"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Che Sali Beshe Emsal
Moien
این و گوش بدید دلتون باز بشه
امیدتون به خدا باشه ...خدا بزرگه
انرژی های منفی و دور کنید
چنین نماند و چنین هم نخواهد ماند.
@adelehz
شب‌بخیر ای روشَنای خَلوت‌و تَنهائی‌ام...
مَه‌فروغِ آسمانِ شامخِ رویائی‌ام...

خوش‌نشسته خوابِ‌ نازآلوده با مَستانِگی
بَر خُمارِ چشمِ‌تو در نَشئه‌ی لالائی‌ام...

محمد بزاز
شب بخیر
@adelehz
خیز که امروز جهان آن ماست
جان و جهان ساقی و مهمان ماست

#مولانای جان
صبح به خیر ❤️
@adelehz
من خیالاتی شدم یا تو صدایم می کنی؟!
هر سوالی میکنم،باچشم حاشامیکنی!!..

یا صدایم کرده ای از پشت قاب صبحگاه؟
یا تبسم کرده ای همچون نسیمی در نگاه..

صبح ها میآیی و جان میشود، جانی دگر
میروی، می مآنم از، تاثیر سوزانی دگر
@adelehz
-اگر تمام عمر؛
جوراب ابریشمی بپوشم
فکر نکنم اثر جای زخمی
که روی قلبم است محو شود …


📕 بابا لنگ دراز
✍🏻جین وبستر
@adelehz
من تلاش میکنم آدم خوبی باشم اما گاهی دهنم همراهی نمیکنه😂
@adelehz
❗️الکل خوراکی منجر به پیشگیری از کرونا نمی‌شود / افزایش مسمویت با الکل خوراکی!

🔹یکی از اساتید سم شناسی بیمارستان لقمان: متاسفانه مسمومیت با متانول در چند روز اخیر زیاد شده است. حداقل ۱۰-۱۱ کیس در حال حاضر در بخش‌ها و آی سی یو داریم. با بیماران صحبت کردم اظهار می کنند برای جلوگیری از عفونت کرونا، الکل مصرف می‌کنند!

🚨 به مردم اطلاع رسانی شود که الکل خوراکی منجر به پیشگیری از کرونا نمی‌شود.

🚨مرکز بهداشت و سلامت کشور

پ.ن دوستان متاسفانه آمار مسمومیت با الکل های صنعتی خیلی بالا رفته لطفا و لطفا دقت کنید
بخاطر فرار از کرونا با الکل مسموم نشید
از چاله در بیایم بیفتیم تو چاه😑
@adelehz
اعتماد کردن به تو تصمیم من بود
ولی اثبات اینکه اشتباه کردم
انتخاب تو ..
@adelehz
ما به کوبیدن کلون در خانه ات عادت داریم،خبر داری یا نه ولی ما به دلخوشی مهربانیت زنده ایم .
با خودمان دو دوتا چهارتا میکنیم و میگوییم مگر میشود که تنها رهایمان کند؟
گاهی خسته میشویم آنقدر که در میزنیم مثل یک کودک خسته که ظهر دوان دوان و گرسنه از کوچه برگشته و هرچه در میکوبد در بازنمیشود خسته و دل شکسته خودش را رها میکند روی خاک دم در خانه ...
ما خسته ایم .در را بگشا صاحب خانه...بندگانت پشت در خسته و گریان نشسته اند ..راضی به دل شکستگی شان نباش ..
در را بگشا صاحب خانه ...
#عادله_زمانی
📷مونا جان دربندی
@adelehz
خوب خداروشکر از منم بدتر پیدا شد
من فقط میشورم پولهامو
@adelehz
بدترین ظلم درحق کسی ویران کردن اعتماد اوست ...برایش نقش بازی کردن است ..
به اعتماد دیگران نسبت به خودتان شبیه یک جام بلور نگاه کنید ..
جام باارزش وگرانبهای بلور بایک بارشکستن، دیگر آن جام قبلی نمی شود ..و دیگر هیچ شراب محبتی درآن جام وجود آدمیزاد را مست نمی کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
‏میگن استحمام کردن با آب ۵۶ درجه سانتیگراد به مدت ٣۰ دقیقه ویروس کرونا رو از بین میبره.

قصد جون ما رو کردین؟؟؟
کباب نمیشه احتمالا ادم؟



@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه عروسی قدیمی دعوت شیم تو خونه باشه با رقصای اینجوری
شامشم زرشک پلو با مرغ و نوشابه سیاه شیشه ای :))
الکی و ریز ریز از سر دلخوشی بخندیم اهنگ یه حلقه طلایی معین هم پخش بشه وسطش قطع بشه برن اون طرف کاست و بذارن :))
نمیشه برگردیم یکم دلمون شاد بشه بی بهونه ؟
@adelehz
باید جهان را بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ای
تحویل بدهی
خواه با فرزندی خوب،
یا باغچه‌ای سرسبز...
اگر فقط یک نفر با بودن تو
ساده‌تر نفس کشید،
یعنی تو موفق شده‌ای

مارکز

@adelehz
امیدوارم در نهایت به شکل دایره هایی گرد شده از فرط چاقی از قرنطینه خارج نشیم😐
@adelehz
پیامهای زیادی در طول روز دریافت میکنم
ولی بعضی پیامها حال آدم رو خیلی خوب میکنه
مثل این یکی
من سپاسگزار همه ی شما عزیزان هستم😍
@adelehz
بعضی چشم ها فراموش کردن شان سخت ست .
نه اینکه خیلی چشمهای خاص یا زیبایی باشند نه شاید جز معمولی ترین چشمها اما آنقدر عمیق که فراموش کردنشان کار آسانی نیست...
چشم هایی که اولین بار عشق را درونشان دیدی چشم هایی که اولین بار تو کشف شان کردی چشم هایی که روزی خودت را در تلالو برقشان دیدی
چشم هایی که یک روز وقتی هنوز همه چیز تمام نشده بود با تو میخندیدند و گاهی برایت اشک می ریختند .
ممکن ست سالهای زیادی باشد که آن چشمها را ندیده باشی اما هنوز گاهی شبی نیمه شبی دلتنگ شان میشوی
و دلت از تو می پرسد، راستی کجاست و چه میکند؟
حال چشمانش خوب هست؟
چشم هایی که روزی برایم گریه کرده بودند...
چشم هایی که مدتها منتظرم به در ماندند
و وقتی نتوانستم به هزار و یک دلیل به آن چشمها برسم غمگینانه برای ریختن قطره ای اشک بسته شده بودند ...
چشم هایی که وقتی ناامیدانه می رفتند هنوز به سمت من بودند..
میدانی سالهاست از یک جفت چشم سبز بی خبرم
امشب بی هوا بیادش افتادم
بیاد چشمان سبزی که روزی برویم بسته شد و دیگر هرگز به سمت من باز نشد.
چشمِ سبز غریب
نمیدانم کجای جهان نشسته ای
نمیدانم چشمانت بروی که باز شده ست
فقط میدانم که کاش چشمهایت هرگز گریان نباشند
مراقب آن یک جفت زمرد غم آلود باش...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz