد آرام و ساکت سالها بعد بیاد آورد
#عادله_زمانی
@adelehz
آه اگر به اندازه نوشیدن یک لیوان چای تازه دم به من برسی
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
عکس پریسا راغیان
@adelehz
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
عکس پریسا راغیان
@adelehz
بین گلها هم خوشبخت و نگون بخت وجود دارد
گلی که عاشقی در یک ظهر بهاری در یک دیدار پنهانی پشت گوش معشوقه میگذارد..
هرگز سرنوشت یکسانی با گلی که مردی بر مزار زن سفرکرده اش میگذارد ندارد....
#عادله_زمانی
عکس از نسیم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
گلی که عاشقی در یک ظهر بهاری در یک دیدار پنهانی پشت گوش معشوقه میگذارد..
هرگز سرنوشت یکسانی با گلی که مردی بر مزار زن سفرکرده اش میگذارد ندارد....
#عادله_زمانی
عکس از نسیم
#گل_من
#زندگی_ادامه_داره
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دلتنگت شده ام
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم...
#عادله_زمانی
@adelehz
حسبناالله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..
دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz
در کتابش می فرماید و خداوند برای ما کافیست چه خوب وکیلی سرپرستی و یاوری ست ..
دیگر چگونه بگوید که بنده رها کن و به من بسپار؟؟؟
تو چه خوب یاوری هستی بارالها
مارا رها مکن
آمین
شب زیبا❤️❤️
@adelehz