بعضی چشم ها فراموش کردن شان سخت ست .
نه اینکه خیلی چشمهای خاص یا زیبایی باشند نه شاید جز معمولی ترین چشمها اما آنقدر عمیق که فراموش کردنشان کار آسانی نیست...
چشم هایی که اولین بار عشق را درونشان دیدی چشم هایی که اولین بار تو کشف شان کردی چشم هایی که روزی خودت را در تلالو برقشان دیدی
چشم هایی که یک روز وقتی هنوز همه چیز تمام نشده بود با تو میخندیدند و گاهی برایت اشک می ریختند .
ممکن ست سالهای زیادی باشد که آن چشمها را ندیده باشی اما هنوز گاهی شبی نیمه شبی دلتنگ شان میشوی
و دلت از تو می پرسد، راستی کجاست و چه میکند؟
حال چشمانش خوب هست؟
چشم هایی که روزی برایم گریه کرده بودند...
چشم هایی که مدتها منتظرم به در ماندند
و وقتی نتوانستم به هزار و یک دلیل به آن چشمها برسم غمگینانه برای ریختن قطره ای اشک بسته شده بودند ...
چشم هایی که وقتی ناامیدانه می رفتند هنوز به سمت من بودند..
میدانی سالهاست از یک جفت چشم سبز بی خبرم
امشب بی هوا بیادش افتادم
بیاد چشمان سبزی که روزی برویم بسته شد و دیگر هرگز به سمت من باز نشد.
چشمِ سبز غریب
نمیدانم کجای جهان نشسته ای
نمیدانم چشمانت بروی که باز شده ست
فقط میدانم که کاش چشمهایت هرگز گریان نباشند
مراقب آن یک جفت زمرد غم آلود باش...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
نه اینکه خیلی چشمهای خاص یا زیبایی باشند نه شاید جز معمولی ترین چشمها اما آنقدر عمیق که فراموش کردنشان کار آسانی نیست...
چشم هایی که اولین بار عشق را درونشان دیدی چشم هایی که اولین بار تو کشف شان کردی چشم هایی که روزی خودت را در تلالو برقشان دیدی
چشم هایی که یک روز وقتی هنوز همه چیز تمام نشده بود با تو میخندیدند و گاهی برایت اشک می ریختند .
ممکن ست سالهای زیادی باشد که آن چشمها را ندیده باشی اما هنوز گاهی شبی نیمه شبی دلتنگ شان میشوی
و دلت از تو می پرسد، راستی کجاست و چه میکند؟
حال چشمانش خوب هست؟
چشم هایی که روزی برایم گریه کرده بودند...
چشم هایی که مدتها منتظرم به در ماندند
و وقتی نتوانستم به هزار و یک دلیل به آن چشمها برسم غمگینانه برای ریختن قطره ای اشک بسته شده بودند ...
چشم هایی که وقتی ناامیدانه می رفتند هنوز به سمت من بودند..
میدانی سالهاست از یک جفت چشم سبز بی خبرم
امشب بی هوا بیادش افتادم
بیاد چشمان سبزی که روزی برویم بسته شد و دیگر هرگز به سمت من باز نشد.
چشمِ سبز غریب
نمیدانم کجای جهان نشسته ای
نمیدانم چشمانت بروی که باز شده ست
فقط میدانم که کاش چشمهایت هرگز گریان نباشند
مراقب آن یک جفت زمرد غم آلود باش...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آیا کسی از اطرافیان و نزدیکان شما به کرونا مبتلا شده ست ؟
anonymous poll
خیر – 224
👍👍👍👍👍👍👍 85%
بله – 39
👍 15%
👥 263 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
خیر – 224
👍👍👍👍👍👍👍 85%
بله – 39
👍 15%
👥 263 people voted so far. Poll closed.
"زنی کهگم کردم " via @vote
آیا کسی از نزدیکان و آشنایان شما به کرونا مبتلا شده ست؟ anonymous poll خیر – 299 👍👍👍👍👍👍👍 93% بله – 23 👍 7% 👥 322 people voted so far. Poll closed.
آمار مبتلایان
از دو هفته پیش
بیشتر شده و ایننگران کننده ست
سعی کنیم توی خونه بمونیم و جدی بگیریم کرونا رو
@adelehz
از دو هفته پیش
بیشتر شده و ایننگران کننده ست
سعی کنیم توی خونه بمونیم و جدی بگیریم کرونا رو
@adelehz
👍2
خوشحال ترین زنان در دنیا انانی هستند که یادگرفته اند بدون توجه به دنیای پیرامونشان
خوشحال باشند.
بدون توجه به محدودیت ها،سختی ها و یا دشواری ها
زنانی که یاد بگیرند برای شادی شان متکی به هیچ کس نباشند زنان موفقی هستند که راه درستی را رفته اند....
#عادله_زمانی
@adelehz
خوشحال باشند.
بدون توجه به محدودیت ها،سختی ها و یا دشواری ها
زنانی که یاد بگیرند برای شادی شان متکی به هیچ کس نباشند زنان موفقی هستند که راه درستی را رفته اند....
#عادله_زمانی
@adelehz
توی روزهای قرنطینه به هرچیزی میشه فکر کرد حتی به ازدواج با پیتزا🤦♀😁
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
مدتهاست احساس میکنم همان دخترک 4یا 5 ساله ای هستم که چندخیابان دورتر از خانه اش گم شده ست .خسته ام از گشتن و اندوهگینم از پیدا نشدن ..
حس میکنم میان خیابانهایی نااشنا در به در میگردم .درهای خانه،پنجره ها و حتی کاسبهای محله ها هیچکدام آشنا به نظر نمی رسند هم دلم میخواهد راهم را بیابم هم نمیتوانم ...
این غم انگیزترین حالت استیصال ست...
ان دخترک 5ساله بلاخره پیدا شد به خانه برگشت و دوباره گم نشد
اما من واقعا نمیدانم پیدا شدنی در موردم در کار هست یا نه ...
خسته ام از گشتن های متوالی خسته ام از پیدا نشدن ها ...
کاش روزی راهم را بیابم
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
حس میکنم میان خیابانهایی نااشنا در به در میگردم .درهای خانه،پنجره ها و حتی کاسبهای محله ها هیچکدام آشنا به نظر نمی رسند هم دلم میخواهد راهم را بیابم هم نمیتوانم ...
این غم انگیزترین حالت استیصال ست...
ان دخترک 5ساله بلاخره پیدا شد به خانه برگشت و دوباره گم نشد
اما من واقعا نمیدانم پیدا شدنی در موردم در کار هست یا نه ...
خسته ام از گشتن های متوالی خسته ام از پیدا نشدن ها ...
کاش روزی راهم را بیابم
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
گر کسب کمال میکنی میگذرد
ور فکر مجال میکنی میگذرد
دنیا همه سر به سر خیال است، خیال
هر نوع خیال میکنی میگذرد…
👤وحشی بافقی
@adelehz
ور فکر مجال میکنی میگذرد
دنیا همه سر به سر خیال است، خیال
هر نوع خیال میکنی میگذرد…
👤وحشی بافقی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
وقتی بچه بودم هر وقت چیزی گم میشد و از یافتنش عاجز میشدم داد میزدم ماااامااان فلان چیز کجاست؟
و مادرم در کسری از ثانیه با دادن یک ادرس سر راست گمشده ام را پیدا میکرد.
مادرم در بچگی من سمبل قهرمانی بود که هیچ کدام از تیرهایش به خطا نمی رود.
به نوجوانی که رسیدم نظرم کمی فرق کرد دوست داشتم آنچه خودم بهتر میدانم را انتخاب کنم حتی در کوچکترین چیزها مثل لباس و کفش ...
این بود که خیلی وقتها حرف مادرم را نادیده میگرفتم و انتخاب خودم را میخریدم چیزی که اولش شادم میکرد و بعدتر میفهمیدم چه کلاهی به سرم رفته ست .
مادرم در نوجوانی برای من قهرمانی بود که گهگاهی تیرهایش به خطا می رفت ..
پا به جوانی که گذاشتم از انتخابهای اشتباه نوجوانی خسته بودم .دلم میخواست دوباره برگردم به کودکی و بگویم ماااامان فلان چیز کجاست؟
فهمیدم من میتوانم درست از غلط را تشخیص دهم اما بازهم دلم میخواهد مادرم تاییدم کند .چرا؟
در جوانی مادرم فقط قهرمان من بود من یادگرفته بودم که همه ی ما تیرهایی داریم که گاهی به خطا می رود و گاهی به ثمر مینشیند اما این مهم نیست .مهم این ست که همه ی ما ادمها فقط یک نفر را داریم که در هر صورت حتی اگر اشتباه کنیم عاشقانه دوستمان دارد ...و ان مادرمان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
و مادرم در کسری از ثانیه با دادن یک ادرس سر راست گمشده ام را پیدا میکرد.
مادرم در بچگی من سمبل قهرمانی بود که هیچ کدام از تیرهایش به خطا نمی رود.
به نوجوانی که رسیدم نظرم کمی فرق کرد دوست داشتم آنچه خودم بهتر میدانم را انتخاب کنم حتی در کوچکترین چیزها مثل لباس و کفش ...
این بود که خیلی وقتها حرف مادرم را نادیده میگرفتم و انتخاب خودم را میخریدم چیزی که اولش شادم میکرد و بعدتر میفهمیدم چه کلاهی به سرم رفته ست .
مادرم در نوجوانی برای من قهرمانی بود که گهگاهی تیرهایش به خطا می رفت ..
پا به جوانی که گذاشتم از انتخابهای اشتباه نوجوانی خسته بودم .دلم میخواست دوباره برگردم به کودکی و بگویم ماااامان فلان چیز کجاست؟
فهمیدم من میتوانم درست از غلط را تشخیص دهم اما بازهم دلم میخواهد مادرم تاییدم کند .چرا؟
در جوانی مادرم فقط قهرمان من بود من یادگرفته بودم که همه ی ما تیرهایی داریم که گاهی به خطا می رود و گاهی به ثمر مینشیند اما این مهم نیست .مهم این ست که همه ی ما ادمها فقط یک نفر را داریم که در هر صورت حتی اگر اشتباه کنیم عاشقانه دوستمان دارد ...و ان مادرمان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
منتظر روزهای خوب نباش
هیچ روز مطلقا خوبی هرگز وجود ندارد
چشمانت را بگشا در روزهای معمولی بدنبال چیزهای خوب بگرد
#عادله_زمانی
عکس سامانتا
@adelehz
هیچ روز مطلقا خوبی هرگز وجود ندارد
چشمانت را بگشا در روزهای معمولی بدنبال چیزهای خوب بگرد
#عادله_زمانی
عکس سامانتا
@adelehz
و ما زمستان دیگرى را
سپرى خواهیم کرد
با عصیان بزرگى که
که در درون و وجودمان قرار دارد
و تنها چیزی که گرممان می کند
آتش مقدس امیدواریست
ناظم حکمت
@adelehz
سپرى خواهیم کرد
با عصیان بزرگى که
که در درون و وجودمان قرار دارد
و تنها چیزی که گرممان می کند
آتش مقدس امیدواریست
ناظم حکمت
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ننه: فقط یک هنر را باید یاد بگیری
و آن هم تحمل است،
تحمل
مریم: تحمل چی ننه؟
ننه: نگران آن نباش،
موضوع کم نمی آوری.
📚هزار خورشید تابان
👤خالد حسینی
@adelehz
و آن هم تحمل است،
تحمل
مریم: تحمل چی ننه؟
ننه: نگران آن نباش،
موضوع کم نمی آوری.
📚هزار خورشید تابان
👤خالد حسینی
@adelehz
باورم نمیشه
اصلا یادم نمیاد چند روز به سال تحویل مونده
اگه عمری موند یه روز نوه دار شدم داستان این نوروز و حتما براش تعریف میکنم😄
@adelehz
اصلا یادم نمیاد چند روز به سال تحویل مونده
اگه عمری موند یه روز نوه دار شدم داستان این نوروز و حتما براش تعریف میکنم😄
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
این آخرین جمعه ی سال
آخرین جمعه ی زمستان ۹۸
با وجود اینکه روزهای تلخی را پشت سر گذاشتیم
با وجود اینکه روزهای سختی را می گذرانیم
اما
خورشید همچنان قلب مان را گرم کرده ست
و امیدوارهستیم که روزهای خوب به دنبال سختی ها به سوی خانه مان روان خواهند شد
اوست که در کلامش نه به یک بار بلکه با تاکیدی دوباره گفته ست بعد از هر سختی گشایشی هست
و ما هستیم که چشم انتظارمان بر دستان بالاتر از دستان همه ی،اوست.
باشد که بنده نوازی کند چنان که تا کنون کرده ست
آمین
#عادله_زمانی
جمعه آخر سال تون بخیر❤️
@adelehz
آخرین جمعه ی زمستان ۹۸
با وجود اینکه روزهای تلخی را پشت سر گذاشتیم
با وجود اینکه روزهای سختی را می گذرانیم
اما
خورشید همچنان قلب مان را گرم کرده ست
و امیدوارهستیم که روزهای خوب به دنبال سختی ها به سوی خانه مان روان خواهند شد
اوست که در کلامش نه به یک بار بلکه با تاکیدی دوباره گفته ست بعد از هر سختی گشایشی هست
و ما هستیم که چشم انتظارمان بر دستان بالاتر از دستان همه ی،اوست.
باشد که بنده نوازی کند چنان که تا کنون کرده ست
آمین
#عادله_زمانی
جمعه آخر سال تون بخیر❤️
@adelehz
📚
آیدای من؛
تا هنگامی که هنوز کلماتی دارم
تا عشق خود را به تو ابراز کنم، زندهام.
به این زندگی دل بستهام
و آن را روز به روز پُربارتر میخواهم.
تو آخرین چوب کبریتی هستی که میباید
به آتشی عظیم مبدل شوی و از زندگی من،
در برابر سرمای مرگ در این بیابان پر از وحشت دفاع کنی.
اگر این چوب نگیرد، مرگ در این برهوت حتمی است!
شاملو
@adelehz
آیدای من؛
تا هنگامی که هنوز کلماتی دارم
تا عشق خود را به تو ابراز کنم، زندهام.
به این زندگی دل بستهام
و آن را روز به روز پُربارتر میخواهم.
تو آخرین چوب کبریتی هستی که میباید
به آتشی عظیم مبدل شوی و از زندگی من،
در برابر سرمای مرگ در این بیابان پر از وحشت دفاع کنی.
اگر این چوب نگیرد، مرگ در این برهوت حتمی است!
شاملو
@adelehz